Κυριακή 19 Μαρτίου 2017

Επιστροφή με λαμπάδες!





Γεια σας ,πάλι πίσω στην όμορφη γειτονιά μας σχεδόν μετά απο δύο μήνες. Πέρασα αρκετά δύσκολα αυτό τον καιρό με προβλήματα που προέκυψαν με την υγεία της μαμάς μου. Τώρα που κατά κάποιο τρόπο μπήκαν τα πράγματα σε κάποια σειρά είπα να επιστρέψω στις δημιουργίες μου. Τις δύσκολες ημέρες λοιπόν που πέρασαν  αυτό που με κράταγε ήταν το πλεξιμο, πρέπει να έπλεξα τουλάχιστον επτά κασκόλ. Τωρα όμως που επανήλθα ήθελα να έρθω με κάτι χαρούμενο και όμορφο και μιας και πλησιάζει το Πασχα είπα να ξεκινήσω με λαμπάδες. Έφτιαξα λοιπόν λαμπάδες για ρομαντικές καρδιές, για κοριτσάκια αλλά και για αγοράκια μα πάνω απ'όλα για καλό σκοπό .













Αυτα λοιπόν τα νέα μου , πιστεύω όλα να πάνε καλά και να μη χρειαστεί να λείψω πάλι για τόσο καιρό. Εξάλλου το Πάσχα πλησιάζει και εγώ ονειρεύομαι κουνελάκια και αυγά που είναι οι επόμενες δημιουργίες μου. 
Εύχομαι να είστε όλοι  καλά και να έχετε μία πολύ όμορφη εβδομάδα






21 σχόλια:

  1. Χαίρομαι που πήγαν όλα κατ'ευχήν με τη μαμά σου. Και εύχομαι τέρμα οι δυσκολίες.
    Οι δημιουργίες σου υπέροχες. Έφτιαξες λαμπάδες θαυμάσιες! Μία και μία...Μπράβο σου
    Καλή σου εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευχομαι περαστικα στη μαμα κ ολα να γινουν μια κακη αναμνηση!
    Παμε γερα,περιμενουμε λαγουδακια κ αυγα!!!
    Οριστε εκανα κ στιχο!
    Καλη εβδομαδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κατερίνα μου, εύχομαι περαστικά για την μαμά σου και να μην ξαναέχει πρόβλημα από εδώ και πέρα! Οι λαμπάδες που έφτιαξες είναι πολύ όμορφες! Με το καλό να φτιάξεις και τα αυγουλάκια και τα λαγουδάκια σου και να μας τα δείξεις!
    Φιλάκια πολλά, καλή εβδομάδα και καλή 'Ανοιξη!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εύχομαι όλα καλά από εδώ και πέρα για να
    συνεχίσεις με τις τόσο όμορφες δημιουργίες σου !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κατερίνα μου,περαστικά στην μανούλα σου,να είναι γερή και σιδερένια!!!
    Οι λαμπάδες που έφτιαξες είναι φανταστικές,η μία ποιο όμορφη από την άλλη!!!
    Πόσο χάρηκα που σε ξαναείδα στην γειτονιά μας!!!Σου εύχομαι μία όμορφη και δημιουργική εβδομάδα !!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ευχομαι τα δύσκολα να τα πήρε μαζί του ο χειμώνας, που όλους μας ταλαιπώρησε φέτος.
    Πανέμορφες οι λαμπάδες σου! Καλή συνέχεια στις προετοιμασίες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Περαστικά στη μανούλα σου Κατερίνα μου και μακάρι τώρα να μπορείτε να χαρείτε τηην άνοιξη !! Πολύ όμορφες και περιποιημένες οι λαμπάδες σου !!
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τι όμορφες που είναι όλες! Περαστικά στη μανούλα σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Σε σκεπτόμουν συνέχεια μου πέρασε και από το μυαλό οτι ισως θα είχες προβλήματα με την μητέρα σου Αλλά κι εγώ πέρασα και περνώ δύσκολα με πολλές πολλές ατυχίες, υλικές ζημιές,και βάλε.Δίστασα να σε τηλεφωνήσω μήπως ενοχλήσω και περίμενα μία σου ανάρτηση!! Ευχομαι να είναι τα πράγματα καλύτερα με την υγεία της μαμάς και έτσι εσύ να μοιράστείς μαζί μας και άλλες πολλές όμορφες δημιουργίες.Οι λαμπαδες σου έτοιμες ,καλοφτιαγμένες, σικάτες και πανέμορφες!!!! Φιλάκια πολλά νοσταλγίας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Περαστικά στη μητέρα σου εύχομαι!
    Οι λαμπάδες σου είναι πανέμορφες, πολλά μπράβο.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Εύχομαι όλα να πάνε καλά με τη μαμά σου Κατερίνα μου,οι λαμπάδες σου είναιπολύ όμορφες ,να είσαι καλά και καλή συνέχεια !!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Περαστικά στη μανούλα σου Κατερίνα μου!!!!!
    Κι εγώ στο κλείσιμο , απαντώ με χειροτεχνίες όσο μπορώ!!
    Πανέμορφες οι λαμπάδες σου!!!
    Καλή συνέχεια και φιλάκια πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Κατερίνα μου οι λαμπάδες σoυ είναι ονειρεμένες !!!Ελπίζω σύντομα να δούμε και τις επόμενες δημιουργίες σου, που τις περιμένουμε πάντα ανυπόμονα....Περαστικά στη μαμά σου!!! Πολλά φιλιά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Περαστικά στην μαμά σου Κατερινάκι μου.Οι λαμπάδες σου υπέροχες. Καλό σου βράδυ με φιλιά και ευχές για καλή συνέχεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Οι λαμπαδες σου ειναι καταπληκτικες.Περαστικα στα προβληματα υγειας, που ειχατε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Εύχομαι στη μανούλα σου όλα καλά από δω και πέρα!!!!! Οι λαμπάδες σου είναι πανέμορφες τυχερά τα παιδάκια που θα τις πάρουν!!


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Περαστικά στη μαμά σου,όλα καλά από δω και πέρα!!!Πολύ όμορφες λαμπαδίτσες και του χρόνου!!!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλως την Κατερινα μου να σου ευχηθω φιλη μου να ειναι όλα περαστικα στην μανουλα..σου.. και να ηρεμήσεις απο εδω και περα..θα ανοιξουν και οι μερες και θα ειναι καλυτερα..!!
    Οι λαμπαδες σου οπως παντα εξαιρετικες με την τελεια λεπτομερεια τους και πολύ σικατες.!!θα χαρισουν πολλα χαμογελα σιγουρα...
    Μου αρεσαν πολύ τα χαντρινα ποδαρακια στις πριγκίπισες ..!!
    Καλή συνεχεια σε ότι κανεις Κατερινιώ μου.. να περνας καλά καλο Σαββατοκυριακο φιλακιαααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Σας ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σας, η κατάσταση τώρα είναι λίγο καλύτερη και έτσι μπορώ να κάνω κάποια πράγματα. Να είστε όλες καλά με τις οικογένειες σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή