Παρασκευή 18 Σεπτεμβρίου 2009

Αλιείς Μαργαριταριών


Γειά σας! Επιτέλους Παρασκευή και πριν σας ευχηθώ να έχετε ένα πολύ όμορφο Σαββατοκύριακο, θα ήθελα να σας πώ τα νέα μου από την εβδομάδα που πέρασε. Την Τετάρτη πήγα μια βόλτα στην Αθήνα, σε ένα μαγαζί που έχω ανακαλύψει τώρα τελευταία, αν και λειτουργεί εδώ και πολύ καιρό. Πήρα αρκετά μέτρα γαλλικής δαντέλας και μερικά μέτρα οργάντζας για κάποια πράγματα που σκέφτομαι να φτιάξω. Προμηθέυτηκα κόλλα για ντεκουπάζ και κάποια άλλα υλικά που χρειαζόμουν.


Οι υπόλοιπες μέρες έχουν περάσει αρκετά ήσυχα, μιας και είμαι μόνη στο σπίτι με τα παιδιά γιατί ο καλός μου έχει πάει στο χωριό του για κάποιες δουλειές και τον περιμένουμε να επιστρέψει αύριο με το καλό. Αυτά ήταν τα νέα της εβδομάδας που πέρασε. Θα σας αφήσω με ένα κέντημα που έχω φτιάξει. Το θέμα του είναι αλιείς μαργαριταριών. Είναι όλο μετρητό και φτιαγμένο με δικής μου επιλογής χρώματα. Το έφτιαξα γιατί μου άρεσε, αλλά δεν ξέρω ακόμα αν θα το χρησιμοποιήσω σαν πανό για να στολίσω κάποιον τοίχο ή αν θα το φτιάξω μαξιλάρα για το καναπέ.


Λεπτομέρεια του κεντήματος.


Σας αφήνω και εύχομαι να έχετε ένα πολύ καλό και ξεκούραστο Σαββατοκύριακο!

38 σχόλια:

  1. ωραίο και πρωτότυπο θέμα έχει το κέντημα, όμορφα έδεσαν τα χρώματα, με τον τίτλο το μυαλό μου πήρε στην ομώνυμη όπερα που είναι και η αγαπημένη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι κουράγιο.... μάλλον τι υπομονή!!!!!
    πολύ όμορφα χρώματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. `Οποτε μπαίνω στο blog σου,γαληνεύω. Θυμάμαι την εποχή που έπλεκα και κεντούσα. Τώρα-ιδίως αυτή την εποχή- ζω σ'ενα συνεχές τρέξιμο να τα προλάβω όλα. Πόσο νοσταλγώ να ξενυχτώ για μια δημιουργία και να μη σκέφτομαι τίποτε άλλο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ηρθα να ευχηθώ καλό Χαιμώνα να έχουμε. Με πολλές ιδέες για υπέροχα πραγματα που μας προτείνεις.

    Καλό σου βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ...πάντα δημιουργική :) Καλό σκ όπως το θες ακριβώς :) Καλή ξεκούραση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δημιουργία μου, τι όμορφο το κέντημά σου!!! Πόση λεπτομέρεια και τι υπομονή...
    Περιμένω να δω τι άλλο θα φτιάξεις με τα υλικά που αγόρασες...
    Καλό Σ/Κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Συνηθως βλέπεις θαυμάζεις ή αγνοείς το αποτέλεσμα μιας δημιουργίας Εσυ μας ταξιδεύεις στην απαρχήτου,στη σκεψη σου,στη χαρά της αναζήτησης και σε όλη τηνδιαδρομή της αποτύπωσης της ψυχήςσου σε καμβάδες και θαύματα
    Πολύ όμορφο!!!φιλιά..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Κατερίνα,όμορφο το κέντημα,τα χρώματά του υπέροχα!Μα τι υπομονή έχεις να κεντάς τόσο λεπτή βελονιά
    -κάποτε έκανα κι εγώ κάποια κεντήματα,αλλά αν έκανα κάπου λάθος δεν συνέχιζα.Θα περιμένουμε να δούμε τα έργα σου με τα όμορφα υφάσματα,που αγόρασες.
    Καλό Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πάντα πηγή δημιουργίας….


    πέρασε να παραλάβεις τα βραβεία σου…
    καλό σαββατοκύριακο καρδιά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @γαστεροπλήξ
    Το θέμα το ξέρω ότι είναι ίδιο με τον τίτλο της όπερας. Δεν την έχω ακούσει, αλλά πιστεύω ότι θα είναι το ίδιο όμορφη με την εικόνα του κεντήματος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @Mariela
    Και κουράγιο και υπομονή και...μάτια, για να κεντηθεί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @IZA
    Πιο παλιά κι εγώ δεν είχα πολύ ελεύθερο χρόνο για να κάνω κάποια πράγματα που ήθελα. Περνώντας όμως τα χρόνια και μεγαλώνοντας τα παιδιά κατάφερα να εξοικονομώ κάποιο χρόνο για μένα ώστε να μπορώ να κάνω αυτά που θέλω. Αν και τα περισσότερα έχουν γίνει μετά τις 9 το βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @Freedula
    Κι εγώ εύχομαι να έχουμε έναν καλό και δημιουργικό χειμώνα όλοι μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @Roadartist
    Ευχαριστώ! Πιστεύω αυτό το Σαββατοκύριακο να περάσει όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @EYH
    Η δουλειά ήταν λιγάκι δύσκολη, λόγω του ότι δεν υπήρχαν χρώματα αλλά μόνο σύμβολα και το μέτρημα ήταν αυτό που δυσκόλευε λίγο περισσότερο τα πράγματα. Οσο για τις δαντέλες που πήρα, έχω ήδη στο μυαλό μου τα έργα για τα οποια θα τα χρησιμοποιήσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @ΙΛΥΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ
    Για μένα το υλικό είναι η αφετηρία για κάθε δημιουργία, γιατί είναι αυτό που μου εξάπτει τη φαντασία. Πως μπορεί ένα κομμάτι από οποιοδήποτε υλικό να γίνει αφορμή για να δημιουργηθεί κάτι όμορφο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @eleni
    Εχω πολλή υπομονή και επιμονή όταν θέλω να φτιάξω κάτι. Το να κάνω κάποιο λάθος δεν με πτοεί, αλλά κοιτάω πως να το διορθώσω και να συνεχίσω αυτό που κάνω. Και πολλές φορές το αποτέλεσμα ήταν καλύτερο απ'ό,τι αν δεν είχε γίνει αυτό το μικρό λάθος. Σύντομα θα δείς και τα καινούργια πράγματα που θα φτιάξω με τις δαντέλες που έχω παρει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. @α ν ε μ ω ν η
    Ποτέ δεν μπορώ να κάτσω σε ησυχία, οπότε το να δημιουργώ είναι αναπόφευκτο! Ευχαριστώ πολύ για τα βραβεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ε όχι και μαξιλαράκι Κα Κατερίνα! Πρέπει σίγουρα να στολίσει κάποιο τοίχο του σπιτιού! Καλό σας βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΤΙ ΟΜΟΡΦΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΕΙΣ.ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ.ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΙΔΕΑ ΣΑΝ ΕΜΕΝΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΤΟ ΕΠΙΚΡΟΤΕΙ.

    ΠΕΡΑΣΕ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΤΟ ΛΟΥΛΟΥΔΙ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΠΟΥ ΕΧΩ ΒΑΛΕΙ ΔΙΠΛΑ ΔΕΞΙΑ ΣΤΟ ΜΠΛΟΚ ΜΟΥ ΣΤΟ ΓΥΑΛΙΝΟ ΚΟΥΤΑΚΙ.ΜΟΥ ΤΟ ΧΑΡΙΣΑΝ ΚΑΙ ΕΙΠΑ ΝΑ ΤΟ ΧΑΡΙΣΩ ΣΕ ΦΙΛΟΥΣ.ΚΑΛΟ /ΣΚΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. κα κατερινα , πολυ ομορφο το κεντημα εγω προτεινω μαξιλαρα για τον καναπε ,πιο χρηστικο θα ειναι !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Καλό φθινόπωρο χρυσοχέρα μου Αικατερίνη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Πολύ ωραίο το κέντημα. Θα το προτιμούσα μαξιλαράκι. Ανυπομονώ να δω τι θα κάνεις με τα άλλα υλικά....Καλή επιτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Πολύ όμορφο το κέντημά σου , νομίζω οτι καλύτερα να το βάλεις σαν πανό στον τοίχο , θα φαίνεται καλύτερα !!
    Πάντα με διάθεση για δημιουργία !!
    Μια καλή βδομάδα σου εύχομαι, σαμιώτικους χαιρετισμούς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Πάντα δημιουργική, πάντα κάτι όμορφο έχεις να μας παρουσιάσεις!
    Φιλιά, καλή βδομάδα:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Καλημερα! Περνα να παρεις το βραβειο σου.
    Το εχω σε ενα παλιο ΕΚΕΙΝΗ. Χαρα στο κουραγιο σου!!!! Μπραβο!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. μαξιλάρα, μαξιλάρα, μην το σκέφτεσαι!!! υπέροχοοοο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Πολλή λεπτοδουλειά το κέντημα Κατερίνα! Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. @Πλεκτό Εγκώμιο
    Αυτό το δίλημμα είναι που έχω κι ακόμα μένει άφτιαχτο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. @JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS
    Σ'ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Θα περάσω να το πάρω, τα λουλούδια είναι πάντα ευπρόσδεκτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. @ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ
    Θέλω να το βάλω κάπου που να φαίνεται, για να μπορώ να το χαίρομαι μιας κι έκανα τόσο κόπο να το κεντήσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. @faraona
    Ευχαριστώ πολύ Faraona, καλωσόρισες και πάλι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. @twinkle
    Μάλλον προς το μαξιλάρι κλίνω κι εγώ! Οσο για τα άλλα υλικά, σύντομα θα αρχίσω τις κατασκευές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. @αθηνά
    Προς το παρόν δεν μπορώ να αποφασίσω πως θα το χρησιμοποιήσω. Παντως κάπου θα μπεί για να φαίνεται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. @ΕΛΕΝΑ
    Σ'ευχαριστώ. Είναι χαρά μου να δημιουργώ καινούργια πράγματα κι ακόμα μεγαλύτερη η χαρά να τα μοιράζομαι μαζί σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. @πουαντερι
    Ευχαριστώ πολύ για το βραβείο. Το σχέδιο είναι όντως από παλιό "εκείνη"!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. @Κοκκινοσκουφίτσα
    Πανό ή μαξιλάρα... ο χρόνος θα το δείξει! Στο τέλος μου φαίνεται θα το βάλω στον κλήρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. @kiki
    Στραβώθηκα λίγο με το μέτρημα, αλλά στο τέλος τα κατάφερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή