Κυριακή 19 Οκτωβρίου 2014

Τα ερωτευμένα γατάκια βρήκαν σπίτι!

Την αγάπη μου για τα γατάκια τη γνωρίζετε. Έτσι, όταν είδα αυτό το ερωτευμένο ζευγαράκι το καλοκαίρι που έκανα βόλτες στο διαδίκτυο δεν κρατήθηκα, πήρα κλωστή και βελόνα για να το κεντησω. Στην πορεία άρχισα να σκέφτομαι τι θα το κάνω και ναι, η έμπνευση ήρθε: ένα τσαντάκι για τον περίπατο. Στην κατασκευή του προστέθηκαν λεπτομέρειες πλεγμένες με το βελονάκι και φοδραρίστηκε με φόδρα σε φωτεινό θαλασσί με μια εσωτερική τσέπη.Όταν  τελείωσα την κατασκευή του φυλάχτηκε με προσοχή και περίμενε υπομονετικά την κάτοχο που θα το κράταγε στα χέρια της. Και η ώρα έφτασε. Η τυχερή που θα το αποκτήσει είναι η Μαριλένα, που άφησε τις ευχές της μαζί με άλλα τριαντατεσσερα κορίτσια στην προηγούμενη ανάρτηση για τα γενέθλια του μπλογκ μου.










Η κλήρωση έγινε με το randomizer και  το τυχερό νούμερο είναι το 16  που ανήκει στη Μαριλενα.Περιμένω τη διεύθυνσή σου για να σου στείλω το δωράκι σου.




Και σας αφήνω ευχόμενη να έχετε μια πολύ όμορφη  και δημιουργική εβδομάδα, με τη φωτογραφία του λατρεμένου μας  Τόλη. Ο Τόλης είναι ο  πιο ναζιάρης, επίμονος  και όμορφος γάτος, σκέτος κούκλος.

 




58 σχόλια:

  1. Τα ερωτευμένα γατάκια είναι τόσο όμορφα κι η τσάντα ξεχωριστή!
    Με γεια στη Μαριλένα και πάντα τυχερή!
    Καλη εβδομάδα Κατερίνα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χαίρεται κι από μένα!!! Πολύ όμορφα τα γατάκια, τα αγαπάμε!!! Μπράβο στην τυχερή Μαριλένα!!!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Υπέροχα γατάκια και πολύ ωραία η τσάντα και καλοφόρετη από την Μαριλένα,πάντα επιτυχίες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πανέμορφη η τσάντα ,πολύ όμορφη και κάλο δουλεμένο ..
    τυχερουλα οι τυχερή που το κέρδισε !!!!! Καλοφόρετη ...
    Σου ευχομαι καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τα ερωτευμένα γατάκια βρήκαν "φωλίτσα" στην όμορφη τσάντα που έφτιαξες, Κατερίνα μου! Τυχερή η Μαριλένα που θα την κρατήσει!
    Καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κατερίνα μου η τσάντα σου με τα γατάκια είναι πάρα πολύ όμορφη!!!
    Συγχαρητήρια στη Μαριλένα που το κέρδισε, είμαι σίγουρη ότι θα το ευχαριστηθεί!!!
    Καλό βράδυ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τι υπέροχη τσαντούλα Κατερίνα!!! Τα γατάκια πανέμορφα στο ύφασμα και μου αρέσει και η λεπτομέρεια που έβαλες στο φερμουάρ με την πλεκτή μπαλίτσα!! :)) Τυχερή η Μαριλένα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. !!!!! Έχεις φινέτσα, Κατερινιώ !!!!!
    Μπράβο σου, κορίτσι μου!
    Καλή σου εβδομάδα, με δημιουργία και δοτικότητα πάντα!
    Υ.Γ. Σε καμαρώνω, κι ας μένω "μουγγή"...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις


    1. Ευχαριστώ Κορινακι μου, να είσαι καλά . Χαίρομαι τις ομορφιές που φτιάχνουν τα χεράκια σου.

      Διαγραφή
  9. Τέλεια τα γατάκια σου Κατερνα μου!!
    Με γειά να χαρεί την τσαντούλα της η Μαριλένα!!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τι όμορφο τσαντάκι !!! Μπράβο !!!!!!
    Να το χαρεί η τυχερή και καλή σου εβδομάδα !!!
    Ο Τόλης γλύκα !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Και το πιο απλό και το πιο ταπεινό ,οταν το πιάνουν τα χεράκια σου μεταμορφώνεται σε έργο με φινέτσα, φαντασία και ποιότητα.¨Οσο για την Μαριλένα 2 φορές τυχερή...... καλό βράδυ με ενα φιλάκι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τι ωραία!
    Είχε και γενέθλια το κορίτσι μας και αυτή η ιδιαίτερη τσαντούλα θα είναι ένα όμορφο δωράκι...
    Καλή εβδομάδα Κατερίνα μου...
    **Αννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Θεέ μου, πόσο υπέροχη ανάρτηση!! Λατρεύω τρελά (και) τα γατάκια! Πολλά γλυκά φιλιά σε σένα και στον Τόλη σου !! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ, ο Τολης είναι ο αρχηγός της γατοοικογένειας που ζει στον κήπο μας.

      Διαγραφή
  14. Καλημέρα Κατερίνα μου!!Πανέμορφη η τσαντούλα σου καί πολύ φινετσάτη!
    Πάντα καλότυχη η Μαριλένα μας!!Νά χαρεί τό υπέροχο δωράκι σου !!
    Είχε εχθές γεννέθλια!!Χρόνια της πολλά!!Καλή εβδομάδα!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις

    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Dimi μου, το είδα μετά ότι είχε και γενέθλια η Μαριλενα!

      Διαγραφή
  15. Αχου εγώ το κέρδισα!!!!!!!! Κατερίνα μου τι υπέροχο δώρο!!!! Σε ευχαριστώ πάρα μα πάρα πολύ!!! Είναι πανέμορφη η τσάντα και τα λατρεύω τα γατάκια!!! Είναι λατρεμένα!!! Συνέπεσε η κλήρωση και με τα γενέθλιά μου, το πιστεύεις???
    Να σαι καλά Κατερινάκι μου και να δημιουργείς πάντα με το μεράκι και το ταλέντο σου που ξεχωρίζει!!! Χίλια ευχαριστώ!!!
    Καλή βδομάδα να έχεις γλυκειά μου!! Φιλάκια πολλά!!! :)) :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πολύ χαριτωμένα τα γατουλίνια που κέντησες, Κατερίνα μου!!! Τί όμορφη τσαντούλα που έγινε!!
    Πάντα τυχερή να είναι η Μαριλένα μας!
    Φιλάκια και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Υπέροχη η τσάντα σου, Κατερίνα! Να τη χαρεί η Μαριλένα μας και πάντα τυχερή να είναι!
    Φιλιά και στις δυο σας! Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καταπληκτικά και πολύ αγαπησιάρικα τα γατιά σου , Κατερίνα!!! Να την χαρεί την τσάντα η Μαριλένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Αχ Κατερινάκι μου είναι τόσο φινετσάτο το τσαντάκι σου και η αγάπη σου για τις γάτες το τελειοποίησε !!!! Να το χαρεί το κορίτσι μας !!
    Σε φιλώ με αγάπη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις


    1. Ευχαριστώ Νικολ μου, τα συγκεκριμένα είναι υπέροχο ζευγαράκι, τα λάτρεψα!

      Διαγραφή
  20. Υπέροχη η τσάντα τυχερή η κοπέλα που την πήρε! Ο δε Τόλης σκέτη γλύκα!!! Καλή σου ημέρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Τι όμορφο το τσαντάκι!!! Με ιδιαίτερες λεπτομέρειες και, βέβαια, χειροποίητο. Σας ζηλεύω εσάς που "πιάνουν τα χέρια σας" και μπορείτε να φτιάχνετε ό,τι σκεφτείτε. :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Α καλότυχη να είναι πάντα η Μαρλέν μου!
    Φιλιά ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Πάντα τυχερή να είναι η Μαριλένα και τι ομορφο δωρακι.. φτιαγμενο απο τα χεράκια σου... Κατερίνα μου...το γατουλίνι σου κουκλί είναι δυο εχω και εγώ.. και σε καταλαβενω.. να έχεις ενα ομορφο Σαββατοκύριακο φιλακιααααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Ρουλα μου .Έχω ένα μέσα στο σπίτι και οχτώ στον κήπο, ζωή να έχουν.

      Διαγραφή
  24. °.♪♬
    A bolsa ficou maravilhosa, amei o bordado e o acabamento em crochê.
    A foto do gato está lindaaaaaaa!!!!

    Bom fim de semana, amiga!
    Beijinhos do Brasil.
    °.♪♬♫彡

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Είσαι χρυσοχέρα δεν το συζητώ!!!!!!!! Πολύ όμορφο και σικάτο. Συγχαρητήρια στην τυχερή.
    Καλή συνέχεια Κατερίνα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Κατερίνα μου να χαίρεσαι τον γιο σου, να είναι γερός, γεμάτος χαμόγελα και ό,τι επιθυμεί!!!
    Καλή βδομάδα!!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ για τις όμορφες ευχές σου Στέλλα μου ,να είσαι καλά.

      Διαγραφή