Κυριακή 7 Σεπτεμβρίου 2014

Καλώς σας ξαναβρίσκω!


Σαν τα πρωτοβρόχια που ήρθαν και σαν τα σαλιγκαράκια που βγαίνουν με τις πρώτες δροσιές έτσι και εγώ ξαναγυρίζω στην όμορφη γειτονιά μας. Το φετινό καλοκαίρι δεν διέφερε και πολύ από τα προηγούμενα μιας και το περάσαμε και αυτό σπίτι μας, αφού οι διακοπές έχουν γίνει πλέον είδος πολυτελείας όπως και για πολλούς άλλωστε.Έτσι φωτογραφίες από παραλίες και βουνά δεν υπάρχουν. Έχω όμως ρομαντικές εικόνες που αντιπροσωπεύουν το καλοκαίρι μου όπως το πέρασα.




 Βουτιές στην θάλασσα μπορεί να μην έκανα, τα μπάνια μου όμως τα έκανα ανελλιπώς δυο και τρεις φορές την ημέρα στην προσωπική μου παραλία.




Όταν δε, δεν έλιωνα από τη ζέστη ασχολιόμουνα με λίγο και απ' όλα. Κέντημα, πλέξιμο, ράψιμο και πλέκοντας κορδόνια για κολιέ και βραχιόλια.




 Τον Αύγουστο πέρασα και πολλές ώρες στην κουζίνα, βλέπετε ήμασταν όλοι στο σπίτι και έτσι φρόντιζα να ετοιμάζω  όλο και κάτι παραπάνω μιας και τα τελευταία χρόνια δεν έχουμε συχνά τη χαρά να συγκεντρωνόμαστε γύρω από το τραπέζι για τόσες  συνεχόμενες μέρες όλη η οικογένεια.




Το καλοκαίρι αυτό μου επιφύλασσε όμως και μια μεγάλη έκπληξη θα έλεγα, με βρήκε κατά δεκαπέντε κιλά ελαφρύτερη μετά την αλλαγή συμπεριφοράς μου  απέναντι στο φαγητό  που έκανα από τον Μάρτιο και εδώ. Έχω πολύ δρόμο βέβαια ακόμα αλλά ελπίζω να πάνε όλα καλά.




Και τέλος όταν η ημέρα τέλειωνε και έρχονταν η ηρεμία της νύχτας άρχιζαν οι ευχές και τα όνειρα, οι ημέρες που θα έρθουν να είναι καλές και ευλογημένες, με όσο το δυνατόν λιγότερες στενοχώριες και δυσκολίες.


 

Καλώς σας ξαναβρήκα λοιπόν. Καλή εβδομάδα να έχουμε γεμάτη με ότι επιθυμεί ο καθένας.

51 σχόλια:

  1. Καλό φθινόπωρο Κατερίνα!!!
    Μπορεί να μην πήγες διακοπές, απόλαυσες όμως την οικογένειά σου και αδυνάτισες κιόλας!!!
    Καλώς ήρθες πίσω στην γειτονίτσα μας!!!
    Καλή βδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τώρα πια Στέλλα μου έχω συνηθίσει, εννιά χρόνια χωρίς διακοπές έκλεισα εφέτος.

      Διαγραφή
  2. ΚΑΛΩΣ ΟΡΙΣΕΣ ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ ΜΟΥ,,,,,,,,ΠΩΣ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΣ ΝΑ ΧΑΣΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΜΑΓΕΙΡΕΥΟΝΤΑΣ?????ΔΕΝ ΖΗΛΕΥΕΣ????
    ΦΙΛΑΚΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς σας βρήκα Νενα μου, δεν ζήλευα γιατί απλά έτρωγα από όλα .Προσεχώς θα σας πω πως τα έχασα.

      Διαγραφή
  3. Καλό φθινόπωρο Κατερίνα!Καλώς ήρθες πίσω στην γειτονία μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλώς ήρθες Κατερίνα μου!Καλό μήνα καί καλό Φθινόπωρο!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. 。°°。✿⊱。

    Bom domingo!·..✿✿
    ♪♬♫°。 Boa semana, ótimo mês de setembro!
    Beijinhos.✿°.•

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αααααα και εγω σιγα σιγα επιστρεφω πισω.
    Διακοπουλες δεν εκανα ουτε εγω μιας και βρηκα δουλεια και δεν δικαιουμαι ακομη,.
    Ουτε παραλιες, ουτε βουνα, ουτε τιποτα, Σπιτι και μονο σπιτι. Για μενα οι οικογενειακες στιγμες ειναι οι ξεκουραστες απ ολες. ΔΕν χρειαζεσαι πιο πολλα.
    Καλως ηρθες
    Φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχάριστα τα νέα σου, καλύτερα από διακοπές Μαρία .Περάσαμε όμορφα αυτές τις ημέρες και έτσι είναι όλα καλά.

      Διαγραφή
  7. Κατερινά μου καλώς μας ξανάρθες!! Καλό μήνα να χεις με υπέροχες δημιουργίες! Τι γλύκα οι φωτό αυτές!!
    Κι εγώ 2 χρόνια τις ίδιες διακοπές!! :)) Μπανάκι στην ντουζέρια!! Καλά να μαστε κι έχει ο Θεός!!
    Με το καλό να συνεχίσεις και την διατροφή σου καλή μου!! Μπράβο σου!! Συνέχισε έτσι!!
    Φιλάκια πολλά πολλά και καλή βδομάδα να χεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαριλενα μου τώρα δεν με νοιάζει και πολύ, οι προτεραιότητες τώρα πια έχουν αλλάξει οπότε προηγούνται άλλα πράγματα.

      Διαγραφή
  8. Καλώς ήρθες!!! Καλό φθινόπωρο!!! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλώς μας ήρθες Κατερίνα μου!!!!!!! Καλό Φθινόπωρο και καλή εβδομάδα!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλά αυτή η επιστροφή σου .... τρέλα !!!!
    Για τις εικόνες το λέω βέβαια !!!
    Καλό Σεπτέμβρη λοιπόν !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλώς το κορίτσι! Και συγχαρητήρια που μας ήρθες 15 κιλά ελαφρύτερη....μακάρι να μπορούσα να πω το ίδιο, χιχι!
    Καλό φθινόπωρο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις

    1. Άσε Μαρία, ούτε στα τρελά μου όνειρα δεν μπορούσα να το φανταστώ.

      Διαγραφή
  12. Καλώς ήρθες στην γειτονίτσα μας, Κατερίνα μου!!!! Το σημαντικότερο είναι που είχες γύρω σου την οικογένεια μαζεμένη! Ούτε εμείς πηγαίνουμε για διακοπές, αλλά έχουμε την τύχη να εχουμε κοντά μας την θάλασσα. Αχ, να μπορούσα κι εγώ να χάσω 15 κιλά!!!!!!!! (δεν μου στέλνεις την θαυματουργή σου συνταγή?). Φιλάκια πολλά και καλό φθινόπωρο!!!!
    (Το εννοώ για την διατροφή!!!!! αν μπορείς, στείλε μου κάτι!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις

    1. Είσαστε από τους τυχερούς Μαριάννα μου, εμείς είναι λίγο ταλαιπωρία για να πάμε να κάνουμε ένα μπάνιο. Με τα κιλά παλεύω χρόνια και τώρα πια τα είχα παρατήσει ,όμως βρέθηκε ο κατάλληλος άνθρωπος μπορώ να πω που με τις οδηγίες του με έκανε χωρίς να το καταλάβω να χάνω βάρος. Βέβαια έκανα μια υποχώρηση έκοψα σε μεγάλο βαθμό τα γλυκά και το ψωμί που υπεραγαπώ και άρχισα να περπατάω, από φαγητό όμως τρώω κανονικά ότι μαγειρεύω.

      Διαγραφή
  13. Καλώς σε βρίσκω κι εγώ Κατερίνα!
    Καλό Φθινόπωρο να έχουμε!
    Τα φιλιά μου! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλώς σε βρίσκω και εγώ!! Πολύ όμορφο το blogoσπιτάκι σου!! Δεν πειράζει, αυτό που μετρά είναι να έχουμε την υγεία μας και να είμαστε μαζί με τα αγαπημένα μας πρόσωπα και τι κι αν δεν πήγαμε ποτέ διακοπές!! Πολύ όμορφες οι εικονούλες που χρησιμοποίησες, μου άρεσαν πολύ! Καλό μήνα και καλό Φθινόπωρο, καλή συνέχεια σε ότι κι αν κάνεις! Πολλά φιλούθκια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ, καλώς όρισες στο μπλογκοσπιτακι μου Βασιλική. Τώρα πια έχω συνηθίσει χωρίς διακοπές και δεν με πολυνοιάζει!

      Διαγραφή
  15. Καλώς σε βρίσκω κι εγώ Κατερίνα μου,το καλοκαιράκι μας είναι πανέμορφο όπου και αν είμαστε και γι αυτό το χαιρόμαστε και στεναχωριόμαστε όταν φεύγει!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Καλό φθινόπωρο!!!!!!!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Ρενα μου, είχα καλή παρέα και έτσι δεν με πείραξε, αλλά θέλω λίγο δροσιά τη πολύ ζέστη του καλοκαιριού δεν την αντέχω πια.

      Διαγραφή
  16. Καλό φθινόπωρο Κατερίνα μου, η ανάρτησή σου , πλήρης εικόνων και χαράς!Εικόνες όμορφες, οικογενειακές στιγμές ότι το καλύτερο, αδυνάτισμα- αν το ήθελες- είναι τέλειο, και όνειρα γλυκά, εύχομαι να συνεχίσει να έχει όμορφα όνειρα και το φθινόπωρό σου!πολλά φιλιά!με υγεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είχα όλη την οικογένεια μαζεμένη και αυτό είναι κάτι που δεν το αλλάζω με τίποτα Βαρβάρα μου. Τα κιλά ναι ,ήθελα να τα χάσω.

      Διαγραφή
  17. Κατερίνα μου σου εύχομαι καλό και δημιουργικό φθινόπωρο!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλό φθινόπωρο , Κατερίνα!! Μια από τα ίδια και για μας ηταν το φετεινό καλοκαίρι! Του χρόνου, όμως, Μπαχάμες !!!!χαχαχα!!! Φιλάκια πολλά και περιμένω να δω τι καλούδια έφτιαξες !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης Πεπη μου. Του χρόνου θα κάνουμε γκρουπ και θα πάμε όλες μαζί Μπαχάμες, χα χα χα.

      Διαγραφή
  19. Κατερινα μου τα σπιτια μας ...θα φορεθουν πολυ μαλλον !!! κι εγω στο σπιτι ολο το καλοκαιρι και με πολλη δουλεια αλλα μια χαρα θα ελεγα , αρκει να το δει κανεις αλλιως το θεμα διακοπες, πολλα φιλια και καλο μηνα να εχουμε με χαρα κι οχι στενοχωριες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις

    1. Το θέμα διακοπές Μαίρη τώρα πια είναι από αυτα που έχουν περάσει σε δεύτερη μοίρα .Ας υπάρχει υγεία και κάποια στιγμή θα πάμε και διακοπές.

      Διαγραφή
  20. Καλώς όρισες ξανα κοντα μας Κατερίνα μου... μην νομιζεις οτι και εμείς παρόλο που είμαστε απένατι απο την Θαλασσα δεν καναμε πολλα μπανακια.. όπως καταλαβαινεις χι.χιχ. κάποιος έπρεπε να μαγειρευει για όσους έρχονταν .. και για όσους ήταν εδώ .. αυτ'ό το συναπαντημα στο τραπεζι .. ειναι μια αυτονόητη συνήθειά μας.. ....πέρασε το καλοκαιρακι και ούτε το πείραμε είδηση... χι.χι. αν δεν ήταν ενα μικρό ατυχημα της κόρης μου που μενει εδώ μόνιμα θα είχα γυρίσει στο Ηράκλειο .. ομως με γυψωμενο το χερι της δεν μπορ'ώ να την αφήσω να φύγω εξ ού και η απουσία μου απο τις επισκεψεις μου ... να έχουμε ενα ομορφο Φθινόπωρο Κατερινα μου και υγεια πανω από όλα...!!! .. οπόταν με βλέπω εδώ μέχρι τα μεσα του Ωκτώμβρη...να έχεις μια χαρούμενη μερα αυριο.. φιλακιααααα σε ευχαριστώ που πέρασες..!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις

    1. Περαστικά στο κορίτσι Ρουλα μου. Την θάλασσα την αγαπάω πολύ δυστυχώς τώρα πια δεν πάμε διακοπές και την ταλαιπωρία για να πάω να κάνω ένα μπάνιο δεν την αντέχω. Από μαγείρεμα όμως του έδωσα και κατάλαβε χα χα χα.

      Διαγραφή
  21. Καλή σχολική χρονιά ! και καλό φθινόπωρο.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Καλώς ήρθες Κατερίνα μου .η προσωπική σου παραλία μοιάζει πολύ με τη δική μου!!!και εγώ κάπως έτσι πέρασα ...σου εύχομαι καλό φθινόπωρο με υγεία και περιμένουμε τις όμορφες δημιουργίες σου.Πως κατάφερες να αδυνατήσεις μαγειρέυοντας????πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις

    1. Από τις πιο όμορφες οι προσωπικές μας παραλίες Μεταξια και δεν έχουν και πολυκοσμία. Έκοψα τα γλυκά και το έριξα στο περπάτημα.

      Διαγραφή
  23. Καλώς ξαναβρεθήκαμε! Καλό φθινόπωρο! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή