Κυριακή 16 Σεπτεμβρίου 2018

Η πλεκτή ζώνη!






Μιας και πιάσαμε τα αξεσουάρ του καλοκαιριού, μετά το τσαντάκι να σας δείξω και μια ζώνη. Η συγκεκριμένη έγινε για να συνοδεύσει ένα φόρεμα σεμιζιε εναλλάξ με την ασορτί του ζώνη,αναλόγως την περίσταση.Η ζώνη είναι λευκή από βαμβακερό νήμα και πλεγμενη με το βελονάκι. Αντι για αγκράφα στο σημείο που κλείνει χρησιμοποιήθηκαν δυο κρίκοι , ενώ στην άκρη της έχει μπει ένα κρυφό κουμπί για να στέκεται η άκρη στη θέση της . 


















Αυτά προς το παρόν. Εύχομαι να  έχετε μια όμορφη και ευλογημένη εβδομάδα.
Να είστε όλοι καλά!











27 σχόλια:

  1. Επιστρέφω και εγώ μετά από πολύ καιρό κοντά σας Κατερίνα μου και βλέπω ότι έχεις μπει σε δημιουργικό φάσμα !!! Είδα το καρότσι λαικής , το θαύμασα , το ζήλεψα και ξέρω ότι δεν θα μπορούσα ούτε να συλλάβω , ούτε να υλοποιήσω το έργο σου!!
    Το πουά τσαντάκι της κορούλας εξαιρετικό , κομψό και μοναδικό !! Η δε ζώνη εκπληκτική !!
    Καλή συνέχεια φίλη μου και καλό φθινόπωρο !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Νικόλ μου για τα όμορφα λόγια σου. Είπα να επανέλθω αφού άρχισα σιγά σιγά να φτιάχνω πραγματάκια και να σας τα δείχνω!

      Διαγραφή
  2. Μα είσαι φοβερή !!!!!
    Πολύ ωραία ζώνη και πολύ όμορφη πλέξη !!!
    Καλή εβδομάδα και πολλά φιλιά !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι η πρώτη που φτιάχνω Ράνια μου και ευτυχώς βγήκε καλή !

      Διαγραφή
  3. Τι όμορφη και έξυπνη ιδέα!! Μπράβο βρε Κατερίνα μου και λατρεύω όλα αυτά που κάνεις που εγώ μια και δεν το 'χω με το ράψιμο, αποκλείεται να τα φτιάξω ποτέ. Μπράβο!!
    Καλή σου εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στο έχω ξαναπεί Άννα μου δεν χάνεις τίποτε να δοκιμάσει λίγο :)

      Διαγραφή
  4. Χρυσοχέρα μου εσύ, υπέροχη ζώνη. Με το πλέξιμο δεν τα πάω και τόσο καλά..μέχρι ..χαλάκι και ίσια κάνω η ..άσχετη. Κι όμως όταν ήμουν νέα έπλεξα πουλόβερ στα κορίτσια μου..το ξέχασα μάλλον.Καλημέρα, καλή εβδομάδα φιληνάδα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μια χαρά τα καταφέρνεις Γεωργία μου, και εγώ παλιά έπλεκα πουλόβερ και ζακετες, τώρα πια λίγο βαριέμαι τα μεγάλα έργα!

      Διαγραφή
  5. Καλημερα Κατερίνα μου!
    Πανέμορφη η ζώνη σου και μου αρέσει πολυ η πλέξη της!
    Ξερω να πλέκω αλλα που χρόνος με τα εγγόνια σπιτι συνέχεια,χα χαα!
    Καλη εβδομαδα και Καλη συνέχεια στις δημιουργίες σου! Πολλα φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ έχεις άλλη απασχόληση Δήμητρα πιο δημιουργική, να φροντίζεις τα μικρά σου!

      Διαγραφή
  6. Εντυπωσιακή η ζώνη σου! Καλό Φθινόπωρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Όμορφη πλέξη επέλεξες την ζώνη, Κατερίνα μου και τα αποτέλεσμα είναι φανταστικό!!!
    Καλή συνέχεια με ότι κι αν κάνεις, φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Μαρία μου, η πλέξη είναι φαντεζί αλλά πολύ εύκολη στο πλεξιμο!

      Διαγραφή
  8. Γεια σου Κατερίνα! Τί ωραία, πλεχτή ζώνη! Να μας τη δείξεις με το φόρεμα καμιά φορά. Φιλάκια και καλές δημιουργίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα σας τα δείξω, έραψε αρκετά το καλοκαίρι και όμορφα κομμάτια !

      Διαγραφή
  9. Υπέροχη η δημιουργία σου, Κατερίνα μου. Αγαπώ τις πλεκτές ζώνες και οι κρίκοι στο κλείσιμο είναι εκπληκτική ιδέα. Πολλά φιλιά, φίλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστω Μία μου, οι κρίκοι κλείνουν όμορφα τη ζώνη και ξεφεύγουν απο την κλασική αγκραφα !

      Διαγραφή
  10. Υπέροχη η πλεκτή ζώνη, δεν είχα ξαναδεί Κατερίνα μου. Και βολική υποθέτω αν πάρουμε κάποια κιλάκια γιατί θα είναι ελαστική ε; Φιλιά και καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό με το βάρος δεν το είχα σκεφτεί ,χαχαχα εχεις δίκιο Χριστίνα!

      Διαγραφή
  11. Να μια όμορφη ιδέα για να στολισουμε φορεματα και να τα κανουμε να αλλξουν όψη.. Κατερινα μου.. μπράβο φιλη μου..υπεροχη θα ειναι σιγουρα και σικατη όπου με ότι και να φορεθεί το χρώμα της ταιριαζει με όλα
    γεια στα χερια σου .. καλη συνέχεια με ότι όμορφο και να κανεις.. φιλακιααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ειναι η πρώτη φορά που φτιάχνω πλεχτή ζώνη Ρούλα μου , την έφτιαξα για καλοκαιρινό φόρεμα της κόρης μου !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πολύ ωραία η πλεκτή ζώνη Κατερίνα μου, και εξαιρετική η ιδέα της εναλλαγής με την κανονική του φορέματος! Καλοφόρετη να είναι!
    Φιλιά και καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μαριάννα μου, μικρές λεπτομέρειες για εναλλαγή στην εμφάνιση του φορέματος!

      Διαγραφή
  14. Πανέμορφη και λεπτοδουλεμένη η ζώνη σου Κατερίνα μου!!! Μπράβο σου!! Καλοφόρετη!! Πολλά φιλιά και καλό σ/κ να χεις!! 😘😘

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Οι γνώσεις του πλέκειν και η τελειότητα της δουλειά σου δεν μπορεί παρά μονον να γεννούν όμορφιές.Εγώ, ότι και να κάνεις πάντως, το αγαπώ, το θαυμάζω και μου αρέσει να το επαινώ Φιλάκια πολλά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Έφη μου χαίρομαι που σε βλέπω εδώ. Πάντα σε σκέφτομαι και θυμάμαι κάποιες κουβέντες που μου έχεις πει!

      Διαγραφή