Τρίτη 16 Μαΐου 2017

Ποτήρι κολωνάτο ρεσο!





Αυτές τις ημέρες μου ζητήθηκε να ετοιμάσω κάτι για δωράκι και μετά από διάφορες ιδέες καταλήξαμε στο συγκεκριμένο ποτήρι για ρεσο. Ενα μεγάλο σχετικά ποτήρι που το επάνω του μέρος δουλεύτηκε με την τεχνική του ντεκουπαζ. Στο επάνω μέρος χρησιμοποίησα τρεις εικόνες δικής μου εκτύπωσης, ενώ το πόδι και το κάτω μέρος το κάλυψα με χειροποίητη πάστα που όταν στεγνώσει δίνει την όψη του παγωμένου κρύσταλλου. Λίγο γκλιτερ και ασημί πατινα έδεσαν όμορφα με το όλο look. Τέλος, περασμα με λούστρο και έτοιμο. 









  
Να είστε όλοι καλά και να έχετε ένα όμορφο υπόλοιπο εβδομάδος. 







11 σχόλια:

  1. Πάρα πολύ όμορφο! Πιστεύω να το χάρηκε ο αποδέκτης...
    Καλή συνέχεια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ομορφη ιδεα για δωρο!τυχερος ο παραληπτης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Και ότι ήθελα να δώ πως κανουν ενα κολωνατο ποτήρι ρεσώ και να μπροστα μου η αναρτηση σου Κατερίνα μου για να παρω μια ιδεα πως θα κανω και το δικο μου..χα...χα..το ποτηρι σου έγινε πολύ ομορφο και ρομαντικο με την δικη σου σφραγιδα φιλεναδα.. να περνας ωραια με οτι καταπιανεσαι .. Κατερινα μου φιλακιαααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ όμορφο το ποτήρι Κατερίνα μου,αλλά θαυμάζω και το πλεκτό φιλέ από πίσω του.
    Καλή σου μέρα.
    Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κατερινακι μου είμαι εδώ για να θαυμάσω όπως πάντα την ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΉ δουλειά σου Αψογο από καθε αποψη Καλή συνέχεια σε ότι κάνεις (είμαι απούσα από πολλά αλλά δυστυχώς και δεν έχω χρονο και διάφορες δύσκολες καταστάσεις μου κλέψαν την λίγη διάθεση που είχα)Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αψογο τεχνικά και άκρως φινετσάτο Κατερίνα μου!! Μπράβο σου!!
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ όμορφο και κομψό. Μπράβο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πανέμορφο, καλόγουστο και φίνο το ποτήρι Κατερίνα μου, το μεταμορφωσες σ΄ένα ξεχωριστό ρεσώ με τις τεχνικές, που τόσο καλλιτεχνικά εφάρμοσες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή