Κυριακή 2 Νοεμβρίου 2008

Κέρασμα για τα καλορίζικα!

Είμαστε στον αέρα! Ξεκινάμε και επίσημα. Καλωσορίζω όλους αυτούς που θα επισκεφτούν αυτό το blog. Από εδώ, με πολύ δημιουργική διάθεση, με πολύ μεράκι και όρεξη για καλή παρέα και κουβεντούλα, θα σας δείξω κάποια πράγματα που δημιουργώ. Είστε όλοι ευπρόσδεκτοι για ανταλλαγή απόψεων και σκέψεων. Σαν καλή οικοδέσποινα θα ήθελα να σας "κεράσω" ένα γλυκάκι, φτιαγμένο από τα χέρια μου, με πολλή αγάπη!


Σοκολατάκια αμυγδάλου, με σπιτικό λικέρ κεράσι...




μια καρυδόπιτα...




ή μήπως τούρτα μόκα;

Και, τέλος, αφηνω το κλειδί για να περνάτε όποτε θέλετε!





13 σχόλια:

  1. Mμμμμμ μια καινούργια φιλενάδα !! Με το δεξί μπήκα, καλορίζικο και πολλές πολλές ευχές για ωραίες δημιουργικές αναρτήσεις !!
    Θα πάρω σοκολατάκι και θα πιώ ένα λικεράκι!!
    Στην υγειά σου !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ!!!!!!!!!!!
    ΠΑΡΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙΚΟ ΣΟΥ!!!
    καλη αρχη!!! υπεροχα εισαι εδω!!χαιρομαι παρα πολυ που θα τα λεμε.το κανες πολυ χρωματιστο,ζεστο οικειο!!!

    καλοριζικο γλυκια μου!!!!!εγω θα σου πιω το λικερακι και στην υγεια σου!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΚΑΛΗΜΕΡΑ, καλημέρα, σου εύχομαι ένα υπέροχο.. μπάσιμοστη παρέα.Α! βλέπω οτι το μπλοκόσπιτο σου μου ταιριάζει, παίρνω το κέρασμα μου και φέρνω λίγο σταφύλι γλυκό και πίτα που έκανε ο άνδρας μου .Θα γίνουμε σίγουρα φίλες , ψάχνω για καναπέ ν΄αράξω και να διαβάσω όσα γράφεις! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @Αθηνα
    Καλως όρισες! Πάντα ευπρόσδεκτη, να μου φέρνεις το αεράκι από την αγαπημένη μου Σάμο!

    @Παπαρούνα
    Καλώς ήρθες! Σ'ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Να έρχεσαι όποτε θελεις να ξεκουραζεσαι στον κήπο!

    @Αχτίδα
    Ευχαριστώ πολυ για το κερασμά σου, ευπρόσδεκτα και τα δυο! Εδω σίγουρα θα βρεις και καναπέ και ζεστό περιβαλλον για να αράξεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλώς ήρθες ...
    στην μπλογκοπαρέα μας !!!
    Η δημιουργία σημαίνει δώσιμο
    κάτι απ' τον εαυτό μας ...
    Κι εσύ φαίνεται πως διαθέτεις αρκετά !!!
    Thanks για το κέρασμα ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αντε καλορίζικη...Τα γλυκάκια μούρλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @side21
    Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Χαιρετίσματα στην πατρίδα!

    @Kiki
    Ευχαριστώ πολύ!

    @crazy tourists
    Ευχαριστώ! Και όποτε θέλετε να περνάτε για κέρασμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλησπερα και απο μενα.
    ΚΑΛΩΣΟΡΙΣΕΣ!!!!!!
    Δεν ξερω αν εισαι η Κατερινα που μιλαγαμε τοσο καιρο, παντως μας ενωνει η ιδια αγαπη: το εργοχειρο.

    α τα λεμε συχνα.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @Πουαντερί
    Καλώς με βρήκες! Είμαι η Κατερίνα που μιλάμε τόσον καιρό και όντως έχουμε μια κοινή αγάπη, το εργόχειρο. Και εκτός αυτού, είμαστε και κοντοδημότισσες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Δηλαδη ποσο κοντοδημοτισσες; να βρισκομαστε βρε και απο κοντα να τα λεμε, να πινουμε καφε και να πλεκουμε.....
    Φανταζεσαι να εχουμε συναντηθει και να μην το ξερουμε;!

    ΑπάντησηΔιαγραφή