Σάββατο 15 Δεκεμβρίου 2018

Το έργο μου !!!!





Άργησα αρκετά από την τελευταία φορά που άνοιξα το μπλογκοσπιτακι μου αλλά υπάρχουν αρκετοί λόγοι για αυτό, άσχημοι αλλά και καλοί. Ο άσχημος λόγος είναι ότι στο τέλος Νοεμβρίου κάποιος που μόνο άνθρωπο δεν τον λες δηλητηρίασε όλα τα γατάκια που έφερναν βόλτα στις αυλές μας, κάπου 6-8 .Τα δηλητηρίασε μάλλον με ποντικοφάρμακο,οπότε καταλαβαίνετε την διάθεσή μου,να τα βλέπεις να υποφέρουν και να μη μπορείς να κάνεις τίποτα. Ευτυχώς κάποια κατάφεραν να γλιτώσουν.Σαν αντίδοτο σε όλα αυτά το έριξα στην εργασιοθεραπεία και όπως θα δείτε παρακάτω κάτι όμορφο έγινε. Ένας τριθέσιος καναπές από ξύλο οξιάς σκαλισμένος από τα χεράκια μου δεκαέξι χρόνια πριν αλλά έμενε στην αποθήκη γιατί βαριόμασταν το τρίψιμο. Εφέτος όμως ο καλός μου αποφάσισε να το πάρει επάνω του 
, να τρίψει τα ξύλα  να τον συναρμολογήσει και να περάσει λούστρο με τη δική μου μικρή βοήθεια . Αφού έγιναν όλα όπως έπρεπε ανέλαβα εγώ να φτιάξω τις μαξιλάρες του και τώρα έτοιμος πια μπορώ να σας τον δείξω. Η ικανοποίηση μεγάλη γιατί μετά από τόσα χρόνια ένα έργο που είχα φτιάξει με πολύ μεράκι επιτέλους τελείωσε. Θα πω όμως και ένα μεγάλο ευχαριστώ στον καλό μου γιατί χωρίς εκείνον που έκανε σχεδόν όλη τη δουλειά μετά το σκάλισμα δεν θα τον είχα τώρα να τον καμαρώνω  :)  













Αυτά τα νέα μου,πιστεύω να σας αρέσει το έργο μας .Περιμένω τα σχόλιά σας.






18 σχόλια:

  1. Καταπληκτικός καναπές και εξαιρετική δουλειά !!!!! Μπράβο σας !!!!!
    Έπρεπε με κάθε τρόπο να σωθεί αυτό το αριστούργημα !!!!
    Καλές γιορτές και πολλά φιλιά !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εσύ το σκάλισες;;;;;;;;;;;Έχω εντυπωσιαστεί τόσο πολύ!!!!!!Δεν ήξερα ότι κατέχεις και αυτήν την τόσο δύσκολη τέχνη!!!!! ΥΠΕΡΟΧΟΣ!!! Δεν έχω λόγια! Μπράβο Κατερίνα μου και σε σένα και στον άντρα σου γιατί ο καναπές βγήκε στο φως και είναι αριστούργημα
    Καλή Κυριακή να περάσεις

    ΥΓ.Όσο γι αυτόν με τα γατάκια είναι ντροπή του ανθρωπίνου γένους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κατερίνα μου δεν υπάρχουν λόγια γι'αυτό το έργο!
    Επειδή ασχολήθηκα με την ξυλογλυπτική ξέρω πόσο δύσκολο κι επίπονο είναι .
    Γειά στα χέρια σου κσι μπράβο στον άνδρα σου που σε βοήθησε να το τελειώσεις .

    Λυπάμαι για τις ψυχούλες που χάθηκαν τόσο σκληρά.

    Ευχαριστώ πολύ για την κάρτα και το στολίδι που μου έστειλες .
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ο καναπές σου είναι αριστούργημα!!! Μετά από τόσα χρόνια αναμονής, καμαρώνει στημένος στο καθιστικό σου! Συγχαρητήρια για την υπέροχη δουλειά σου και στο σύζυγό σου για την όλη του βοήθεια!
    Πόσο λυπάμαι για τα γατάκια σας, Κατερίνα μου! Πώς μπορούν κάποιοι να κάνουν κάτι τέτοιο; Δυστυχώς, τα ελεύθερα γατάκια βρίσκονται αντιμέτωπα με κάθε είδους κίνδυνο. Κι εμείς φέτος χάσαμε 8 (γιαγιά - μαμά και παιδάκια της) από ένα άγριο αδέσποτο σκύλο που τα εξολόθρευσε. Τρία άλλα που γλύτωσαν (ο ένας με σπασμένο πόδι) πήραν το μάθημά τους και από τον φόβο τους δεν ξαναβγαίνουν στον δρόμο (μέχρι πότε όμως;).
    Καλές γιορτές να περάσεις με τους αγαπημένους σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τι θαυμάσιο έργο τέχνης είναι αυτό!!!! Μεγάλο κρίμα θα ήταν να μένει κλεισμένος στην αποθήκη... Είσαι πραγματικά χρυσοχέρα! Εντυπωσιάστηκα τα μάλλα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Υποκλίνομαι!Εσύ τον σκάλισες; Φανταστική δουλειά!
    Καλές γιορτές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. υπεροχο..φανταστικο!!!!μπραβο σας!!!καλες γιορτες!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Κατερίνα μου, ο καναπές έγινε υπέροχος! Και οι μαξιλάρες φανταστικές! Χίλια μπράβο και στους δυο σας. Όσο για τον "άνθρωπο" που έκανε κάτι τέτοιο στα γατάκια, μένω άναυδη! Ελπίζω να μη μείνει ατιμώρητος. Πολλά φιλιά, φίλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ένα έχω να πω Κατερίνα μου: έχω μείνει άφωνη! Εύγε για την υπομονή και την καρτερικότητά σου να φτιάξεις ένα τόσο όμορφο έπιπλο! Μπράβο και στον καλό σου για τη συμπαράσταση! Όσο για τα γατάκια, πραγματικά είναι θλιβερό. Ευτυχώς που κάποια σώθηκαν. Φιλιά πολλά και καλές ετοιμασίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τετοιο αριστουργημα και το ειχες παρατημενο;Μπραβο στον συζυγο που το εβγαλε στην επιφανεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. πολυ λυπηθηκα με την λυπη σου αχ ναι κ μενα με χαλαν κατι τετοια κ δεν μπορω ν αναπνευσω αλλα οι κακοι δεν τελειωνουν....τωρα για το εργο τεχνης τι να πωωωωω ΑΦΩΝΗ!!!!!!!!!!!!ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ να ζησετε να το χαρειτε....καλες γιορτες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ευτυχώς που τα λέμε και στο ίνστα Κατερινάκι μου γιατί κι εγώ δεν προλαβαίνω να μπαίνω καθημερινά στα blogs!!
    Για το αριστούργημά σου θα πω πόσο εξαιρετική δουλειά έχει γίνει!! Χίλια μπράβο για το μεράκι μα και την υπομονή να γίνει αυτό το καλλιτέχνημα!!
    Να το χαρείς με όμορφη παρέα καλή μου!! Πολλά γλυκά φιλιά!! 😘🍪

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αυτό δεν είναι απλά ένα έργο ! Είναι έργο τέχνης. Δεν σκάλισες απλά ένα σχεδιάκι , αλλά ολόκληρο καναπέ με πάρα πολύ δουλειά και σε ξύλο τόσο σκληρό σαν την οξιά. Ειλικρινά δεν ξέρω τι να πω ! Και με τόσο επαγγελματική δουλειά ένα εύγε ή μπράβο φαντάζουν φτωχά,γνωρίζοντας και τον βαθμό δυσκολίας του έργου. Κατερίνα μου ειλικρινά μένω έκθαμβη. Εύχομαι να είσαι καλά και να θαυμάζουμε τα έργα σου που ομολογουμένως διακρίνονται . Εύχομαι καλές γιορτές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Κατερίνα μου πόσο απάνθρωπο να δηλητηριάζεις γατάκια !! Πόση λύπη μου προκαλεί και εμένα αυτή η πράξη !!
    Αυτό το σκαλιστό αριστούργημα είναι δικό σου έργο !!!! Πόσο υπέροχο έγινε με τόση υπομονή και δεξιοτεχνία λες και είσαι ο καλύτερος ξυλογλύπτης !!! Πολύ χαίρομαι φίλη μου !!
    Καλές γιορτές να περάσετε με υγεία και αγάπη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλά κι ευλογημένα Χριστούγεννα να χεις Κατερίνα μου!! Χρόνια πολλά με ευχές εγκάρδιες!! 🎄🍭 Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Εμεινα αφωνη θαυμάζοντας αυτό το έργο τέχνης,δεν έχω παρα να σου εκφρασω τα θερμά μου συγχαρητήρια Κατερίνα μου!!!!!
    Μπράβο, μπράβο και στον συζυγο για την πολύτιμη βοήθεια του!!!
    Καλες Γιορτές και ολα τα καλά του Θεού μέσα στο σπιτικό σας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή