Πέμπτη 20 Απριλίου 2017

Το μικρό σάλι!







Με ενα μικρό σάλι που αγκαλιάζει απαλά τους ώμους λέω να αποχαιρετήσω τον χειμώνα, που πιστεύω ότι παραχώρησε τη θέση του πλέον στην άνοιξη. Ένα σάλι που μπορεί τον χειμώνα να φορεθεί και σαν κασκόλ ,αλλά να μας κρατήσει συντροφιά και τα δροσερά βραδάκια της άνοιξης και του καλοκαιριού. Είναι πλεγμένο με το βελονάκι με ακρυλικό νήμα και στο τελείωμα του έχει μία όμορφη μπορντουρα που του δίνει μία παιχνιδιαρικη νότα. 














Πιστεύω να σας αρέσει και -γιατί όχι ; - να πλέξετε και εσείς ενα. 
Να είστε όλες καλά και να περνάτε όμορφα και δημιουργικά τον χρόνο σας. 







12 σχόλια:

  1. Καλημέρα και Χριστός Ανέστη αγαπημένη μου φίλη.Υπέροχο σάλι που μου έφερε αναμνήσεις γιατί η αγαπημένη μου μανούλα στις ελεύθερες ώρες της μετά το ιατρείο τα βράδια έπλεκε σάλια και μου τα έδινε να τα πάω στο γηροκομείο για τις γιαγιάδες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ ωραίο!! Και θα σε ζεσταίνει τα δροσερά βράδια...Να το χαρείς Κατερίνα μου. Καλή σου μέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Όμορφο και χρήσιμο Κατερίνα μου!!!
    Άρχισες από ένα κουτάκι κι όσο πήγαινες πρόσθετες; ή το αντίθετο;
    Έχω πολλά υπόλοιπα από πλεκτά , καλή ιδέα για ένα σάλι κι όσο βγει.
    Φιλάκια πολλά!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ όμορφο το σάλι σου,Κατερίνα μου,με γεια σου και καλοφόρετο!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλοφόρετο Κατερίνα μου είναι πολύ όμορφο!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χριστός Ανέστη κι από εδώ Κατερίνα μου... έπλεκε η γιαγιά μου παρόμοια σάλια. Εγώ με το πλέξιμο τελείως ανίκανη... τι να πω! Καλό Σ/Κ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χριστός Ανέστη Κατερίνα μου υπέροχο το σάλι σου και όντως είναι πανεύκολο αλλά και ευκολοφόρετο.Με υγεία να το χαρείς!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Χριστός Ανέστη Κατερίνα μου. Υπέροχα χρώματα διάλεξες για το σάλι σου. Με γειά σου και καλοφόρετο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. °.♪♫╮
    Muito gracioso e elegante!

    Bom fim de semana com tudo de bom!
    Beijinhos.
    ╰⊰✿⊰ه° ·.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Χρόνια πολλά έχουμε πει;

    Πολύ όμορφη η δημιουργία σου. Κι απαραίτητη για κάθε εποχή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή