Τετάρτη 18 Δεκεμβρίου 2013

Λίγα στολίδια ακόμα!

 Γεια σας. Λίγα στολίδια θα σας δείξω σήμερα που ετοίμασα για δωράκια αλλά και για το σπίτι. Τα υλικά, χαρτί, ποτήρια και κεριά, όμορφα διακοσμημένα για τις γιορτινές ημέρες που θα έρθουν.

Ένα δεντράκι φτιαγμένο από να βιβλίο με πολύ γκλιτερ.

 

Καρτουλες για τους φίλους.


Ποτήρια ντυμένα γιορτινά για ρεσο .....



και ένα πιάτο με ντεκουπάζ από την κάτω μεριά.


Και τέλος  τρία κεράκια με χριστουγεννιάτικα μοτίβα.




               Να έχετε ένα όμορφο υπόλοιπο εβδομάδας και να είστε όλοι καλά.

20 σχόλια:

  1. Κατερίνα, εντυπωσιακό το δενδράκι φτιαγμένο από βιβλίο. Ωραιότατη ιδέα. Αλλά και τα άλλα σου στολίδια, δεν πάνε πίσω! Γεια στα χέρια σου!
    Καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτό το δεντράκι είναι τόσο χαριτωμένο και διακοσμητικό, κι όμως εγώ δεν το έχω επιχειρήσει ακόμα,χαχαχα. Τα ποτήρια σου είναι πανέμορφα, Κατερίνα μου, αλλά και τα κεράκια δεν πάνε πίσω. Θα αρέσουν πολύ τα όμορφα δωράκια σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΟΛΑ! ΤΟ ΔΕΝΤΡΑΚΙ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟ! ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ειναι ολα τοσο ομορφα και χαριτωμενα γεια στα χερια σου,ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μα είναι όλα πανέμορφα !!!!
    Και του χρόνου να είσαι καλά και καλές γιορτές !!!
    Φιλιά !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Και του χρόνου!!!!
    Καλές γιορτές, υγεία, αγάπη και κάθε ευτυχία σoυ εύχομαι!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κατερίνα μου είναι όλα πανέμορφα!!!!!!!!!!και του χρόνου!!!!!!!!!!! Πολλά φιλιά!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ειναι ολα τοσο ομορφα!!! Το δεντρακι πρωτοτυπο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ όμορφα και γιορτινά!!!!. Και του χρόνου. Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλημέρα!!! Είναι όλα πανέμορφα!!! Γειά στα χέρια σου!!! Και του χρόνου!!! Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. πολύ όμορφα! τέλεια! μπράβο γλυκιά μου! και του χρόνου να είσαι γερή να κάνεις πάλι χριστουγεννιάτικες ομορφιές.....!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Όλα φτιαγμένα με γούστο και μεράκι!!!!
    Υπέροχα!!!!
    Φιλιά Κατερίνα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Φανταστικά τα γιορτινά σου Κατερίνα μου!!!
    Πάντα τόσο ιδιαίτερα και τόσο δικά σου!!
    Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. μπράβο, μπραβο! το πανεμορφο δεντρακι μου φαινεται δυσκολο, όλα όμως το καθένα έχει την ομορφιά του! καλα ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ!!!ΦΙΛΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πολύ όμορφα όλα, Κατερίνα μου!!!Μού άρεσαν οι καρτούλες,τά κεράκια αλλά καί τά ρεσώ σου,πολύ προσεγμένα!!!Γειά στά χεράκια σου!!!!Καί τού χρόνου!!!!Καλές καί χαρούμενες εορτές σού εύχομαι!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Κατερίνα μου, όλα είναι υπέροχα, μου άρεσαν πολύ!
    Καλές γιορτές εύχομαι, με υγεία, χαρά και αγάπη!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πολύ όμορφα τα στολίδια σου Κατερίνα μου με τον τρόπο που ξέρεις εσύ , να πω ότι μου άρεσε πολύ το δεντράκι !!!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Κατ' αρχή ένα μεγάλο συγνώμη που απαντάω σε όλες μαζί ,αλλά αυτόν τον καιρό ο χρόνος μου είναι λίγο περιορισμένος όπως όλων πιστεύω εν όψει των εορτών. Χαίρομαι που περνάτε από το σπιτάκι μου και χαίρομαι επίσης που σας αρέσουν οι δημιουργίες μου. Σας ευχαριστώ από καρδιάς και εύχομαι τα καλύτερα για όλες σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή