Σάββατο 2 Μαρτίου 2019

Η μπουκλου μου!





Η μικρή μου κουκλίτσα  , με κόκκινα μαλλιά και πολλές πάρα πολλές μπούκλες. Μια κούκλα που  έβαλα πολύ αγάπη για να την φτιάξω. Όπως θα δείτε και στις φωτογραφίες είναι ντυμένη μέσα, έξω, φοράει παπούτσια και βραχιόλι από πέρλες. Είναι πρασινοματα και χαμογελαστή, τα  χαρακτηριστικά του προσώπου της είναι κεντημένα στο χέρι ,όπως και το μαλλί της έχει γίνει μπούκλες με μία ειδική  τεχνική, περμανάντ κανονική. Τα ρουχαλάκια της αλλά και η ίδια είναι εξ ολοκλήρου χειροποίητα 



















13 σχόλια:

  1. Είναι μία πραγματική κούκλα η κούκλα σου... η μπουκλού σου !!!
    Πολύ ωραία δουλειά και στο πρόσωπο και στα ρούχα... σε όλα !!! Μπράβο γι αυτή τη εξαιρετική δημιουργία σου !!!! Καλό μήνα και πολλά φιλιά !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι όμορφη η μπουκλού σου! Την είδα στο φέις...αξιολάτρευτη και τι κουκλίτσα. Μα όλα όμορφα τα έφτιαξες και τα ρουχαλάκια θα τα ζήλευε ένα παιδάκι σίγουρα. Πανέμορφη Κατερίνα μου
    Καλό γλυκό σου μήνα δημιουργικό και ανοιξιάτικο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Να πω ότι ζήλεψα την μπουκλου σου Κατερινα μου; να το πω γιατι ειναι αληθεια οτι ειναι μια κούκλα που εχει ολα οσα χρειαζεται μια κουκλα αλλα και παραπανω γιατι εκτος απο την αγαπη σου να την δημιουργισεις εχει και την τελειοτητα που διακρίνει καθε κατασκευη σου.
    Γεια στα χερακια σου φιλη μου να εχεις ενα ομορφο και χαμογελαστο μηνα φιλακιααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Έχω τη χαρά να έχω μια κούκλα δική σου Κατερίνα μου.
    Ξέρω πόσο καλή δουλειά κάνεις.
    Είναι υπέροχη η Μπουκλού σου και συγχαρητήρια για την διάκριση σου.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καταπληκτική η Μπουκλού σου. Μου αρέσει πολύ γιατί έχεις προσέξει και την πιο μικρή λεπτομέρεια.
    Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αξεπέραστη η μπουκλού σου, ντυμένη στην πέννα και με πολύ φροντισμένα εσώρουχα και αξεσουάρ !!! Για τα μαλλιά δεν έχω λόγια και θέλω ενημέρωση πως γίνονται αυτές οι υπέροχες μπούκλες !!!Καλό μήνα και καλές δημιουργίες !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μα τι όμορφη μπουμπού είναι η μπουκλού σου Κατερίνα μου!Τι να σχολιάσω.Την περμανάντ της, τα μάτια της, τα ρούχα της ? Θα σταθώ στα ρομαντικά εσώρουχά της!!.Καλό μήνα Κατερίνα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Η τελειότητα στο βρακάκι της, στις κάλτσες είναι αξιοπρόσεκτη.Η δουλειά καθαρή μετρημένη και φαίνεται ακόμη και στις φωτό το φορεματάκι της όμορφο πολυ και εξαιρετικό το όλο αποτέλεσμα!!Οι μπούκλες τις είναι έτοιμες η φτιαγμένες από σένα με τον γνωστό τρόπο της μεταλλικής βέργας και ψήσιμο σε φούρνο; Μία κούκλα σωστή κούκλα!!! Καλημέρα Καλή Σαρακοστή και μία αγκαλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συγγώμην τώρα που ξαναδιάβασα το πρώτο μέρος πρόσεξα πως αναφέρεις οτι τα μαλλιά της είναι χειροποίητα (ρολάρισε η εικόνα και εστίασα εκεί την προσοχή μου κι έτσι έκανα λάθος ερώτηση)

      Διαγραφή
  9. Καλέ πού πήγε το σχόλιό μου για την όμορφη κούκλα μου? Αχ το ίντερνετ ό,τι θέλει κάνει, Κατερίνα μου. Λοιπόν, περνώ ξανά για να σου δώσω συγχαρητήρια για την πανέμορφη μπουκλού σου. Την αγαπώ! Πολλά φιλιά, φίλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πανέμορφη η μπουκλού σου!Την λατρεύω ,Καλό πάσχα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή