Τετάρτη 21 Μαΐου 2014

Χρονια πολλα και καλα!


Μέρα γιορτής σήμερα και θέλω να ευχηθώ σε όλες και όλους τους εορτάζοντες αυτής της όμορφης γειτονιάς χρόνια πολλά και καλά με υγεία πάνω απ' όλα.

Σήμερα όμως γιορτάζει και το δικό μου σπιτικό και σαν καλή οικοδέσποινα θέλω να σας κεράσω, έστω και νοερά, και να ευχηθώ με τη σειρά μου ....




  Στον δικό μου Κωστή, τον αγαπημένο μου σύντροφο , τον επονομαζόμενο και πολυτεχνίτη , βοηθό μου, όπως χαρακτηριστικά μου αρέσει να τον λέω χαριτολογώντας, σε πολλά πράγματα που μόνη μου δεν θα μπορούσα να κάνω. Να είναι πολύχρονος ,χαρούμενος και να τον έχουμε πάντα δίπλα μας, γερό και δυνατό,να τον χαιρόμαστε. 



27 σχόλια:

  1. Να τον χαίρεσαι Κατερίνα μου το σύντροφο της ζωής σου , τον βοηθό σου , τον αγαπημένο σου!!
    Χρόνια του πολλά και σε σένα φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χρόνια πολλά γιά τον αγαπημένο σου, Κατερίνα μου!!! Να τον χαίρεστε και να σας χαίρεται!!!
    Καλά να περάσετε!!! Φιλάκια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Να τον χαίρεσαι τον αγαπημένο σου πολυτεχνίτη να είναι γερός, δυνατός και να είστε πάντα ευτυχισμένοι !!! Ευχαριστούμε για το κέρασμα !!! Φιλιά !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χρονια του Πολλα, ναειναι γερος και δυνατος!
    Χρονια Πολλα και στους υπολοιπους εορταζοντες
    Φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Να χαίρεσαι τον Κωστή σου Κατερίνα. Να υγιής και ευτυχισμένος!! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χρόνια του πολλά, να τον χαίρεστε Κατερίνα,
    πάντα να έχει υγεία !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χρόνια πολλά στον αγαπημένο σου σύντροφο.
    Να έχει υγεία, να τον χαίρεσαι και να είστε ευτυχισμένοι με την ωραία οικογένεια που έχετε.
    Φιλιά!!!
    Νεφέλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Χρόνια πολλά Κατερίνα μου!!Νά τόν χαίρεστε!!Γερός καί δυνατός τού εύχομαι!!Καλά νά περάσετε σήμερα!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Χρόνια πολλά!!!! Να χαίρεσαι τον αγαπημένο σου και την οικογένειά σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Να τον χαίρεσαι Κατερίνα μου!Με υγεία!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Κατερίνα μου χρόνια του πολλά!!!! Να τον χαίρεσαι!!
    Πάντα γερός και δυνατός!! :)))
    Φιλάκια πολλά και να περάσετε πολύ όμορφα σήμερα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Χρόνια του πολλά με υγεία
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Χρόνια πολλά να τον χαίρεσαι και να είστε ευτυχισμένοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Να τον χαίρεσαι τον Κωστή σου Κατερίνα μου!
    Πολλές πολλές ευχές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Να τον χαίρεσαι Κατερίνα μου και να είστε πάντα γεροί και ευτυχισμένοι!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. χρονιά πολλα να τον χαιρεσαι !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Χρόνια του πολλά!! Να τον χαίρεσαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Εγκάρδιες και οι δικές μου ευχές!!!!Χρόνια του πολλά να τον χαιρόσαστε και να τον απολαμβάνετε.Φιλάκια πολλά με αγάπη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Κατερίνα μου χρόνια πολλά και ευτυχισμένα να τον χαιρεσαι τον συντροφό σου!!!να είστε παντα γεροί και ευτυχισμένοι!!!!Φιλια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Χρόνια του πολλά, Κατερίνα! Να'στε πάντα καλά, αγαπημένοι, χαρούμενοι και ευτυχισμένοι!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Χρόνια του Πολλά να τον χαίρεσαι και να σε χαίρεται! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Σας ευχαριστούμε πάρα πολύ και οι δυο για τις όμορφες ευχές σας και ευχόμαστε τα καλύτερα σε όλες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. δέχεστε και σήμερα ΧΡΌΝΙΑ ΠΟΛΛΑ; πρόσθεσε και τις δικές μου εγκάρδιες ευχές σ΄αυτες της ημέρας!φιλιά πολλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Πολύχρονος ο αγαπημένος σου σύντροφος, Κατερίνα! Να τον καμαρώνεις γερό και δυνατό!
    Καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Χρόνια πολλά στον Κωστή σου, να΄ναι γερός και να περνάτε καλά!
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Χρόνια πολλά, να τον χαίρεσαι! Να είναι πάντοτε γερός και χαρούμενος!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή