Τρίτη 23 Σεπτεμβρίου 2014

Παίζοντας με τα κορδόνια Kumihimo!



Το καλοκαίρι, εκτός των άλλων, επιδόθηκα στο να πλέκω κορδόνια με την Ιαπωνική τεχνική Kumihimo. Χρησιμοποιησα το αυτοσχέδιο γκατζετακι μου, που το έφτιαξα βλέποντας βιντεακια από το YouTube.  Τι να σας  πω, πιο αγχολυτικό πράγμα δεν υπάρχει.Έτσι με μερικά από αυτά αποφάσισα να φτιάξω μενταγιόν και βραχιόλια. Τα νήματα που χρησιμοποίησα διάφορα και οι συνδυασμοί ανάλογα με την διάθεση.Εδώ τα έχω συνδυάσει με μεταλλικά στοιχεία και χάντρες, όπως θα δείτε παρακάτω. Έχω και άλλα κορδόνια έτοιμα που περιμένουν και αυτά την σειρά τους για να αξιοποιηθούν.













Να είστε όλοι και όλες καλά. Επίσης ένα μεγάλο ευχαριστώ που περνάτε από το μπλογκοσπιτακι μου και μου κάνετε παρέα.

70 σχόλια:

  1. Κατερίνα μου, είναι πανέμορφα τα κοσμήματα που έφτιαξες!!!!!!!!! Και πολύ ιδιαίτερο αυτό το κορδόνι Kumihimo!! Μόλις πήγα και το κοίταξα στο Google! Δεν μπόρεσα να υπολογίσω πόση ώρα χρειάζεται για να πλέξεις ένα τέτοιο κορδόνι, αλλά χαίρομαι που πέρασες ευχάριστα τις ώρες σου με αυτά.
    Καλή συνέχεια!!!!
    Πολλά φιλιά και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαριάννα μου δεν είναι δύσκολο, απλά θέλει λίγο προσοχή για να μη μπερδευτείς στο σταύρωμα των κλωστών.

      Διαγραφή
  2. Τι όμορφα και πολύ ιδιαίτερα με αυτό το κορδόνι !!!!!
    Να παίζεις πιο συχνά γιατί βλέπω είναι πολύ ευχάριστο !!!
    Καλό ξημέρωμα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το έκανα Ρανια τα απογεύματα του καλοκαιριού γιατί δεν ήθελε μέτρημα και είχα άμεσα το αποτέλεσμα.

      Διαγραφή
  3. Καλημέρα Κατερίνα!!! Δεν την ήξερα καθόλου αυτή την τεχνική. Πολύ όμορφες όλες οι δημιουργίες σου! Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολυ ιδιαίτερο το κορδονι αυτό που αναδεικνύει τα μοτιφ που κρεμονται!!
    Καλημερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πανέμορφα!!!
    Καλημέρα Κατερίνα μου :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟΙ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΙ χρωμάτων και στοιχείων,άψογα κοσμήματα!!!
    Μπράβο Κατερίνα που όλο κάτι νέο ανακαλύπτεις και μας παρουσιάζεις ,εντυπωσιάζοντας!!!
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Χαρά μου , με τα κορδόνια αυτά μπορείς να κάνεις αρκετά πράγματα γιατί υπάρχουν πάρα πολύ τρόποι να κάνεις διάφορα σχέδια.

      Διαγραφή
  7. Να και κάτι διαφορετικό και αγχωλυτικό.Μπράβο τα κοσμήματα είναι υπέροχα και πολύ καλοδουλεμένα.Γειά στα χέρια σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγχολυτικό και ευχάριστο, εξάλλου δίνει και όμορφο αποτέλεσμα.

      Διαγραφή
  8. Καλημέρα Κατερίνα μου!!Τί όμορφα πού είναι τά κοσμήματά σου!!Πολύ εντυπωσιακά!!
    Αλλά συνδύασες τόσο όμορφα τά υλικά καί τά χρώματα!!
    Θαυμαστή η δουλειά σου!!Μπράβο σου!!
    Καλή εβδομάδα!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Κατερίνα μου έχεις κάνει τέλειους συνδυασμούς!
    Κατι τετοια κορδόνια πλέκει κι κόρη μου, θα της τα δείξω να το ψάξει, θα της αρέχουν σίγουρα.
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σίγουρα θα της αρέσουν και έχει πολλούς συνδυασμούς που μπορεί να κάνει .Αυτά είναι τα απλά κορδόνια.

      Διαγραφή
  10. Ωωωω! Τι όμορφα!!
    Κατερίνα, με ξετρέλανες...Υπέροχα τα κορδόνια αλλά και οι συνδυασμοί σου!!
    Χίλια μπράβο!!
    Καλή συνέχεια σε ότι κι αν κάνεις....
    **Αννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Είμαι σίγουρη ότι έφτιαξες ένα σωρό όμορφα πράγματα με την νέα τεχνική, όπως αυτά που βλέπουμε σήμερα!
    Φιλιά, καλό μεσημέρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις

    1. Έχω πλέξει αρκετά αλλά είναι πολύ καλοκαιρινά τα χρώματά τους οπότε θα περιμένουν την Άνοιξη για να αξιοποιηθούν.

      Διαγραφή
  12. Δεν ξέρω τον τρόπο που φτιάχνονται τα κορδόνια (τα κάνεις να φαίνονται τόσο απλά) το αποτέλεσμα όμως είναι καταπληκτικό και το κοσμήματα Φανταστικά!!!! Πολλά φιλιά!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις

    1. Εγώ Βίκυ μου ξεκίνησα από τα απλά, αν το ψάξεις θα δεις ότι είναι πάρα πολύ εύκολο και για σένα να τα φτιάξεις.

      Διαγραφή
  13. Τελικά, το καλοκαίρι , με κάποιο τρόπο , ασχοληθήκαμε με παρόμοια πράγματα, Κατερίνα μου!
    Ομορφα τα κορδόνια σου , ιδιαίτερα τα κοσμήματά σου !
    Φιλιά πολλά !


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αφού δεν πήγαμε διακοπές Πεπη μου έπρεπε να βρούμε τρόπο να περάσουμε τουλάχιστον κάποιες ευχάριστες ώρες, λέμε τώρα:)

      Διαγραφή
  14. Πάρα πολύ όμορφα συνδύασες τα κορδόνια με τα μεταλλικά στοιχεία και έφτιαξες αυτά τα υπέροχα κοσμήματα.
    Να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Κι εγώ δεν ξέρω με ποιο τρόπο γίνονται, το αποτέλεσμα όμως είναι πολύ όμορφο και ειδικά έτσι όπως συνδύασες εσύ τα υλικά!
    Φιλιά πολλά και καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν ψάξεις τα βιντεακια Έλλη θα είναι πολύ εύκολο για σένα να το φτιάξεις.

      Διαγραφή
  16. Πολύ όμορφα Κατερίνα μου.....ιδιαίτερα τα κορδόνια σου!!!!!
    Τέλειο αποτέλεσμα ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πολύ όμορφα τα κοσμήματά σου Κατερίνα μου!!!
    Το κορδόνι με το kumihimo είναι πολύ όμορφο και πολύ αγχολυτικό και μου αρέσει και μένα να το φτιάχνω!!!
    Καλό βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αφού φτιάχνεις και εσύ κορδόνι Στέλλα μου, ξέρεις πόσο αγχολυτικό είναι!

      Διαγραφή
  18. Εντυπωσιακά τα καινούρια σου κοσμήματα Κατερίνα!!!και τα συνδίασες με υπέροχα μεταλικά στοιχεία!!!
    Καλή συνέχεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Κοίτα σύμπτωση!!!!!
    Ψάχνω κι εγώ τα βιντεάκια για να αξιοποιήσω ότι κλωστές έχω!!!!!
    Υπέροχα τα κορδόνια σου Κατερίνα μου!!!!
    Τα συνδύασες πολύ ωραία!!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υπάρχουν πολλά βιντεακια Ρενα και είναι εύκολο να φτιάξεις το γκατζετακι που χρειάζεται για το πλέξιμο βλέποντάς το. Τώρα αναλόγως τι κλώστες θα χρησιμοποιήσεις θα βγει και το πάχος του κορδονιού.

      Διαγραφή
  20. Είναι πολύ όμορφα τα κορδόνια σου.....και με ωραίους συνδιασμούς χρωμάτων.... είναι πολύ όμορφη αυτή η τεχνική και δίνει σταθερά κορδόνια. Δοκίμασε να περάσεις και χάντρες κατά την διάρκεια της εργασίας. Μπορείς να το κάνεις σε όλα ή σε ορισμένα από τα νήματα. Αν το κάνεις σε όλα το αποτέλεσμα είναι κάπως βαρύ αλλά ασυνήθιστο.
    Φιλιά
    Μαρία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις

    1. Σαν κορδόνι Μαρία είναι πάρα πολύ σταθερό, όσο για τις χάντρες το ξέρω και θα δοκιμάσω με την πρώτη ευκαιρία. Σαν αρχή ξεκίνησα με τα εύκολα.

      Διαγραφή
  21. Κατερίνα μου, αν και συνήθως το καλοκαίρι ξεκουραζόμαστε, εσύ βρήκες τον χρόνο να μάθεις κάτι καινούργιο και δημιουργικό! Πολύ ωραία η τεχνική πλεξίματος του κορδονιού και φαντάζομαι ότι θα χρειάζεται αρκετή υπομονή! Τα κοσμήματά σου πρωτότυπα και ιδιαιτερα! Περιμένουμε να δούμε τι καινούγιο μας ετοιμάζεις!
    Καλό Φθινόπωρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειρήνη μου όταν δεν πας διακοπές κοιτάς να κάνεις κάποια πράγματα που σε ευχαριστούν για να μπορέσεις να περάσεις όσο το δυνατόν πιο < ανώδυνα > τις ζεστές ημέρες και να μη σκέφτεσαι τις παραλίες χα χα.

      Διαγραφή
  22. Καλησπέρα Κατερινάκι μου!πραγματικά μου κάνει πολύ αγχολυτικό κι εμένα η δημιουργία με το κορδόνι και πιστεύω ότι το απόλαυσες πραγματικά!εξαιρετική και πολύ ιδιαίτερη αυτή η τεχνική με τα κορδόνια πιστεύω ότι δεν θα αφήσουν καμμία ασυγκίνητη!μπράβο κοπέλα μου!τα δε τσαντάκια σου για το Bazaar είναι κουκλίστικα..την αγάπη μου και πολλά φιλάκια σου στέλνω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις

    1. Να είσαι καλά Καίτη μου. Όταν θέλεις να ηρεμήσεις λίγο κοιτάς να κάνεις πράγματα που ενώ απασχολείς τα χέρια το μυαλό να ταξιδεύει ελεύθερο, ετσι πλέκοντας αυτά τα κορδόνια το κατάφερα σε ένα βαθμό.

      Διαγραφή
  23. Σου είχα σχολιάσει στα τσαντάκια,σήμερα πήγα και στη Ρούλα(Σμαραγδένια)και είδα τον αγώνα που κάνετε!!καλή επιτυχία!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Τέλεια έγιναν τα κορδόνια Κατερίνα μου!! Για στα χέρια σου και την υπομονή σου!! Δεν την ήξερα αυτήν την τεχνική!! Λεπτοδουλεμένα όλα και οι συνδυασμοί πολύ όμορφοι!! Μπράβο σου!!
    Σε φιλώ πολύ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις

    1. Σ' ευχαριστώ Μαριλενα μου. Είχα δοκιμάσει και πιο παλιά να φτιάξω αλλά κάπου το έχανα, φέτος ξαναδοκίμασα γιατί μου άρεσαν πολύ και τα κατάφερα, άσε που μου φάνηκαν και αρκετά εύκολα.

      Διαγραφή
  25. Πολύ όμορφα όλα, Κατερίνα μου! Το κορδόνι με το χέρι μου άρεσε ιδιαίτερα!!! Καλή εβδομάδα, πάντα με όμορφες δημιουργίες! ΧΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Καλώς σε ξαναβρίσκω! Υπέροχα όλα, πραγματικά! Επειδή κατέχω λίγο την τεχνική, θέλει υπομονή και χρόνο, αλλά το αποτέλεσμα σίγουρα σε ανταμείβει. Σ΄ευχαριστώ πολύ-πολύ για τις επισκέψεις σου και τα γλυκά σου σχόλια! Καλή εβδομάδα να έχεις και περιμένουμε σύντομα κι άλλες όμορφες δημιουργίες σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Να'μαι κι εγώ...πέρασα από το blogοσπιτάκι σου να σου πω μια καλημέρα! Να γνωρίσω τον άνθρωπο που με επισκέφθηκε... Υπέροχες δημιουργίες! Θαυμάζω τους ανθρώπους που "πιάνουν" τα χέρια τους! φιλιά Μαρία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Μαρία, καλωσόρισες στο μπλογκοσπιτακι μου!

      Διαγραφή
  28. Πανέμορφα όλα Κατερίνα!
    Έχω δει κι εγώ στο διαδίκτυο βιντεάκια αλλά δεν νομίζω να ετα κατάφερνα ( παρ' ότι φημίζομαι για τη γαϊδουρινή υπομονή μου!!)
    Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Αριστέα, υπομονή έχεις ,οπότε αν δώσεις λίγο προσοχή μια χαρά θα τα καταφέρεις.

      Διαγραφή
  29. αυτή την τεχνική την είχα δεί κι εγώ παλιότερα...αλλά το προσπέρασα γιατί μου φάνηκε δύσκολο! Εσύ μια χαρά τα κατάφερες...είναι όλα τέλεια!!!
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φαίνεται λίγο πολύπλοκη η πλέξη, αλλά αν προσέξεις λίγο γίνετε πολύ εύκολα

      Διαγραφή
  30. Πανέμορφα όλα τα σχέδια. Καλό σου βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Hola!..preciosas todas tus creaciones, me encanta tu trabajo;)
    Besos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Φίλη μου τι όμορφες κατασκευές, ότι πιάνουν τα χρυσά χεράκια σου είναι στολίδια.Θυμάμαι πάντα τα ξυλόγλυπτα σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή