Κυριακή 11 Νοεμβρίου 2018

Πες το και κασκόλ!







Άργησα λίγο αυτή τη φορά αλλά ας όψεται η γενική του σπιτιού για να υποδεχτούμε τον χειμώνα όπως πρέπει. Παρ΄ολα αυτά όμως το πλέξιμο δεν το έχω σταματήσει, αν και το δεξί μου χέρι κοντεύει να γίνει  ανεξάρτητο από το υπόλοιπο σώμα. Αυτή τη φορά τελείωσα άλλο ένα baktus με έξτρα πινελιά την μπορντούρα που έπλεξα με το βελονάκι ενώ το υπόλοιπο είναι πλεγμένο με τις βελόνες. Το χρώμα του άκρως κοριτσίστικο, μιας και προορίζεται για μια πολύ νέα κοπέλα.












Αυτά προς το παρόν και εύχομαι να έχετε όλοι μια όμορφη και ευλογημένη εβδομάδα!
Επίσης να σας ευχαριστήσω πάρα πολύ για τις επισκέψεις σας στο μπλογκοσπιτακι μου!












15 σχόλια:

  1. Απίθανο και το χρώμα γλυκύτατο! Γεια στα χέρια σου και ειδικά στο δεξί αναφέρομαι που κάνει του κεφαλιού του.
    Καλή σου εβδομάδα Κατερίνα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το όνομα αυτό δεν το γνώριζα. Κασκόλ τριγωνικό ή μαντήλι θα το έλεγα. Πανέμορφο είναι, κοπέλα μου, και σε υπέροχο χρώμα. Μπράβο σου. Πολλά φιλιά, φίλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μου αρέσει πάρα πολύ τόσο το χρώμα, όσο και το σχέδιο! Γεια στα χέρια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Γειά στα χέρια σου σου Κατερίνα μου.
    Καταλαβαίνω πόσο πολύ πονάς, αφού κι εγώ δεν σταματώ με τίποτα όσο κι αν πονάω .
    Υπέροχο και πολύ γλυκό το τριγωνικό σάλι.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δεν υπάρχεις Κατερίνα μου !! Το χρώμα τέλειο , κοριτσίστικο μου φαίνεται απαλό και άψογα φτιαγμένο !!! Μπράβο φίλη μου !! Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλο πλεγμένο και με ωραίο χρώμα ! Με υγεία να το χαρεί και πιστεύω ότι θα το ευχαριστηθεί . Περαστικά στο χέρι σου , αλλά κάτι τέτοια εμάς δεν μας πτοούν ! Χαχα φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. εκπληκτικο και σε χρώμα και σε πλέξη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Απαλο και αφρατο εγενε Κατερινα μου και θα το χαρεί η κοπελία.. που θα το εχει.. αυτη η πλεξη γινεται πολύ αφρατη και η ιδεα να το πλεξεις γυρο με αυτό το σχεδιο με το βελονακι..τελεια φιλεναδα για στα χερια σου καλα να περνας φιλη μου φιλακιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πω πω τι όμορφο!! Γεια στα χεράκια σου! Και πλέξη και χρώμα, εκπληκτικά!!!
    Σίγουρα θα ξετρελαθεί η κοπέλα που θα το πάρει!
    Καλό Σαββατοκύριακο
    Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Χρόνια πολλά και καλά Κατερίνα μου .
    Να είσαι γερή και δημιουργική .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Kατερίνα μου...μέρες τώρα προσπαθώ να βρω το blog σου, σου χρωστώ ευχές και πώς το βρήκα; Μα..θυμήθηκα τα παπούτσια της Nτόροθυ!!!Ευτυχώς!!!
    Χρόνια σου πολλά αν και έχουν περάσει...κάποιες μέρες, όμως σου εύχομαι καλές γιορτές!!!Με υγεία και αγάπη!!!
    φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Κι εγώ άργησα αλλά ήταν για καλό οπότε με συγχωρείς το ξέρω!!!! Καταρχάς Χρόνια πολλά και καλά κι από εμένα και φυσικά πολλά πολλά μπράβο για όλα αυτά που προλαβαίνεις και ετοιμάζεις και μας κάνεις να θέλουμε να χουχουλιάσουμε ακόμα πιο πολύ μέσα στο σπίτι, αλλά δεν έχουμε τα υπέροχα πλακτά σου να μας ζεσταίνουν!!! Σε φιλώ γλυκιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Κατερίνα μου περασα να δω τι κανεις ..ελπίζω οι πολλες δουλειες να σε κρατουν μακρυα μας...ησουν στη σκεψη μου αυτες τις μερες.. Καλες γιορτες να εχεις φιλεναδα..φιλακια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή