Τετάρτη 2 Αυγούστου 2017

Καλο καλοκαιρι!



Ο Αύγουστος έφτασε με τα μελτέμια του,τη ζέστη του ,και τα γλυκά σταφύλια,μα πάνω απ' όλα φέρνει τη μεγάλη γιορτή της Παναγιάς μας, το Πάσχα του καλοκαιριού. Ο Αύγουστος όμως  για αρκετούς είναι και μήνας διακοπών, για μένα πάλι όπως και για πολλούς άλλους όχι. Έτσι λοιπόν μιας και θα μείνω στο κλεινον αστυ είπα να περάσω το μήνα λίγο πιο χαλαρά, γι'αυτο  θα δώσω άδεια στο μπλογκακι μου να ξεκουραστεί. Θα είμαι πάλι πίσω στη γειτονιά μας με τις πρώτες δροσιές και με πολλές νέες δημιουργίες. Τις μέρες όμως  που θα λείπω από εδώ μπορείτε να με βλέπετε στο instagram
που εκεί τα πράγματα είναι πιο χαλαρά. 







ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ 




8 σχόλια:

  1. Καλή ξεκούραση, Κατερίνα, καλό μήνα και καλη Παναγιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλά να περάσεις, να ξεκουραστείς και να γεμίσεις τις μπαταρίες σου !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι όμορφη χαρούμενα ποντικάκια στην ακρογιαλιά! Καλό μήνα, Κατερίνα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλό μήνα και καλό καλοκαίρι Κατερίνα μου.
    Θα σε περιμένω εδώ γιατί δεν έχω Instagram εγώ 😊
    Να περνάς καλά.
    Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΚΑΛΗΜΕΡΑ , ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ , ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!
    Να περάσετε όμορφα και ξεκούραστη να επιστρέψεις!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλό υπόλοιπο καλοκαιριού Κατερίνα μου! Σαν και σένα κι εγώ διακοπές στην πόλη θα κάνω :)

    www.artdecorationcrafting.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Instagramistas fever!!! ♥♥ Φιλάκια Κατερίνα μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή