Τετάρτη 13 Φεβρουαρίου 2019

Οι δεκα tote bag μου!

   



Και πάλι εδώ.Χάθηκα για λίγο αλλά αν δεν χανόμουν δεν θα μπορούσα να κερδίσω το στοίχημα που έβαλα με τον εαυτό μου.Δέκα όμορφες και χαριτωμένες  tote bag έραψα για καλό σκοπό και τα κατάφερα να τις τελειώσω εγκαίρως .Έτσι με πολύ χαρά θέλω να τις δείξω και εσάς .Όπως θα δείτε έχω χρησιμοποιήσει διάφορα υφάσματα ,από τζιν και στόφα μέχρι μάλλινα και βαμβακερά ,είναι δε  όλες  φοδραρισμένες .Οι τσάντες αυτές όπως και το κουτί αυτό έγιναν για την γιορτή αγάπης που διοργανώνει κάθε χρόνο το Αντωνοπουλειο Ίδρυμα. Ευχή και χαρά μου να πουληθούν όλες.



























11 σχόλια:

  1. Κατερίνα μου, συγχαρητήρια για την προσφορά σου στο μπαζάρ και γειά στα χέρια σου!
    Οι τσαντούλες σου είναι υπέροχες!!!! Είμαι πολύ fan της πάνινης τσάντας και πολύ πριν έρθουν στην μόδα της χρησιμοποιούσα ήδη. Κάποιες τις έχω ράψει εγώ, άλλες είναι αγορασμένες από ταξίδια μου και μερικές είναι από δωράκια. Τις λατρεύω όλες! Σήμερα μάλιστα έλαβα και τρείς νέες τσαντούλες που μου έστειλαν από την Αμερική!
    Να είσαι σίγουρη πως οι δικές σου θα γίνουν ανάρπαστες στο μπαζάρ.
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είναι όλες υπέροχες, Κατερίνα μου, και να είσαι βέβαιη ότι θα πωληθούν όλες άμεσα! Θαυμάσια η προσφορά σου, φίλη μου. Μπράβο. Πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εύχομαι καλοπούλητες που θα είναι σίγουρα μια και είναι πανέμορφες. Και τι σκοπός!!! Ο καλύτερος!!
    Να σαι καλά Κατερίνα μου
    Καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Η δουλειά σου ειναι υπέροχη σε ό,τι κάνεις Κατερίνα μου .
    Καλοπούλητες να είναι .
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ωραιότατες και χρησιμότατες !!! Τις έχω αγαπήσει πολύ πριν γίνουν μόδα και ανάγκη τις πάνινες τσάντες και μου έχουν γίνει απαραίτητες !!! Οι δικές σου σίγουρα θα αγαπηθούν και θα καλοπουληθούν Κατερίνα μου, στηρίζοντας έναν καλό σκοπό !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κατερινα μου ολες μα όλες εχουν την δικη σου τελειοτητα και ειναι πανεμορφες φιλη μου μπραβο για τις ομορφες δημιουργιες σου και την προσφορα σου για το Αντωνοπουλειο...παντα μεσα σε ολα.
    Να περνας ομορφα οτι και να κανεις φιλακιαααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μπράβο Κατερίνα με τις υπέροχες τσαντούλες σου! Έκανες πράγματι, μια μινι κολεξιόν και είναι όλες αξιαγάπητες! Και τι ωραία που ανέμειξες τα υφάσματα! Φιλάκια πολλά και καλές δημιουργίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καθε μία με την δική της χάρη!! Η καλή δουλειά σου φωνάζει από μακρυά. Οι περισσότερες γνωρίζουν την τόσο αγνωστη για μένα ονομασία τους (αχ!!! έμεινα πολύ πίσω φαίνεται) αλλά η χρήση της πάνινης τσάντας είναι πολύ καλή ιδέα για το περιβάλλον Σωστή η σκέψη σου να ράψεις αυτές τις τσάντες και είμαι σίγουρη ότι θα γρήγορα θα γίνουν ανάρπαχτες!! Επίσης είναι αριστοι οι συνδυασμοί των υφασμάτων.Καλό απόγευμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ ωραία δουλειά και συνδυασμοί υφασμάτων και χρωμάτων!!!Να είσαι καλά και να προσφέρεις αγάπη και αλληλεγγύη ! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή