Κυριακή 11 Μαΐου 2014

Της μάνας το κανάκεμα!


Νανούρισμα


Κοιμάται το παιδάκι μου
    Και ποιος θα το ξυπνήσει,
 Τ'αηδονι της ανατολής
 ¨Η το πουλί της δύσης?

Κοιμάται το παιδάκι μου
Και πως να το ξυπνήσω,
Να πάρω το ροδόσταμο,
Να το δροσολογισω?

Κοιμάται το παιδάκι μου
Και πως να το ξυπνήσω,
Να το ξυπνήσω με φιλί,
Για να γλυκοξυπνησει?

Κοιμάται το μωράκι μου,
Κανείς μην το ξυπνήσει,
Ώσπου να 'ρθει η μανα του
Να το γλυκοφιλησει.



Χρόνια πολλά  σε όλες τις μάνες που στεκόμαστε φύλακες άγγελοι δίπλα στα παιδιά μας, για να τα προστατεύουμε,να τα στηρίζουμε και να τα  βοηθάμε όποτε μας χρειάζονται.

21 σχόλια:

  1. Τι τρυφερό !!!!
    Χρόνια πολλά σε όλες τις μάνες !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γλυκό και τρυφερό!!! Χρόνια πολλά σε όλες τις μανούλες, φύλακες της ζωής μας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Για τις μανούλες όλου του κόσμου, ενώνω την τρυφεράδα των λόγων σου!
    Χρόνια πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πράγματι Κατερινα μου,έτσι στεκόμαστε μέχρι τέλους κοντά στα παιδιά μας, όπως και οι δικοί μας σε μας.
    Χρόνια σου Πολλά να σ ε χαίρονται και να τα χαίρεσαι!
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ γλυκό ποίημα.χρόνια πολλά ευχομαι ,καθώς και σε όλες τις μανούλες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πανέμορφο καί γλυκό τό ποιήμα σου Κατερίνα μου
    Χρόνια πολλά!!Νά σέ χαίρονται τά παιδάκια σου!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Υπέροχο το ποίημα!
    Χρόνια σου πολλά Κατερίνα μου!
    Χρόνια πολλά σε όλες τις γλυκές μανούλες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Χρόνια πολλά σε όλες τις μανούλες,να'ναι γερές και πάντα να προστατεύουν τα παιδιά τους!
    Πολύ ωραίο το νανούρισμα!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Χρόνια πολλά σε όλες τις μανούλες
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Χρόνια Πολλά σε όλες τις μανούλες του κόσμου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ όμορφο το ποίημα!!
    Χρόνια σου πολλά και να χαίρεσαι τα παιδιά σου!!
    Νεφέλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πανεμορφο ποιηματακι και υπεροχες φωτογραφιες!
    Χρονια πολλα σε ολες τις μανουλες !
    να χαιρεστε τα παιδακια σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Χρόνια σου πολλά Κατερίνα μου και σ' όλες τις μανούλες του κόσμου!!!
    Να χαίρεσαι τα παιδάκια σου και να σε χαίρονται κι' εκείνα!!!!
    Φιλιά πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Χρόνια πολλά Κατερίνα μου!!!!!
    Τι γλυκό νανούρισμα!!!!
    Θα το αντιγράψω να το λέω στην εγγονή μου!!!
    Φιλάκια πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Χρονια μας πολλα Κατερινα μου!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. XΡΌΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!
    Φιλάκια!
    οι δημιουργίες σου υπέροχες!τελικά να μάθω να ράβω ή να πλέκω;Όλα είναι χρήσιμα!
    φιλιάααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Χρόνια Πολλά σε όλες τις μανούλες του κόσμου!!!
    Χρόνια Πολλά μανούλα Κατερίνα!!!
    Πολλές ευχές....♥
    **Αννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πολυ ομορφο νανουρισμα! Χρονια σου Πολλα !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Χρόνια σου πολλά , Κατερίνα! Να χαίρεσαι τα παιδιά σου και να σε χαίρονται κι εκείνα!
    Γλυκειά και τρυφερή η ανάρτησή σου!
    Να'χεις μιαν όμορφη εβδομάδα! Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Πάντα λάτρευα τις πανέμορφες εικόνες που έβαζες και βάζεις.Φίλη μου αγαπημένη χρόνια σου πολλά..

    ΑπάντησηΔιαγραφή