Κυριακή 11 Σεπτεμβρίου 2016

Η τηλε-τσάντα!





  
Στις αρχές του καλοκαιριού έφτιαξα μια ακόμα συλλεκτική τσάντα από τηλεκάρτες .Αφορμή η Θεοδοσία που όταν είδε την τσάντα μου έτρεξε να μου φέρει ένα πακέτο κάρτες που μάζευε τα χρόνια εκείνα προ κινητών. Δεν μπόρεσα να αντισταθώ και της έφτιαξα και εκείνης μια.Η δουλειά λίγο δύσκολη κυρίως για το τρύπημα των καρτών ,αλλά εδώ είχα τη βοήθεια του καλού μου που ανέλαβε να τις τρυπήσει εκείνος μετρώντας, σημαδεύοντας και ανοίγοντας τρύπες με το τρυπάνι.Ναι καλά διαβάζετε τρυπάνι γιατί το εργαλείο που ανοίγουμε τρύπες στα χαρτιά δεν τις διαπερνά,μια δουλειά χρονοβόρα και λεπτή που ο καλός μου έκανε τέλεια.Η καλή φίλη όταν την πήρε στα χέρια της πέταξε από τη χαρά της ,αυτό για μένα ( τον τρελό καλλιτέχνη ) η μεγαλύτερη ικανοποίηση.





  






Να είστε όλοι καλά και να έχετε μια πολύ όμορφη και δημιουργική εβδομάδα.








32 σχόλια:

  1. Όπα τη τσάντα είναι αυτή τέλεια φοβερή μπράβο σου Κατερίνα μου!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πωπω καταπληκτική πως το σκέφτηκες!!!!!!!!!!!!!
    Καλό φθινόπωρο,φιλάκια πολλά!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τηλεκαρτες; και εκανες τσαντα; τι λες τωρα Κατερίνα μου..!!! τι ιδέα!!! ασε δεν που εγινε καταπληκτική...μπραβο σου κορίτσι μου σιγουρα θα χαρηκε η φίλη σου και σε γεμισε και σενα χαρα η χαρα της.. να περνας ομορφα οτι και ν ακανεις φιλακιαααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάντα Ρούλα μου όταν κάνεις κάτι για κάποιον και βλέπεις τη χαρά στο πρόσωπο του η δική σου χαρά πολλαπλασιάζετε.

      Διαγραφή
  4. Δεν το πιστεύω Κατερίνα μου.
    Τι υπέροχη τσάντα κι αν σου πω ότι καθαρίζοντας αυτές τις μέρες, βρήκα του γιου μου και σκέφτηκα να κάνω κάτι τέτοιο.
    Καλά που είπες για τις τρύπες, να ζητήσω κι εγώ βοήθεια.
    Να περνάτε καλά.
    Καλή εβδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εάν θέλεις να τις τρυπήσεις Ρένα στείλε μου μειλ για να σου πω οδηγίες. Πάντως είσαι τυχερή που έχεις κάρτες.

      Διαγραφή
  5. Πολύ καλή δουλειά κάνατε μαζί με τον καλό σου, Κατερίνα μου!!
    Προσωπικά, δεν ξέρω εάν θα κρατούσα μιά τέτοια τσάντα, αλλά θα μου άρεσε πολύ σαν ντύσιμο ενός ντοσσιέ ή ενός κουτιού για την συλλογή των καρτών!
    Φιλιά και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με την ίδια τεχνική Μαριάννα μου μπορείς να φτιάξεις παρα πολλά πράγματα αρκεί να έχεις κάρτες.

      Διαγραφή
  6. Καταπληκτική ιδέα για να ανακυκλωθούν οι κάρτες και έχω κι εγώ ουκ ολίγες, γιατί βέβαια τις μάζευα μανιωδώς ...... και βέβαια καταλαβαίνεις ότι θα το μαρτυρήσω στον άντρα μου που θα ανοίξει τρύπες ότι εσύ μας έδωσες την ιδέα χα χα !!!!! Καλή εβδομάδα !!!! Τα φιλιά μου !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι μία ιδιαίτερη τσαντα αλλά κρατιέται άνετα. Αν τρυπήσεις κάρτες στείλε μου μειλ για τα μυστικά.

      Διαγραφή
  7. Είναι υπέροχη!! Χίλια μπράβο!! Να τη χαίρεται η φίλη σου αλλά και εσύ!! Καλή εβδομάδα εύχομαι! Πολλά φιλούθκια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ όμορφη έγινε η τσάντα, είναι να μην τρελαθεί η φίλη σου από τη χαρά της;;;
    Καλή βδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καταπληκτική ...πραγματικά πανέμορφο η τσάντα ..πολύ καλή δουλεια !!!!
    χίλια μπράβο Κατερίνα ...καλη εβδομαδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μα πώς το σκεφτηκες;;;
    Πολυ καλη δουλεια κ ωραιος τροπος να ανακυκλωθουν οι καρτες που καποτε μαζευαμε με μανια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ καλή δουλειά και δύσκολη,Κατερίνα μου πρέπει να έχει πολύ υπομονή ο καλός σου !!Να είστε καλά ,καλό Φθινόπωρο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν τις τρυπαγα εγώ Μεταξία μου δεν θα είχα φτιάξει ούτε μία χαχαχα.

      Διαγραφή
  12. Δεν το πιστεύω αυτό που βλέπω.... τσάντα από τηλεκάρτες????? πόση υπομονή και επιμονή χρειάζεται... Μπράβο και στους δυό σας για αυτή την εξαιρετική δουλειά, πολύ τυχερή η φιλενάδα σου!!!!!! ΠΟλλά φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Βίκυ μου, υπομονή και καλό βοηθό έχω χρόνο δεν έχω να κάνω όλα αυτά που σκέφτομαι.

      Διαγραφή
  13. Καλά δεν έχω λόγια.. Ούτε που θα μου πήγαινε το μυαλό ότι είναι τηλεκάρτες ή ότι θα μπορούσαν να μπουν πάνω σε τσάντα! Βέβαια και μόνο την δουλειά που κάνατε με τόση λεπτομέρεια σας αξίζουν πολλά μπράβο!! Και στους δύο σας!! Πολλά φιλιά Κατερίνα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχω καλό βοηθό Ελεάννα , γκρινιάζει που και που αλλά στο τέλος συμφωνεί.

      Διαγραφή
  14. Υποκλίνομαι!
    Τέλος!
    Γεια στα χεράκια σου, για την σκέψη και την υπομονή σου και επίσης στον καλό σου για τη δύσκολη συμμετοχή του στο αποτέλεσμα.
    Μπράβο σας!
    Καλό φθινόπωρο!!!ΜΕΤΑ...ΑΠΟ ΑΥΤΟ...ξεκουράσου!την αγάπη μου!φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Τα δάχτυλα και το μυαλό σου είναι μαγικά!!!!Δεν είναι ότι έφτιαξες μία όμορφη και αρκετα ιδιαίτερη τσάντα είναι που την δούλεψες τόσο τέλεια , τόσο αψεγάδιαστη!!!! Εχω δείγμα της τεχνικής αυτής από ενα κουτάκι(πολύτιμο) που μου χάρισες για τις κορδέλες λαστιχάκια και φιογκάκια της Αλκηστης!! Χαίρομαι να απολαμβάνω τις δημιουργίες σου!!! Καλή συνέχεια σε ότι κάνεις και καλό Φθινόπωρο να έχεις!!!!! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Γεια σου Έφη μου γύρισες απο την έξοχη? Η τσάντα είναι φτιαγμένη με την ίδια τεχνική του κουτιού αλλά με αλλα υλικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή