Κυριακή 3 Δεκεμβρίου 2017

Κασκόλ και πάλι κασκόλ!






Αυτές τις ημέρες είμαι πολύ στεναχωρημένη με τα νέα προβλήματα που προέκυψαν στην υγεία της μαμάς μου μετά το εγκεφαλικό επεισόδιο που πέρασε .Έτσι μην έχοντας διάθεση αλλά και τον απαιτούμενο χρόνο για πολλά πράγματα αλλά θέλοντας να κάνω κάτι για τους καλούς σκοπούς που γίνονται στη γειτονιά, άνοιξα το κουτί που φυλάω όλα αυτά τα πλεκτά που ετοιμάζω κατά καιρούς και περιμένουν υπομονετικά τη σειρά τους για να αξιοποιηθούν. Κασκόλ λοιπόν πλεγμένα με τις βελόνες και το βελονακι ταξίδεψαν για καλό σκοπό











Εύχομαι να έχετε έναν όμορφο μήνα και μία υπέροχη εβδομάδα. 
Να είστε όλοι καλά







14 σχόλια:

  1. Περαστικά στη μαμά σου...Εύχομαι να τα ξεπεράσει τα προβλήματά της.
    Σου έχω πει πόσο μ'αρέσουν και τα πλεχτά σου; Τα νοιώθω από τις φωτογραφίες απαλά και χουχουλιάρικα.
    Μπράβο για την συνεισφορά σου Ο σκοπός είναι ιερός όντως.
    Καλό μήνα γιορτινό και τα προβλήματα να εξαφανιστούν γρήγορα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Περαστικά να είναι της μανούλας Κατερίνα μου !! Να έχετε καλύτερο μήνα!!
    Τα πλεκτά σου είναι πολύ όμορφα και θα ζεστάνουν όπου και αν βρεθούν !!! Σε φιλώ με αγάπη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εύχομαι ό,τι καλύτερο στη μητέρα σου, Κατερίνα μου. Μπράβο που, παρά τις δυσκολίες που αντιμετωπίζεις, μπορείς να προσφέρεις σε συνανθρώπους μας. Πανέμορφα τα κασκόλ σου. Καλό μήνα, φίλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημερα Κατερίνα μου!Περαστικα και σιδερένια στην μανούλα σου εύχομαι!
    Παρά πολυ όμορφα τα κασκόλ σου!Μπραβο για την προσφορά σου!
    Καλο μηνα και καλή εβδομάδα σου εύχομαι!Πολλα φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Παρ'όλα τα προβλήματα, είσαι πάντα έτοιμη να προσφέρεις τις όμορφες δημιουργίες σου στα διάφορα μπαζάρ, Κατερίνα μου! Σου αξίζει ένα μεγάλο Εύγε!
    Εύχομαι η μητέρα σου να ξεπεράσει γρήγορα το πρόβλημα και να περάσετε καλές γιορτές!. Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημέρα Κατερίνα. ελπίζω να αναρρώσει γρήγορα η μαμά σου. Τί όμορφη η σκέψη σου να φτιάξεις αυτά τα υπέροχα κασκόλ παρά τη δυσκολία στην οποία βρίσκεσαι! Φιλάκια και υπομονή σου εύχομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. περαστικα στην μανουλα σου Κατερινα μου ..ολλα να πανε καλα
    πολυ ομορφο τα κασκολ ...μπραβο σου
    καλη συνεχεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Δεν ήξερα για τη μητέρα σου και στενοχωρήθηκα... Εύχομαι όλα να είναι περαστικά και να αναρρώσει γρήγορα.
    Μπράβο που παρά τις δύσκολες στιγμές που περνάτε βρήκες τη δύναμη (και τη διάθεση) να φτιάξεις αυτά τα υπέροχα κασκόλ και να τα προσφέρεις. Να είναι καλοτάξιδα. Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μπράβο βρε Κατερίνα μου... περαστικά στην μητέρα σου εύχομαι τα καλύτερα! Αυτό θα πει δοτικότητα, να παραμερίζεις την στενοχώρια σου και να σκέφτεσαι πως θα δώσεις χαρές σε άλλους.

    ΥΓ Για την γιορτή σου νομίζω πως δεν σου ευχήθηκα; Χρόνια πολλά, χρόνια καλά με υγεία και ότι άλλο εσύ επιθυμείς για σένα και την οικογένεια σου.

    www.artdecorationcrafting.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Περαστικά στη μητέρα σου Κατερίνα μου.
    Παρ'όλα αυτά σκέφτεσαι να στείλεις και τα όμορφα πλεκτά σου.
    Να είσαι καλά.
    Καλή συνέχεια και Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Κατερίνα μου περαστικά στη μητέρα σου ότι είναι γιά καλό. Το δεματάκι σου το πήρα ,και σε ευχαριστώ γιά αλλη μιά φορά.Οπως πάντα τα έργα σου ,πολυ ωραία .Αρέσαν και γιαυτό πουλήθηκαν. Και πάλι ευχαριστώ. Καλές γιορτές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Είναι πολύ όμορφα όσα φτιαχνεις.
    Φιλα΄κια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Σας ευχαριστώ πολύ που περνάτε και με βλέπετε να είστε όλες καλά. Τον τελευταίο καιρό προσπαθώ πολύ να ξαναβρώ τα πατήματα μου γιατί το πρόβλημα με τη μαμά μου μάλλον χειροτερεύει ,παρά πάει στο καλύτερο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Εύχομαι να ναι τώρα όλα καλά με την μανούλα σου Κατερίνα μου!!!
    Θαύμασα κι από κοντά τα πανέμορφα πλεχτά σου στο Κερατσίνι!! Σε φιλώ γλυκειά μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή