Τρίτη 22 Απριλίου 2014

Το μικρο μου τσαντακι!

Τώρα που ανοίγει ο καιρός και άρχισα περπάτημα παρέα με τον καλό μου, ήθελα ένα μικρο τσαντάκι για να έχω μαζί μου τα απαραίτητα. Ήθελα όμως να έχει  στιλ, να είναι ρομαντικό αλλά να είναι και κοκέτικο. Έτσι διαλέγοντας ανάμεσα από τα υφάσματα που έχω κατέληξα στο τζιν, το οποίο πάντρεψα με δαντέλες ,πλεκτά χειροποίητα λουλουδάκια, κουμπάκια και  μια ρετρό ασπρόμαυρη εικόνα δικής μου εκτύπωσης σε ύφασμα. Το αποτέλεσμα είναι αυτό που θα δείτε παρακάτω . Πιστεύω ότι τα υλικά που χρησιμοποίησα έδεσαν όμορφα μεταξύ τους ,δίνοντας ένα ωραίο αποτέλεσμα.












 








Σας εύχομαι να έχετε υγεία,  να περνάτε όμορφα και να είστε πολύ δημιουργικοί.

81 σχόλια:

  1. ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ ΚΑΤΕΡΙΝΑ μου!ΧΡΌΝΙΑ ΠΟΛΛΑ με υγεία χαρά και δημιουργικότητα!
    Η κατασκευή σου αριστοτεχνική,περίτεχνη και πολύ προσεγμένη!
    έχω άγνωστες λέξεις: εκτύπωση! πώς γινεται;και μετα; κολλάει σαν ντεκουπαζ, ή ειναι σιδερότυπο;
    Συγχαρητηρια ως προς το αποτέλεσμα, εύχομαι πολλούς και καλούς περιπάτους!!φιλια!!!
    !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αληθώς Ανέστη Κορίτσι μου, σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια .Η εκτύπωση γίνετε στον εκτυπωτή και το κομμάτι το ύφασμα κολλάει πρώτα με ένα υλικό που λέγετε αράχνη και μετά ράβετε γύρο γύρο.

      Διαγραφή
  2. Συγνώμη αλλά αυτό δεν είναι ένα απλό τσαντάκι για να πηγαίνεις περίπατο.... αυτό είναι ένα μαγικό δημιούργημα!!!!!!!!! Πολλά φιλιά φίλη μου!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ όμορφο, πολύ ρομαντικό και μάλλον ιδιαίτερα βολικό! Καλές βόλτες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τέλειο έγινε Κατερίνα!!! Χρόνια πολλά και πολλά φιλιά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Φανταστικό τσαντάκι, ρομαντικό και καλοφτιαγμένο. Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλά, έγινε καταπληκτικό !!! Μπράβο πολύ ωραίοι συνδιασμοί !!!
    Το λάτρεψα !!! Φιλιά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χρόνια πολλά Κατερίνα μου!!!Το τσαντάκι σου απλά υπέροχο μου αρέσει πολύ το vintage στυλ του!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ. Έγινε όμορφο αλλά είναι και πολύ πρακτικό τελικά !

      Διαγραφή
  8. Πάρα πολύ όμορφο!!
    Με γεια σου και καλές βόλτες!
    Χρόνια πολλά με υγεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Χρόνια πολλά και από εδώ Κατερίνα μου !! Ομολογώ ότι αν έβλεπα το τσαντάκι στο δρόμο θα έλεγα ότι θυμίζει Κατερίνα !!! Ρομαντικό , στολισμένο όσο πρέπει με υλικά αγαπημένα !!
    Καλοφόρετο και φιλάκια θερμά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ. Τελικά Νικολ μου χωρίς δαντέλα μάλλον δεν μπορώ να κάνω τίποτα :)

      Διαγραφή
  10. Ειναι πολυ γλυκο το τσαντακι σου! Και ποσο ομορφα φτιαγμενο!
    Μπραβο σου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλημέρα!! Πολύ πρωτότυπη δημιουργία και πολύ ενδιαφέρουσα η εκτύπωση στο ύφασμα. Δεν το έχω προσπαθήσει ποτέ! Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολύ πολύ ωραία ιδέα !
    Καλές βόλτες !!!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Στο έχω πει δεκάδες φορές, και μάλλον δε θα σταματήσω να στο λέω, ακόμα κι αν μου πεις πως με βαρέθηκες......
    Λατρεύω τις δημιουργίες σου και μαγεύομαι γιατί έχουν μοναδική σφραγίδα Κατερίνας!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Σαν πούδρα μυρίζει η οθόνη μου όταν βρίσκομαι στο σπιτικό σου!!!!
    Φιλί και καλημέρα!!!!!! και πολλά - πολλά μπράβο!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις

    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Κορινακι μου να είσαι καλά κοπελα μου.
      Χαίρομαι που σου αρέσουν οι βόλτες στο μπλογκοσπιτακι μου!

      Διαγραφή
  14. Πανέμορφο έγινε το τσαντάκι σου, Κατερίνα μου!!!!
    Τόσο ρομαντικό, όσο και οι υπόλοιπες όμορφες δημιουργίες σου!!!
    Καλές βόλτες !!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μου αρέσει πολύ!
    Όχι μόνο όμορφο και κοκέτικο, μα και πολύ χρηστικό!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πανέμορφο έγινε το τσαντάκι σου!!! Πολύ ρομαντικό! Μπράβο!
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλημέρα Κατέρινα μου!!Πανέμορφο έγινε το τσαντάκι σου!Ρομαντικό,καλοφτιαγμένο μέ τό μοναδικό υπέροχο,δικό σου στύλ!!Καλές βόλτες!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Dimi μου. Με έχετε μάθει πια ,όλες μου οι δημιουργίες λίγο πολύ έχουν μια ρετρό διάθεση!

      Διαγραφή
  18. ΤΕΛΕΙΟ ΤΕΛΕΙΟΤΕΡΟ ΤΕΛΕΙΟΤΑΤΟ!!!!
    Μαζεύω κι εγώ τα τζην και μου έδωσες ιδέα!!!
    Να είσαι καλά!!!!!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Ρενα μου, με το τζιν μπορείς να κάνεις είναι αλήθεια πολλά πράγματα.

      Διαγραφή
  19. Πανέμορφο και ρομαντικό το τσαντάκι σου , λατρεμένο.
    Καλές βόλτες. Φιλάκια!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. φανταστικό τσαντάκι!!!υπέροχο!!!!!!!έραψα κι εγώ τις προάλλες δαντέλα αλλά το δικό μου ύφασμα είχε ...γατούλες...χαχαχαα!!!!!!!!!χρόνια πολλά!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ...Κατερίνα μου το τσαντάκι σου..έγινε σούπερ...τι ωραίες τεχνικές..είναι αυτές ; για μένα που δεν ξέρω από αυτά μου φαίνεται οτι ειναι κουκλί...το τσαντακι σου... να είσαι καλά Κατερίνα μου ..φιλακιααααα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Ρουλα μου. Εσύ μπορεί να μη ξέρεις από τέτοιες τεχνικές αλλά τα χεράκια σου κάνουν θαύματα σε πολλές άλλες όμορφες δημιουργίες.
      .

      Διαγραφή
  22. ΥΠΕΡΟΧΟ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΛΟΡΑΜΜΕΝΟ ΤΟ ΤΣΑΝΤΑΚΙ ΣΟΥ!!!ΚΑΛΕΣ ΒΟΛΤΕΣ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Είναι απλά πανέμορφο!Γεια στα χέρια σου!Και γουστόζικο!Άντε και καλές τσάρκες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Πολύ όμορφη η τσάντα.
    Χριστός Ανέστη με υγεία.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Καταπληκτικό το τσαντάκι,πανέμορφο!!!!!!Φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Χριστός Ανέστη! Χρόνια πολλά, Κατερίνα! Κάθε καλό στο σπιτικό σου!
    Είμαι σίγουρη ότι αυτό το τσαντάκι θα το ευχαριστηθείς ιδιαιτέρως! Μικρό, κομψό και εύχρηστο! Γεια στα χεράκια σου και στις ωραίες σου ιδέες!
    Καλό απόγευμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις

    1. Αληθώς Ανέστη Ειρήνη μου, σ' ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου, να είσαι καλά με υγεία

      Διαγραφή
  27. Χριστός Ανέστη!!
    Χρόνια πολλά, με υγεία και να χαίρεσαι την οικογένειά σου!!
    Πολύ ρομαντικό το τσαντάκι σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Μμ με αυτό το υπέροχο και καλοφτιαγμένο τσαντάκι οι βόλτες σου θα έχουν στυλ και θα είναι διαφορετικές πια!!! Τυχερός και ο καλός σου που σε συνοδεύει!!!! Φιλάκια πολλά αγαπημένη μου Κατερίνα!!!ΧΑΡΗΚΑ πάρα πολύ που τα είπαμε .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις


    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Έφη μου, η αλήθεια είναι ότι του άρεσε το τσαντάκι γιατί δεν κουβαλάει πια τα κλειδιά και το κινητό στη βόλτα μας. Χάρηκα και εγώ πολύ που τα είπαμε.

      Διαγραφή
  29. Μα είναι τόσο υπέροχο!!!! Πραγματικά πολύ όμορφο! Κι είναι τόσο vintage!
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Κατερίνα μου!!! Χριστός ανέστη!! Χρόνια πολλά με υγεία κι αγάπη για σένα και τους δικούς σου!!! Εύχομαι να πέρασες πολύ όμορφα και να ξεκουράστηκες!!
    Το τσαντάκι σου είναι τέλειο!!! Πανέμορφο!! Τόσο εσύ!! Ρομαντικό! Εχει την σφραγίδα σου!!! Να το χαρείς στις βόλτες σου καλή μου!! Γεια στα χέρια σου!!!
    Φιλάκια ολόγλυκα σου στέλνω!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αληθώς Ανέστη Μαριλενα μου σ' ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου, δόξα το Θεό περάσαμε καλά το Πάσχα, οικογενειακά. Το τσαντάκι είναι πολύ πρακτικό και το έχω κατα ευχαριστηθεί.

      Διαγραφή
  31. ΜΑ ΤΙ ΔΟΥΛΕΙΑ.............απιθανη.....επαγγελματικη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Χρόνια πολλά και Χριστός Ανέστη!!
    Απλά απίθανο το μικρό σου τσαντάκι, Κατερίνα!!! Ομορφο, ρομαντικό αλλά και πρακτικό, και τεχνικά αψεγαδιαστο!!! Να'σαι καλα, να έχεις ένα όμορφο και χαρούμενο Σαββατοκύριακο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αληθώς Ανέστη Πεπη μου σ' ευχαριστώ πολύ,χαίρομαι πολυ που σου αρέσει!

      Διαγραφή
  33. XΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΜΟΥ!!!
    ΤΟ ΤΣΑΝΤΑΚΙ ,ΤΕΛΕΙΟ!!!!!
    ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΠΟΛΥ ΟΠΩΣ ΤΟ ΣΤΟΛΙΣΕΣ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΠΟΥ ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΣ ΤΟ ΤΣΙΝ!
    ΕΧΩ ΧΩΡΙΣΕΙ ΑΡΚΕΤΑ ΤΣΙΝ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΚΑΝΩ,ΤΟ ΠΟΤΕ,ΑΣΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΑ.
    ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΕΣ ΒΟΛΤΕΣ!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Έχω συνδυάσει τόσο πολύ τις δαντέλες με εσένα που είμαι σίγουρη πως αν σε δω στο δρόμο θα σε αναγνωρίσω!!!! Είναι πανέμορφο πραγματικά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις

    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Μαίρη μου , οι δαντέλες έχουν γίνει το σήμα κατατεθέν μου.

      Διαγραφή
  35. Χρονια Πολλα γλυκιά μου Κατερίνα, οπως τα επιθυμείς με τους πολύ αγαπημένους σου! Όμορφο το τςαντακι που εφτιαξες χρυςοχερα μου και τέλειο το τελειωμα, οπως όλα σου! Πολλα φιλια απο μακρινά λιμάνια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις

    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Εύη για τις ευχές σου. Καλή συνέχεια στο όμορφο ταξίδι σας!

      Διαγραφή
  36. Αν την είχα εγω αυτή τη τσάντα δεν υπήρχε περίπτωση να τη χρησιμοποιούσα. Θα τη στόλιζα κάπου κ θα την καμάρωνα καθημερινά. Μπραβο σου, ειναι υπέροχη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ, και εγώ όταν είμαι στο σπίτι τη βάζω σε τέτοιο σημείο που να την βλέπω!

      Διαγραφή
  37. Πολύ ωραίο και ρομαντικό :)

    mononai.blogspot.gr
    fetoula.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Ταίριαξαν τέλεια κι έγινε πολύ ομορφο και ρομαντικό!
    Χρόνια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Τι καλό που έγινε!!!!!!!!!!!! Μπράβο σου!
    Χρόνια πολλά έστω και καθυστερημένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Ενα μικρό τσαντάκι για τις βόλτες είναι αυτό;;;; μάλλον για υπερπαραγωγή μου μοιάζει. είναι πολύ όμορφο ....να σε συνοδεύει πάντα σε όμορφες βόλτες Κατερίνα.
    είναι αλήθεια φανταστικός ο τρόπος που παντρεύεις αταίριαστα υλικά μεταξύ τους και τα κάνεις να μοιάζουν ότι είναι φτιαγμένα το ένα για το άλλο.
    Καλό Μάη να έχεις.
    φιλιά
    Μαρία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Μαρία, είναι πολύ πρακτικό γιατί αφήνει ελεύθερα τα χέρια Όσο για τα υλικά, μου αρέσει όταν φτιάχνω κάτι να ταιριάζω κάποια πράγματα έτσι ώστε να δίνουν ένα όμορφο αποτέλεσμα ακόμα και αν είναι ή φαίνονται αταίριαστα μεταξύ τους. Έχει τη γοητεία του αυτό το παιχνίδι.

      Διαγραφή
  41. Κατερινα μου αυτο το τσαντακι σου ειναι πανεμορφο πραγματικα , γεια στα χερια σου και καλες βολτες ! φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Πανέμορφο το τσαντάκι σου Καλή πρωτομαγιά!! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Σ' ευχαριστώ πολύ Κατερίνα μου. Καλό μήνα και σ'εσένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή