Πέμπτη 26 Ιανουαρίου 2017

Το μαξιλαράκι !




Πριν κάποια χρόνια όταν το κοριτσάκι μου εξέφρασε την επιθυμία να μάθει σταυροβελονιά η πιο εύκολη λύση ήταν ένα κιτ κεντήματος σε χοντρό καμβά με όλα τα υλικά μέσα.Το κιτ που διαλέχτηκε ένα όμορφο μαξιλάρι με την εικόνα επάνω ενός χαριτωμένου σκυλάκου. Τα χρόνια όμως πέρασαν και το μαξιλάρι είχε βρει τη θέση του μέσα στο ντουλάπι με τα προσεχώς.Όταν λοιπόν ήρθε το κάλεσμα από τις Αντωνοπουλίτσες σκέφτηκα ότι ήρθε η ώρα να πάρει τη θέσει που του αρμόζει σε ένα παιδικό δωμάτιο και να κάνει συντροφιά σε κάποιο παιδάκι. Έτσι κεντήθηκε ράφτηκε και συμπληρώθηκε με διακοσμητική βελονιά γύρο, γύρο και τέσσερα πον-πον στις γωνίες του .Όπως καταλάβατε θα ταξιδέψει και αυτό για το  ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΕΙΟ ΙΔΡΥΜΑ και την γιορτή που ετοιμάζει για τα μικρά μας πριγκιπόπουλα.












Να είστε όλοι καλά ,να προσέχετε τους εαυτούς σας και τους δικούς σας ανθρώπους .Και επιτέλους να βγει λίγος ήλιος :)






17 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφο! Καλοτάξιδο να είναι. Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ όμορφο έγινε! Κι εγώ θυμάμαι παρόμοια που είχα πάρει στην κόρη μου για να μάθει να κεντάει και τελικά ούτε ξέρω πού βρίσκονται μια και δεν τα βάζω ποτέ στα προσεχώς. Τι καλά που είσαι οργανωμένη!!
    Μακάρι να βγει λίγο ο ήλιος!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Περίμενε τόσα χρόνια το καημένο μέσα στο ντουλάπι.... έσκασε δεν άντεχε άλλο και βγήκε για να πέσει στα χέρια σου χρυσοχέρα μου και να γίνει απίστευτα όμορφο!!!! Ψιθύρισε του στο αυτί πως άξιζε τον κόπο!!!!! Να είσαι καλά πάντα να δημιουργείς και να προσφέρεις Κατερίνα μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τίποτα δεν πάει χαμένο Κατερίνα μου!Ηρθε η ώρα του να συμπλήρώσει τη συλλογή των μαξιλαριών γιά τους μικρούς πρίγκηπες!Και έγινε και πολύ ωραίο.Θα μου πεις όμως¨,βγαίνει τίποτα ασχημο από τα χέρια της Κατερίνας?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλοτάξιδο το όμορφο μαξιλαράκι! Τίποτα δεν πρέπει να πηγαίνει χαμένο.
    Καλή συνέχεια, Κατερίνα μου, σε ό,τι φτιάχνεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κουκλίστικο έγινε Κατερίνα μου!!!!
    Τα πατάρια τελικά , έχουν πολλούς κρυμμένους θησαυρούς!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλημέρα Κατερίνα! Πραγματικά πολύ όμορφο έγινε το μαξιλαράκι σου! Μου θυμίζει εκείνα τα εργόχειρα που μας έπαιρνε η μαμά μας για να μάθουμε σταυροβελονιά και κομπλέ. Καλοτάξιδο!! Φιλάκια και καλή συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πραγματικά πανέμορφο να είσαι πάντα καλά και να δημιουργείς!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τι ωραια που το φυλαξες Κατερίνα μου είδες πως βρεθηκα η στιγμή να φανει χρήσιμο; και εγινε με το συμλπηρωμα που του έβαλες τελειο.. εξαλου στο κέντημα η κόρη της μαμας θα εμοιαζε..ετσιδεν λέμε; μπραβο για την σκεψη σου φιλη μου ο σκοπός ομορφος..καλα να περνας με οτι κανεις φιλακιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μου ξύπνησες όμορφες αναμνήσεις...τα πρώτα μου βήματα στον χώρο του κεντήματος...μάλλον το δεύτερο αφού πρώτα κέντησα έναν μικρό καδράκι,με σταυροβελονιά !!!
    Πολύ όμορφο έγινε το μαξιλαράκι σου,με το ιδιαίτερο τελείωμα του!!!
    Σου εύχομαι μία όμορφη και δημιουργική εβδομάδα να περάσεις Κατερίνα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τρισχαριτωμένο είναι η μόνη λέξη που μου έρχεται στο στόμα κοιτάζοντας το! Τα τέσσερα πομ πομ στις γωνίες είναι για μένα η πινελιά που το απογείωσε. Μπράβο Κατερίνα μου, καλό μήνα!!!

    https://artdecorationcrafting.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. τι μου θύμησες!!!!τα χρόνια που κεντούσα και εγώ τέτοια μαξιλαράκια!!!μου τα αγοραζε η γιαγια μου για να κάνω ένα κάθε καλοκαίρι....
    όμορφα χρόνια και ακόμη πιο ωραίες αναμνήσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλό σου μήνα Κατερίνα μου!! Θαυμάζω απεριόριστα όσες φίλες πλέκετε, κεντάτε!! Το βρίσκω τόσο δύσκολο και πόση υπομονή πρέπει να έχετε για να μην ξεφύγει πόντος!!
    Είναι πανέμορφο το μαξιλαράκι που ετοίμασες και τόσο λεπτοδουλεμένο!! Να το χαρεί ο τυχερός που θα το αποκτήσει!!
    Φιλάκια πολλά και καλό σ/κ να χεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Κατερινάκι, τα κιτ κεντήματος τα ήξερα και δεν τα είχα σε εκτίμηση αν και ήταν μια χαρά για μικρά παιδάκια, όμως η αξιοσύνη σου η φαντασία σου και η γνώση σου έκανε το συγκεκριμένο ενα ΥΠΈΡΟΧΟ ΖΗΛΕΥΤΟ μαξιλάρι .ειμαι σίγουρη πως θα γίνει ανάρπαχτο!!! Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Εγώ γιατί δεν το είχα δεί ?
    Είναι τέλειο... πολύ χαριτωμένο !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή