Κυριακή 15 Οκτωβρίου 2017

Τα καλοκαιρινά βραχιόλια!








Επιστροφή στο μπλογκοσπιτακι μου γιατί αρκετα νομίζω πως ρεμπέλεψα μακριά του.
Καιρός να σας δείξω και τι εφτιαχνα όλο αυτόν τον καιρό γιατί μπορεί να απείχα από εδώ αλλά δεν καθόμουν και με χέρια σταυρωμένα, όλο και κάτι ετοίμαζα.Θα ξεκινήσω λοιπόν από τα καλοκαιρινά βραχιόλια που ετοίμασα ,πρώτα το πλεχτό μαζί με δυο λουλουδάτες καρφίτσες που συνόδεψαν το σάλι που σας είχα δείξει εδώ και φτιάχτηκαν από το ίδιο νήμα.





 






Και τα βραχιόλια  memory-wire   που ετοίμασα για τα κορίτσια μου με πολύχρωμες χάντρες, τυρκουαζ, λάβα, κρυσταλακια τσεχιας και γυάλινες.






Αυτά για αρχή,εύχομαι να έχετε μια πολύ όμορφη και δημιουργική εβδομάδα!










15 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφα, Κατερίνα μου, και τα δυο. Καλή εβδομάδα, με όμορφες εμπνεύσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολυ ομορφο τα βραχιολια Κατερινα μου ...( το εργαλείο το εχω και εγω
    έφτιαξα Μαρτακια )καλη συνεχεια ...φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ στο δημιουργικό φθινόπωρο Κατερίνα μου!
    Αν και δεν κατάλαβα...πως χρησιμοποιήθηκε αυτό το χαρτονάκι, ΄χαρηκα που είδα την πλέξη...στην εσάρπα, που έχω στους ώμους μου, αυτή την πλέξη, δώρο της Σμαραγδένιας μας,αλλά η τελευταία σου εικόνα στην παραπομπή,, είναι κατατοπιστική!
    Να είσαι καλά!!
    Καλοφόρετες οι δημιουργίες σου!ΦΙΛΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Φθινόπωρο είναι Κατερίνα μου και σιγά σιγά μαζευόμαστε και αρχίζουμε να φτιάχνουμε πραγματάκια !! Καλή και όμορφη συνέχεια φίλη μου !!! Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλώς ήρθες Κατερίνα μου,πολύ όμορφα είναι όλα όσα έφτιαξες!!!Καλή συνεχεία!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ όμορφα βραχιολάκια, Κατερίνα μου. Τα memory wires είναι πολύ βολικά, και η τεχνική kumihimo είναι από τις αγαπημένες μου! Σε φιλώ, φίλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. τι όμορφα πραγματακια και με τοσο χαρουμενα χρωματα!
    καλη εβδομαδα να εχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τι όμορφα!!! Είμαστε νομίζω όλες σίγουρες ότι κάτι φτιάχνεις όταν λείπεις από τη μπλογκογειτονιά και περιμένουμε να δούμε τις ομορφιές σου.
    Υπέροχα βραχιόλια ειδικά το πρώτο υπέροχο. Και τι χρώματα!!!
    Να σαι καλά Κατερίνα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Η απουσία σου ήταν δημιουργική και φαίνεται. Όλα είναι υπέροχα!!!!! Φιλιά και καλό Φθινόπωρο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αλήθεια πόσα πραγματα εκανες Κατερίνα μου...δεν ειχα καμιά αμφιβολία ότι δεν θα καθόσουν με σταυρωμενα χέρια.. και όπως πάντα οι δημιουργίες σου .ομορφες και προσεγμενες... θα ελιναι σιγουρα περήφανες οι κορες σου για την χρυσοχέρα μαμα τους και χαρούμενες για τα δωρακια τους.
    Μας έλειψες απο την γειτονια..ελπίζω να σε βλέπουμε πιο ταχτικα εστω και ενα γειά..!!!! να περνας ομορφα οτι και να κάνεις καλή εβδομαδα φιλακιααααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τι όμορφα όλα! Καλή συνέχεια Κατερίνα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολύ όμορφα τα βραχιόλια σου Κατερίνα μου!! Καλοφόρετα!!
    Σε φιλώ και καλό σ/κ να χεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Είναι όλα πανέμορφα αλλά τα πολύχρωμα τα λάτρεψα!!! Καλό φθινόπωρο κι από εμένα!

    www.artdecorationcrafting.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλημερα Κατερίνα μου!Καλως σε βρήκα πάλι!Να ευχηθώ αν και καθυστερημένα να ζήσει ο υιός σου και πάντα χαρές τους εύχομαι!Τα βραχιόλια σου πανέμορφα όπως όλες οι δημιουργίες σου!Να ξερής πως πάντα φοράω τα δωράκια σου!Καλο Φθινόπωρο και καλή συνέχεια σου εύχομαι!Πολλα φιλάκια!❤️🐿🍂🍁🍃

    ΑπάντησηΔιαγραφή