Τρίτη 3 Μαΐου 2016

Για λίγο ακόμα στο κλίμα της Λαμπρής!







Χριστός Ανέστη και χρόνια πολλά με υγεία. Μετά από μία μικρή εξαφάνιση απο τη γειτονιά μας λόγο ανειλημμένων υποχρεώσεων είπα να ξεσκαρισω σιγά σιγά και να σας δείξω τι ετοίμασα για τις ημέρες του Πάσχα. Θα ξεκινήσω λοιπόν  με τις λαμπάδες μας 


Η λαμπάδα για τη φίλη και γειτόνισσα μου.


Η λαμπάδα της κόρης μου.


Η λαμπάδα αυτη πιστεύω απο αυτά που έχει επάνω να μαντευτε ποιάς είναι.



Κεράκια πασχαλινα, μικρά δωράκια .



Αυγά αληθινά που άδειασα και διακόσμησα με ντεκουπαζ ,κρακελε ,πατινες και διάφορα φρουφρου



Αυγουλακια μέσα σε μεταλλικά  κασπω .



Και ένα αυγό λίγο διαφορετικό φτιαγμένο από ξύλο και διακοσμημένο ανοιξιάτικα.



Αυτά είναι τα λίγα και μικρά που ετοίμασα για τις γιορτές. 
Να είστε όλοι καλά και να περνάτε ακόμα καλύτερα. 










28 σχόλια:

  1. ΧΡΙΣΤΌΣ ΑΝΈΣΤΗ?!ΧΡΌΝΙΑ ΠΟΛΛΆ, ΚΑΛΟ ΜΉΝΑ!!
    Και του χρόνου με υγεία!
    ΌΜΟΡΦΕΣ κατασκευές, φτιαγμένες με αγάπη και μεράκι!
    φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είναι όλες σου οι δημιουργίες πραγματικά εκπληκτικές !!!! Η λαμπάδα με την κουβαρίστρα βέβαια είναι η δική σου και μ αρέσει πολύ η ιδέα !!! Και του χρόνου να είσαι καλά !! Χρόνια πολλά με Υγεία και Αγάπη !!!! Τα φιλιά μου !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Ράνια μου, τέτοια λαμπάδα μόνο η αφεντιά μου θα την κρατούσε χαχα.

      Διαγραφή
  3. Χρόνια Πολλά με υγεία,χαρά και ευτυχία!!!
    Καλό μήνα να έχουμε!
    εκπληκτικες πασχαλινές δημιουργίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Υπέροχες οι δημιουργίες σου μα πιο πολύ μου άρεσε η λαμπάδα σου.Χριστός Ανέστη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χρόνια πολλά και του χρόνου να φτιάξεις όμορφες πασχαλινές δημιουργίες.
    Καλό μήνα και φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χρόνια Πολλά Χριστός Ανέστη!!,Κατερίνα μου ,Καλό μήνα να έχεις με υγεία!.Πολύ όμορφες οι Πασχαλινές σου δημιουργίες και του χρόνου να είσαι καλά!Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χριστός Ανέστη!!!!!!!!!!!
    Χρόνια Πολλά,Κατερίνα μου,να χαίρεσαι ότι αγαπάς!!!!!!
    Πολύ όμορφες οι δημιουργίες σου και του χρόνου να είσαι καλά,να φτιάξεις περισσότερα!!!!!!!
    Πολλά - πολλά φιλάκια!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αληθως Ανέστη Μαρία μου, σε ευχαριστώ πολύ να είσαι καλά.

      Διαγραφή
  8. Χρόνια Πολλά και από εμένα.Φανταστικές οι δημιουργίες σου αλλά η λαμπάδα της ράφτρας άλλο πράμα!!!!χαχα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης Γεωργία, σαν ράφτρα δεν νομίζω οτι θα μου ταίριαζε κάτι άλλο χαχαχα.

      Διαγραφή
  9. Χριστός Ανέστη, Κατερίνα μου, χρόνια πολλά και καλά!!!!
    Φυσικά και ξεχώρισα την δική σου λαμπάδα...υπέροχη είναι!!
    Τα αυγουλάκι σου είναι φανταστικά, πανέμορφα και βέβαια πολύ καλοδουλεμένα, όπως όλα όσα βγαίνουν από τα χεράκια σου! Και του χρόνου!
    Καλό μήνα να έχεις! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αληθως Ανέστη Μαριάννα μου, σε ευχαριστώ πολύ και του χρόνου να είμαστε όλοι καλά.

      Διαγραφή
  10. Χριστός Ανέστη Κατερίνα και χρόνια πολλά.
    Ολες υπέροχες αλλά την δική σου την κράταγα με καμάρι.
    Οι δημιουργίες σου φανταστικές ίδιως τα αληθινά αυγά ,πόση προσοχή και υπομονή χρειάστηκαν;
    Και του χρόνου !
    Φιλιά
    Μαρία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Χρόνια Πολλά Κατερίνα μου!!!!!!! Οι δημιουργίες σου φανταστικές και του χρόνου!!!!!!! Φιλιά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Στιλάτες και κομψές όλες!!! Τα δε αυγουλάκια καταπληκτικά!! Γεια στα άξια χεράκια σου!!
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή