Δευτέρα 25 Σεπτεμβρίου 2017

40 Στρογγυλά!






Γεια σου αγαπημένη μου παρέα. Μετά από αρκετό καιρό και αφού άρχισε να δροσίζει είπα να επιστρέψω στο μπλογκοσπιτακι μου και βρήκα την ημέρα. Σαν σήμερα πριν από ουκ  ολίγα χρόνια,σαράντα αν δεν κάνω λάθος τον αριθμό... χαχαχα, ανεβήκαμε μαζί με τον καλό μου το σκαλί της εκκλησίας. Σαράντα χρόνια που πέρασαν σαν ένα ανοιγόκλεισμα των ματιών, χρόνια που πορευόμαστε δίπλα δίπλα ό,τι και αν έχει συμβεί στη κοινή ζωή μας και ποτέ μπροστά ο ένας από τον άλλον. Εύχομαι και παρακαλάω τον Θεό και τα επόμενα χρόνια που θα έρθουν να είμαστε μαζί και αγαπημένοι όπως αυτά που πέρασαν.





 Το κέρασμα μου για τη γιορτή μας στο τέλος του μήνα ,ως τότε να είστε όλοι καλά και να έχετε μια πολύ όμορφη και δημιουργική εβδομάδα






19 σχόλια:

  1. Τι να πρωτοευχηθώ!!!!! Υγεία και μακροημέρευση. Η αγάπη, ο σεβασμός και η συντροφικότητα έχουν ήδη δοκιμαστεί με το πέρασμα αυτών των χρόνων και μάλλον είναι τα συστατικά της ευτυχίας σας. Πιστεύω, ότι από δω και πέρα έρχονται τα καλύτερα και εύχομαι από καρδιάς να ζήσετε πολλές όμορφες στιγμές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να είστε πάντα γεροί κι αγαπημένοι και τα 40 να ακολουθήσουν πολλά γεμάτα χαρές!!!
    Καλή εβδομάδα! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Να είστε πάντα αγαπημένοι και ευλογημενοι με όλα τα αγαθά του Θεού στο σπιτικό σας,ως τα βαθιά σας γεράματα!!! Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κατερίνα μου αυτό σου εύχομαι και εγώ να είστε μαζί αγαπημένοι και ευτυχισμένοι!
    Την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σαράντα χρόνια είναι πολλά αλλά όταν είναι καλά κι ευτυχισμένα είναι δώρο Θεού! Εύχομαι να έχω την πορεία σας Κατερίνα μου, μόλις 8 χρόνια παντρεμένοι! Πολλοί φρέσκοι φαινόμαστε... Χρόνια πολλά και καλά από καρδιάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Να είστε αγαπημένοι και ευτυχισμένοι μαζί μέχρι τα βαθιά σας γεράματα !!!!!
    Καλή εβδομάδα !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. πωπωπω...σαρανατα χρονια.....μια ολοκληρη μαζι!και αλλη τοση σας ευχομαι!να ειστε παντα αγαπημενοι κ πολύ ευτυχισμενοι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σας εύχομαι άλλα τόσα ευτυχισμένα χρόνια μαζί!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πάντα μαζί και αγαπημένοι!!! Υπέροχα!! Να ζησετε!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Χρόνια πολλά Κατερίνα μου ,να είστε πάντα ευτυχισμένοι και αγαπημένοι !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Happy Anniversary, Κατερίνα μου!!! Εύχομαι πάντα να είστε καλά, μαζί και ευτυχισμένοι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Να ζησετε ....μπραβο 40 χρονια δεν ειναι και λιγο !!!
    Το ξερεις που καθε επετειο γαμο εχει και ονομα
    Λιοπον ειχατε το ρουμπινι επετειο ..να ειστε παντα ευτυχισμενοι !!!
    Τα φιλια μου ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Κατερίνα μου σας ευχομαι να είστε παντα μαζι κι αγαπημενοι ..μεχρι τα βαθια σας γεραματα ΄φιλη μου..
    τι γρηγορα που περναν τα χρονια οταν περνάς καλα!!! να είστε ευτυχισμενοι και να περνατε όμορφα..φιλακιαααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Να ζήσετε μέχρι τα βαθιά γεράματα αγαπημένοι και να χαίρεστε την οικογένειά σας Κατερίνα μου.
    Για τα σημερινά δεδομένα, άπιαστο όνειρο τα τόσα χρόνια μαζί.
    Εύχομαι και τα καινούργια ζευγάρια να ακολουθήσουν το παράδειγμα μας.
    Καλή συνέχεια και Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΧΡΌΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΤΕΡΊΝΑ μου!!!
    Ποτέ δεν είναι πολλά, όσα και να είναι!
    Και μεγαλώνοντας, έχουμε περισσότερο την ανάγκη ο ένας τον άλλο!
    Χρόνια σας πολλά!!!
    Φεύγω, για μια επέτειο φίλης, των 30!!!
    Καλό φθινόπωρο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. να σαστε παντα ευτυχισμενοι..............!!!!!!!!1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Κατερινα ευχες να εισαστε παντα χερι χερι στα καλα και στα μη καλα (που μακαρι να μην ερθουν ποτε)να χαιροσαστε τα παιδια σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Σας ευχαριστώ όλες και κάθε μια ξεχωριστά για τις όμορφες και τόσο ζεστές σας ευχές. Εύχομαι στη κάθε μια σας ότι πιο καλό και όμορφο στη ζωή σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Τόσα κι άλλα τόσα κι άλλα τόσα Κατερίνα μου!! Γλυκά κι αγαπημένα!! Πολύχρονοι κι από δω σας εύχομαι και να χαίρεστε ο ένας τον άλλον!!
    Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή