Πέμπτη 8 Μαρτίου 2018

Η τσαντα με τα τσαντακια της!








Τον τελευταίο καιρό γίνεται πολύς λόγος για τις πλαστικές τσάντες. Εγώ δεν θα σας πω αν κατά τη γνώμη μου το μέτρο είναι σωστό ή όχι.  Αυτό που με πειράζει είναι η συμπεριφορά κάποιων καταστηματαρχών που βρήκαν ευκαιρία να βγάλουν όλη την κακή συμπεριφορά τους απέναντι στους πελάτες. Τι θέλω να πω? Για τις μεγάλες τσάντες ναι, με νόμο πληρώνουμε για να την πάρουμε ,όμως με τα μικρά σακουλάκια των 10 Χ 10 εκατοστών ή το λίγο χαρτί που τυλούσαν φερειπείν ένα κουβαράκι μαλλί ή βάζοντας ένα μασουρακι ή ένα μανό στα μικρά σακουλάκια τι γίνεται? Τώρα πια στα δίνουν στο χέρι χύμα τσουβάλι και όπου θες βάλτα. Έτσι και εγώ μετά από σκέψη κάθισα και έφτιαξα τη δική μου   tote bag με τα σακουλάκια της και όλα μαζί διπλωμένα και τακτοποιημένα μέσα σε μια θήκη . Όλο αυτό το έκανα γιατί πηγαίνοντας προχθές για κάποια μικροπράγματα έπρεπε να ζητάω από τον πωλητή χαρτί να μου διπλώσει μέσα τα ψιλολόγια που αγόρασα για να μη τα χάσω. Η τσάντα είναι από ύφασμα βαμβακερό και συνοδεύεται από τέσσερα μικρά σακουλάκια για τα μικροπράγματα  που αγοράζω και βάζω μέσα. Πλένεται στο πλυντήριο και είναι πολύ πρακτική. 

Υ.Γ Τσάντες πολλαπλών χρήσεων έχω και τις χρησιμοποιώ στο Σ/Μ αλλά και στα άλλα μου ψώνια εδώ και  πολλά χρόνια, πριν μας το επιβάλουν.














Πως βρίσκετε την ιδέα μου για την τσάντα με τα σακουλάκια της? 
Δεν είναι πρακτική?
  
















24 σχόλια:

  1. Καταπληκτική ιδέα!!! Γεια στα χέρια σου. Θα την εφαρμόσω και εγώ, γιατί καθημερινά έχω θέμα με τα μικροπράγματα. Δυστυχώς, οι συμπεριφορές ορισμένων καταστηματαρχών ήταν ανέκαθεν "δύσκολες" και όχι μόνο για τη συγκεκριμένη περίπτωση δηλαδή τις τσάντες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πρακτικά τα μικρά σακουλάκια γιατί δεν βάζεις χύμα στη μεγάλη τσάντα μικρά αντικείμενα .Τώρα πια και αυτοί που τύλιγαν τα μικρά πράγματα στα δίνουν χύμα!

      Διαγραφή
  2. Μπράβο σου!! Πανέξυπνη ιδέα. Και πολύ πολύ όμορφη. Το θέμα είναι ότι εσύ και άλλες φίλες που ξέρετε και ράβετε μια χαρά εφαρμόζεται τις ιδέες σας. Και να σας ''κλέψω '' τις ιδέες άντε να τις εφαρμόσω χιχιχιχιχι
    Καλησπέρα Κατερίνα μου και χρόνια μας πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν έχεις Άννα μου ραπτομηχανη κάνε μία προσπάθεια θα τα καταφέρεις γιατί πιάνει το χέρι σου .Σαν πατρον μπορείς να χρησιμοποιήσεις μια χάρτινη ή πλαστική τσάντα !

      Διαγραφή
  3. Ωραία ιδέα Κατερίνα μου και πολύ καλά έκανες και έφτιαξε ς και μικρές, γιατί αυτοί μας έχουν κάνει τη ζωή μας δύσκολη Θα κάνω και εγώ ! Να είσαι καλά και χρόνια πολλά για σήμερα !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα Μεταξια μου παρατήρησα ότι καταστηματάρχες που πρώτα αν αγόραζες, πχ ένα μασουρακι στο τύλιγαν σε ένα χαρτί τωρα στο δίνουν τυλιγμένο στην απόδειξη αν σου κόψουν!

      Διαγραφή
  4. Τέλεια η ιδέα σου, Κατερίνα μου, για τα μικρά σακουλάκια!!! Εγώ χρησιμοποιώ πάνινες τσάντες εδώ και καιρό και έχω πάντα μέσα στην τσάντα μου δύο διπλωμένες μέσα στις θηκούλες τους, αλλά όπως λές, για τα ψιλοπράγματα είναι πολύ χρήσιμα τα σακουλάκια! Νά'σαι καλά που το σκέφτηκες και μας το επισήμανες!Θα φτιάξω κι εγώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Στην τσάντα μου έχω πάντοτε μία τσάντα σε θηκουλα, αλλά πήγα να πάρω κάτι μικρά διακοσμητικά για τις λαμπάδες και κάτι αλλά μικροπράγματα που αν τα έριχνα χύμα έτσι στην τσάντα αποκλείεται να τα έφερνα σώα στο σπίτι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μπράβο και πολύ καλά έκανες.... Κι εγώ πάνινη χρησιμοποιώ από χρόνια και μ αρέσει και πολύ η ιδέα σου με τα μικρότερα που θα την εφαρμόσω !!!! Να είσαι καλά για την ιδέα !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ Ράνια μου από παλιά πάντα έχω μια τσάντα στην τσάντα μου και τις πολλαπλών χρήσεως τις έχω εδώ και χρόνια πριν το επιβάλουν με νομο!

      Διαγραφή
  7. Πολύ καλή η ιδέα σου για τα μικρά τσαντάκια! Θα την εφαρμόσω άμεσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειναι βολικά για μικρά αντικείμενα που και για αυτά πρέπει να πληρώνεις το μικρό μικρό σακουλάκι!

      Διαγραφή
  8. Καλημερα Κατερίνα μου!
    Καταπληκτική η ιδέα σου!!
    Πολυ όμορφη η τσάντα και τα τσαντάκια!
    Χρήσιμα και πολυ πρακτικά!
    Καλο ΣΚ!!Πολλα φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το θεωρώ κοροϊδία να τους πληρώνω Δήμητρα για να μου βάλουν ενα μασουρακι μέσα σε σακουλιτσα και το λέω εκ πείρας αυτό!

      Διαγραφή
  9. Τελικά αυτές οι τσάντες είναι πολύ βολικές.
    Καλή η σκέψη σου να κάνεις και τσαντάκια.
    Καλή συνέχεια και φιλάκια πολλά .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα Ρένα αγόρασα κάτι ψιλολογια για τις λαμπάδες και δεν με ρώτησε καν αν θέλω τσάντα μου τα έδωσε στο χέρι μαζί με την απόδειξη .Δεν θα τους παρακαλάμε για ένα σακουλακι τελικά !

      Διαγραφή
  10. πολυ ομορφαααααααα κ για αρωματικα ντουλαπιων!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Η καλύτερη όλων μας!!! Νοικοκυρίστικη δουλειά με πρακτικό αποτέλεσμα!!! Να πω ότι θα κάνω κι εγώ κάτι ανάλογο θα είναι ψέμα ώς προς την χρήση βέβαια μιά που θα τα ραψω και μια που θα τα σκορπίσω εδώ κι εκεί χαχαχα. Αλλά δεν μπορώ παρα να σε παινέψω και να θαυμάσω τον τρόπο σκέψης για την πρακτική ιδέα σου Παρεμπιπτόντως έχω το ίδιο ύφασμα ως κουρτινα στο βοηθητικό δωμάτιο της κουζίνας,όταν το διάλεξα μου άρεσε το ντιζάιν ,αδιάφορη πληροφορία αλλά ηθελα να την αναφέρω Πολλά φιλάκια θαυμασμού για τα όμορφα που πάντα ξεχωρίζεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι να κάνω Έφη μου έτσι που μας κατάντησαν να δω τι άλλο θα κουβαλάμε μαζί μας.Το ύφασμα ειναι αγορασμένο πριν από χρόνια από το ΙΚΕΑ για τσάντα που ποτέ όμως δεν είχα αξιωθεί να ραψω .Πάντως τσάντα έγινε αλλά για άλλο σκοπό!

      Διαγραφή
  12. Πρακτικότατη ιδέα και πανέμορφη τσάντα. Αγαπώ και τα τσαντάκια της! Πολλά φιλιά, Κατερίνα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή