Δευτέρα 20 Ιουνίου 2016

Καλο και δροσερο καλοκαιρακι!






Ήρθε το καλοκαιράκι
πάμε όλοι για μπανάκι...
...Παγωτά πολλά θα φάμε
και καπέλα θα φοράμε.

Και εσείς φίλοι μου καλοί
κάντε όλοι υπομονή.
Το Σεπτέμβρη θα βρεθούμε
και τα νέα μας θα πούμε.

Ζένια Χρ









Εύχομαι να έχουμε ένα ήρεμο και δροσερό καλοκαίρι.
Όσοι πάτε διακοπές να περάσετε πολύ πολύ όμορφα. Αλλά και για εμάς που δεν θα πάμε διακοπές και θα μείνουμε στην πόλη πιστεύω να μας συμπονεσει και να μας φερθεί με ευγένεια .Κοινώς αεράκι, δροσιά, και όχι καύσωνα και υψηλές θερμοκρασίες :))))))))








.

22 σχόλια:

  1. Καλό καλοκαίρι συμπονετικό Κατερίνα μου. Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλό καλοκαίρι με υγεία,να περάσετε όμορφα έστω κ στην πόλη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλό καλοκαίρι !!!!!!!
    Να περάσεις όμορφα όπου κι αν είσαι!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλό καλοκαίρι Κατερινα !!!!Καλη ξεκούραση και καλε διακοπές!!!!!demi

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλό καλοκαίρι Κατερίνα μου να περάσεις καλά ,ούτε και εγώ θα πάω διακοπές ,εύχομαι να μην έχει καύσωνες .Πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλό καλοκαίρι Κατερίνα, να περνάς καλά και καλή ξεκούραση!:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλό Καλοκαίρι γλυκιά μου Κατερίνα.... δροσερό και ήρεμο να είναι γεμάτο από στιγμές απόλαυσης!!! Πολλά φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Θα περασουμε όλοι υπέροχα!
    Καλο καλοκαίρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλό καλοκαίρι Κατερινάκι!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλό καλοκαίρι και σε σένα Κατερίνα μου! Λαχταρώ πώς και πώς να κάνω το πρώτο μου μπάνιο!! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλό καλοκαίρι Κατερινάκι μου, δροσερό,ήρεμο κι ανέμελο!!! Φιλιά πολλά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Κατερίνα μου,σου εύχομαι να περάσεις ένα όμορφο,δημιουργικό καλοκαίρι!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ♫♪ه° ·.
    Ótimo verão!!!

    Bom domingo! Boa semana!
    Beijinhos.
    💕ه° ·.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μακάρι να μην κάνει πολλή ζέστη!
    Δεν μπορώ καθόλου τη ζέστη, μου αρέσει η δροσιά πάρα πολύ!
    Καλό καλοκαίρι, Κατερίνα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλό καλοκαίρι και σε σένα Κατερίνα ότι και να κάνεις!!!

    http://artdecorationcrafting.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλό καλοκαίρι Κατερίνα μου! Αν και ο Ιούνιος μπήκε με άγριες διαθέσεις.. μας διέλυσε αυτός ο καύσωνας.
    Καλή ξεκούραση!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ه.♩♪♫

    Bom fim de semana!
    Beijinhos.ه♩♫♪

    ♫♪ه° ·.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Κατερινα καλο καλοκαιρι με ηρεμια και αερακι δροσερο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλό καλοκαίρι Κατερίνα! Να περάσεις πολύ όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή