Κυριακή 23 Ιουλίου 2017

Η λιλα εσαρπα!




Στις αρχές του καλοκαιριού μου ζητήθηκε να φτιάξω μία εσαρπα με νήμα καλοκαιρινό ,πλέξη σολομον και σε  χρώμα λιλα. Ανέβηκα λοιπόν  στην Αθήνα και  μετά από μία βόλτα στα καταστήματα που πουλάνε νήματα βρήκα αυτό το όμορφο βαμβακερό νήμα μετρίου πάχους σε πολύ γλυκό λιλα που θυμίζει πασχαλιά. Η εσαρπα ετοιμάστηκε και τώρα που έχει φτάσει στα χέρια της παραληπτριας μπορώ να σας τη δείξω και εδώ. Εύχομαι Κυριακή μου να τη χαρείς και να την ευχαριστηθείς με υγεία τα γλυκά καλοκαιρινά βραδάκια.














Να είστε όλοι καλά και να έχετε μία δροσερή και πολύ δημιουργική εβδομάδα! 








18 σχόλια:

  1. Θα βαρεθείς να με ακούς να στο λέω αλλά θα στο ξαναπώ Κατερίνα μου τι χρωματάρα επέλεξες!!! Και πολύ ωραία τσαχπινιά τα λουλουδάκια!! Γεια στα χέρια σου!! Καλοφόρετη να ναι!!
    Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στο φυσικό φώς Μαριλένα μου είναι ακόμα πιο γλυκό το χρώμα. Σε ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  2. Μπράβο Κατερίνα χρυσοχέρα!! Πραγματικά πολύ όμορφη και φίνα η εσάρπα! Και με τέτοιο άγαρμπο καλοκαίρι που βιώνουμε πάντα είναι χρήσιμη! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η εσαρπα Ευγενία μου νομίζω ότι είναι πάντα χρειαζούμενη και ειδικά με τέτοιο καλοκαίρι όπως λες!

      Διαγραφή
  3. Αγαπημένη κι εύκολη πλέξη,που εσύ την έκανες ιδιαίτερη κι όμορφη,με την ξεχωριστή πινελιά που της έδωσες με τα ανθισμένα λουλουδάκια της!!! Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. δεν θα το πιστεψεις Κατερινα μου αλλά αυτόν τον καιρό κάνω και εγώ ακρίβώς το ίδιο σχέδιο.. τρείς στον αριθμό για δωρακια..σε συγγενείς μου .. νομίζω ότ είναι είναι πολύ ωαρια ιδέα σε λίγο καιρό που θα Φθινοπωριάζει φιλη μου .. το λιλά το χρωμα καταπλικτικο όπως και τα ανθακια σου επανω στο όμορφο σάλι...γεια στα χέρια σου και καλοφόρετο στην φίλη σου...να περνας ομορφα Κατερίνα μου καλή εβδομαδα... φιλακιααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το σχέδιο Ρούλα μου και το χρώμα τα ζήτησε η κοπέλα για την οποία το έφτιαξα. Έπλεξα και άλλη μία αλλά άλλο χρώμα θα σας την δείξω αργότερα!

      Διαγραφή
  5. Πανέμορφη εσάρπα, Κατερίνα μου. Είμαι βέβαιη ότι η Κυριακή θα την καταευχαριστηθεί. Πολύ γλυκό χρώμα και αγαπώ τα λουλουδάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Το λιλά είναι από τα αγαπημένα μου χρώματα. Η εσάρπα δείχνει τόσο ντελικάτη!!! Γεια στα χέρια σου Κατερίνα μου!

    www.artdecorationcrafting.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πολύ φίνα Χριστίνα μου, οι φωτογραφίες την αδικούν πολύ!

      Διαγραφή
  7. ότι πρέπει για τα καλοκαιρινα βραδακια στην εξοχή! γεια στα χερια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για τις καλοκαιρινές δροσιές Λίτσα μου πάντα χρειάζεται μια εσαρπα!

      Διαγραφή
  8. Αέρινη και με ωραίο χρώμα,γεια στα χέρια σου!!!!!
    Καλό καλοκαίρι!!!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Λατρεύω τις εσάρπες και τις φορώ πάντα.
    Ένα τέτοιο δώρο, είναι σαν να σε αγκαλιάζουν τα χέρια που το επέλεξαν.
    Υπέροχο χρώμα. Θα το χαρεί πολύ η φίλη σου Κατερίνα μου.
    Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή