Σάββατο 8 Φεβρουαρίου 2014

Ποτηράκια για ρεσο!

Γεια σας. Σήμερα θα σας δείξω δυο ποτήρια που έφτιαξα για ρεσο με ντεκουπάζ.Τα σχέδια που χρησιμοποίησα  τα αγαπημένα μου τριαντάφυλλα. Το ένα με ψιλό πόδι και το άλλο με χαμηλό, πιστεύω πως έγιναν  όμορφα και με το ρεσο μέσα αναμμένα το βράδυ σκορπάνε ένα απαλό και ζεστό φως.








Σας εύχομαι καλή Κυριακή και μια καλύτερη και ομορφότερη εβδομάδα.


Και μη ξεχνάτε: το Giveaway συνεχίζεται μέχρι τις 22 Φεβρουαρίου.
Θα χαρώ να σας δω όλες και όλους εκεί.

35 σχόλια:

  1. Πανέμορφα τα ρεσό σου.
    Καλό σ/κ!!!!
    Φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ όμορφα και τα δύο Κατερίνα, μου άρεσαν οι χρυσές λεπτομέρειες στο τελείωμα!
    Να έχεις ένα όμορφο Σ/Κ :-)

    Συγχαρητήρια στο παλικάρι σου για τη διάκρισή του στο μοντελισμό!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εξαιρετικα!!! μου αρεσουν και εμενα πολυ τα τριανταφυλλα!!! Να περνας καλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ καλαίσθητα και σικάτα Κατερίνα μου!
    Φιλάκια, καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. πάρα πολύ όμορφα! μπράβο Κατερίνα....να χαίρεσαι και το παλικάρι σου για όλες τις χαρές που σου δίνει και μακάρι ο Θεός υγεία και χαρές να σας δίνει.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ ρομαντικά τα ρεσό σου. Σου εύχομαι χαλαρές στιγμές με την οικογένεια σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ονειρικά για πολύ ρομαντικές βραδιές!!!!!!
    Καλό Σαββατοκύριακο!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  8. °º♫♬° ·.
    Incrível, super lindo!!!

    ░B░O░M░ ░F░I░M░ ░D░E░

    ░S░E░M░A░N░A░!!!

    °º♫♬° ·.
    Beijinhos.
    °º♫♬° ·.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ όμορφα Κατερίνα. Σίγουρα θα δημιουργούν μια πολύ ρομαντική ατμόσφαιρα. Τα φιλιά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τα αψεγάδιαστα ρεσώ σου είναι ΤΕΛΕΙΑ χωρίς το παραμικρό ελαττωματάκι!!!Θαύμασα την δουλειά σου που είναι πολύ περισσότερο από επαγγελματική!! είναι για βραβείο!!!!Χαιρομαι πάρα πολύ για σένα!!! φιλάκια γλυκά για ενα όμορφο Σαβ/κο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. πολύ όμορφα έγιναν τα ρεσω ,μου άρεσαν πολύ..
    κάλο σαββατοκυριακο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ...ΕΓΙΝΑΝ ΚΑΙ ΡΟΜΑΝΤΙΚΑ .ΚΑΛΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πάντα ρομαντική κι ευαίσθητη καλή μου Κατερίνα!!! Είναι πανέμορφα τα ποτήρια και θα είναι φανταστικά και σαν ρεσώ!!!
    Να χεις μια υπέροχη Κυριακή καλή μου!!
    Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ω!!!!!!!!!!Είναι πολύ όμορφα και τα δύο, Κατερίνα μου!!!!!!!!!!
    Μου αρέσουν πολύ και τα μοτίβα που διάλεξες !!!
    Φιλάκια και καλή Κυριακή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. πολύ όμορφα και ρομαντικά όπως πάντα!!!!φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πολύ όμοτφα ποτηράκια - ρεσώ. Καταπληκτικά χρώματα και σχέδια και προσεγμένη δουλειά, Μου άρεσε και το χρυσό γύρω- γύρω. Πάω να διαβάσω για το giveaway.
    φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πανέμορφα τά ρεσώ σου Κατερίνα μου!!!Καλοφτιαγμένα καί πολύ φινετσάτα!!Καί τό κρακελέ σου,φανταστικό!!Καλή Κυριακή!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πάντα ρομαντική Κατερινάκι μου!!! Είναι πανέμορφα πραγματικά!!! Καλή εβδομάδα σου εύχομαι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πανεμορφα και τα δυο και τα χρωματα τους ειναι τοσο υπεροχα!!! Φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Κατερίνα μου, έγιναν υπέροχα τα ποτήρια σου! Ρομαντικά και με όμορφα χρώματα... μπράβο!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Πολύ όμορφα και ρομαντικά όπως πάντα! Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Για ρεσώ Κατερίνα μου !!!! Τι ομορφιά ... εκείνο το ροζουλί τριανταφυλλένιο έρωτας παντοτινός
    Φιλάκια και ζήλεψα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Όμορφα και ρομαντικά!!
    Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Καλησπέρα καλή και χαρούμενη εβδομάδα γλυκό μου Κατερινάκι!!τα ονειρεμένα ποτήρια για ρεσό με εντυπωσίασαν γιατί με την τεχνική του decoupage που χρησιμοποίησες τα έκανες ιδιαίτερα ρομαντικά-έτσι όπως πρέπει να είναι τα ρεσό-και τα χρώματα των σχεδίων..τα απογείωσες κοπέλα μου!!φιλάκια άπειρα και καλό σου βραδάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Καταπληκτική μεταμόρφωση των ποτηριών ... Η δουλειά σου τέλεια και τα χρώματα που διάλεξες πολύ όμορφα. Θα είναι μαγικά με τα κεράκια μέσα όταν είναι αναμένα.
    φιλιά
    Μαρία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Γεια σου Κατερίνα μου, τί πανέμορφα που δείχνουν τα ποτήρια σου!! Πολύ όμορφα τριαντάφυλλα! Γεια στα χέρια σου! Φιλάκια πολλά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Υπέροχα και τα δύο Κατερίνα μου, υπέροχη μεταμόρφωση, φαντάζομαι τι ωραίο φως θα έχουν όταν ανάψεις. Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ..πολλες πολλες καλημερες..να σαι καλα..υπεροχα τα ποτηρια..χαρουμενες στιγμες στο υπολοιπο της μερας σου..σε φιλω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Ομορφα και καλοφτιαγμένα τα ποτηρια-ρεσώ, Κατερίνα μου!! Πολύ μου αρέσουν τα τριανταφυλλένια μοτίβο τους !!
    Να'σαι καλά, και να'χεις ένα υπέροχο Σαββατοκύριακο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Θέλω να σας ευχαριστήσω μια μια ξεχωριστά αλλά και όλες μαζί για τα όμορφα λόγια σας, χαίρομαι πολύ που σας άρεσαν τα ποτηράκια μου. Τώρα θα σας αφήσω για να προλάβω να επισκεφτώ τα σπιτάκια σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή