Κυριακή 5 Νοεμβρίου 2017

Λικέρ λεμόνι!





Λικέρ λεμόνι θα σας κεράσω σήμερα .ένα λικέρ που φτιάχνετε πολύ γρήγορα καθώς δεν θέλει μεγάλο χρονικό διάστημα για να ετοιμαστεί.  Υπέροχο, γεμάτο άρωμα πίνετε δροσερό και είναι ιδανικό για μετά το φαγητό. Τα λεμόνια πρέπει να είναι καθαρά και όχι ψεκασμενα .Εμένα τα συγκεκριμένα μου ήρθαν πεσκέσι από την συμπεθέρα μου.Παρακάτω θα σας δώσω τη συνταγή αν θέλει κάποια να την φτιάξει .Το λικέρ μπορεί να ετοιμαστεί όποτε έχουμε φρέσκα και καθαρά λεμόνια,δεν έχει συγκεκριμένη εποχή.





 Υλικά:

750 ml βότκα
4 λεμόνια,  το ξύσμα
150 γρ ζάχαρη

Για το σιρόπι:
170 γρ ζάχαρη
150 γρ νερό





 Πλένουμε πολύ καλά τα λεμόνια και ξύνουμε στην λεπτή πλευρά του τρίφτη μόνο το κίτρινο μέρος της φλούδας. Σε ένα μεγάλο βάζο βάζουμε το τρίμμα και τη ζάχαρη, ανακατεύουμε καλά, και στη συνεχεια προσθέτουμε τη βότκα. Κλείνουμε το καπάκι και το αφήνουμε για μία εβδομάδα, ανακατεύοντάς το μία φορά την ημέρα. Κατόπιν φτιάχνουμε το σιρόπι βράζοντας τη ζάχαρη και το νερό για ένα λεπτό, μέχρι να λιώσει η ζάχαρη  και να πάρει μια βράση. Αποσύρουμε από τη φωτιά και αφήνουμε να κρυώσει. Περνάμε το μίγμα της βότκας από ψιλό σουρωτήρι και κατόπιν ανακατεύουμε με το σιρόπι. Βάζουμε το λικέρ σε μπουκάλια και φυλάμε στο ψυγείο. Καλό είναι να το αφήσουμε να ηρεμήσει για 15 ημέρες από την ετοιμασία του. Σημειωτέον, όσο μένει τόσο καλύτερο γίνεται!

Tip: Το ξύσμα που θα μας μείνει όταν σουρώσουμε τη βότκα δεν το πετάμε. Το φυλάμε στην κατάψυξη και αρωματίζουμε τα κέικ μας.







 Σας ευχαριστώ πολύ για τις επισκέψεις σας στο μπλογκ και σας εύχομαι να έχετε μια πολύ όμορφη και δημιουργική εβδομάδα.








38 σχόλια:

  1. Πολύ ωραίο! Γεια στα χέρια σου!
    Καλή εβδομάδα Κατερίνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ναι... απ τα πιο ωραία λικέρ και αφού έχεις και ωραία λεμόνια, ε.. φαντάζομαι !!! Καλόπιοτο !!! Μ αρέσει πολύ και το τραπεζομάντηλό σου με δίχτυ... πανέμορφο !!!! Καλή εβδομάδα !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αγαπημένη γεύση, Κατερίνα! Όποτε έχω ευκαιρία το φτιάχνω κι εγώ. Είναι τόσο δροσερό κι απολαυστικό!! Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το καλό είναι Ευγενία ότι φτιάχνετε κάθε εποχή, αρκεί να έχεις φρέσκα λεμόνια!

      Διαγραφή
  4. Καλημέρα καί καλή εβδομάδα Κατερίνα μου!!
    Δεν έχω δοκιμάσει ποτέ!Γεια στα χεράκια σου!Εχω μια λεμονιά φορτωμένη με λεμόνια!!
    Θα την δοκιμάσω την συνταγή πολυ σύντομα!!
    Πολλα φιλιά!! 🍋🍋🍋

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. λεμοναδα εφτιαξα...γλυκο κουταλιου λεμονι εφτιαξα....μα λικερ λεμονι δεν ειχα ξανακουσει!ζηλεψα!σου κλεβω τη συνταγη!!!!
    καλη εβδομαδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κάπως έτσι φτιάχνω λιμοντσέλο αλλά με τσίπουρο Κατερίνα μου και πραγματικά είναι υπέροχο !!
    Καλή εβδομάδα να έχουμε !! Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχω φτιάξει και με τσίπουρο Νικόλ μου , ειναι λίγο διαφορετικό στη γεύση !

      Διαγραφή
  7. Α ωραία! Θα φτιάξω limoncello με διαφορετική συνταγή από αυτή που κάνω συνήθως! Μου αρέσει πολύ η συνταγή σου, Κατερίνα μου. Ευχαριστούμε. Πολλά φιλιά, φίλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Είμαι λάτρης του λεμονιού αλλά και της βότκας Κατερίνα μου.Είμαι σίγουρη ότι ένα τέτοιο λικέρ είναι παντός καιρού και σίγουρα απολαυστικό όταν το πίνεις.Υπέροχη η ιδέα σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Α...σ'ευχαριστώ πολυ και ήθελα πολύ τη συνταγή.Θα το δοκιμάσω μόλις μαζέψουμε λεμόνια από το κτήμα μας. Φυσικά θα σου πω πώς θα γίνει
    Να σαι καλά και καλόπιοτο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Άννα μου αφού έχεις φρέσκα λεμόνια Φτιάξε θα σου αρέσει!

      Διαγραφή
  10. Από τα ωραιότερα λικέρ ever!!! Ευχαριστούμε πολύ για την συνταγή Κατερίνα μου ... φιλάκια!

    www.artdecorationcrafting.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Δεν πίνω αλκοόλ... άλλα σε ένα λικερακι δεν θα πω οχι
    ευχαριστουμε πολυ Κατερινα μου ...καλη εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Α, κι εγώ σαν την Nikol με τσίπουρο έκανα λιμοντσέλο πριν 2 μήνες περίπου!
    Και το ωραίο είναι ότι δεν το πίνω!
    Αλλά για κέρασμα είναι ωραίο!
    Πολλά φιλιά Κατερίνα μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Γεια στα χεράκια σου Κατερινάκι μου!!!!!!να έχεις μια όμορφη βδομάδα!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μμμ!! Μυραδάτο θα ναι σίγουρα και γευστικότατο!! Γεια στα χεράκια σου Κατερίνα μου!! 🍋🍹🍹 Σε φιλώ!! 😙😙

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αγαπημένο και δεν λείπει το λικεράκι ποτέ από το σπίτι μου!!! Γεια στα χεράκια σου Κατερινάκι μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Την κρατάω την συνταγή γιατί το καλοκαίρι μαζεύουμε λεμόνια από το χωράφι της θείας και γενικά εμένα το λεμόνι μου αρέσει όπως και το λικερ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειναι όμορφο Ελεανα και όταν ειναι και δροσερό από το ψυγείο ακόμα καλύτερο!

      Διαγραφή
  17. Χρόνια πολλα Κατερίνα μου!!Πολυχρονη!!
    Καλα να περάσεις σήμερα!!!Φιλιά!! 🎂💐

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Κατερινιώ μου.... έτσι λέω και την κορη μου ... χρονια σου πολλα αγαπημένη μου φιλη να σε χαιρονται όσοι σ αγαπανε και εμεις μαζι τους.. !!
    Το κέρασμα σου ιδιαίτερο και πολύ αρωματικό..θα το τιμησω δεοντως..χα..χα..αν κανεις μονη σου παγωτό ριξε μεσα λιγο.. θα μοσχομυρισει και δεν θα κρυσταλιασει.. το κανω χειμωνα καλοκαιρι..!!
    Να είσαι πολυχρονη.. να περνας ομορφα καλη Κυριακή να έχεις φιλακιααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερινιω Ρούλα μου φωνάζανε τη γιαγιά μου, εμένα πάλι με όσες παραλλαγές έχει το όνομα. Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου!

      Διαγραφή