Τρίτη 4 Μαΐου 2021

 



Χριστός Ανέστη, χρόνια πολλά και καλά με υγεία και αγάπη.

Εφέτος το Πάσχα λίγο διαφορετικό, δεν είχα διάθεση για λαμπάδες και μπιχλιμπιδάκια μιας και ήταν αβέβαιο αν θα πάμε Ανάσταση και πόσοι θα είμαστε μαζί στο γιορτινό τραπέζι. Αλλά σαν άτομο που δεν μου πάει να μην κάνω κάτι αποφάσισα μεγάλη Τρίτη απόγευμα να φτιάξω αυτά τα ξύλινα αυγά που είχα αγοράσει για πέρσι αλλά δεν είχα φτιάξει. Αυτά λοιπόν είναι τα μόνα πασχαλινά που έφτιαξα εφέτος. Να είμαστε καλά και του χρόνου ελεύθεροι να γιορτάσουμε αντάμα με τους αγαπημένους μας.



























4 σχόλια:

  1. Χριστός Ανέστη!!! Έγιναν υπέροχα τα αβγουλάκια σου. Αντε και του χρόνου, όπως επιθυμείς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χρονια πολλά Κατερίνα και καλό μήνα! Πολυ όμορφα τα διακοσμησες τα πασχαλινα αυγα σου. Και του χρονου κατω απο καλύτερες συνθήκες! Να εισαι παντα καλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χρόνια πολλά Κατερίνα μου και του χρόνου λεύτεροι...Ωραία τα αυγά σου vintage που μ'αρέσουν πολύ
    Να σαι καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ Κατερίνα μου και σύντομα νάρθει η πλήρης ανάσταση και για μας!
    Πόσο μ αρεσει αυτή ρετρό ματιά και αισθητική σου που ειναι πιστή όσα χρόνια σε παρακολουθώ και τόσο πολύ καλόγουστη και άρτια εκτελεσμένη!!!Μου θυμίζουν παιδικές εικόνες που έχω αποθηκεύσει στα βαθυτερα της καρδιάς μου.
    Φιλιά πολλά και αναστάσιμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή