Κυριακή 19 Ιουνίου 2016

Για τον μπαμπά μας!







Χριστέ μου που' είσαι εκεί ψιλά μια χάρη σου ζητάμε 
πρόσεχε τον πατέρα μας σα να' ναι άγγελό σου.

Μία ευχή από καρδιάς για τον μπαμπά μας που η αγκαλιά του είναι η πιο ζεστή φωλιά του κόσμου. Που είναι πάντα εκεί σε ότι και αν του ζητήσουμε. Που τριάντα οχτώ χρόνια στέκεται σαν άγγελος προστάτης δίπλα στα καμάρια του και όχι μόνο . Γιατί απλά είναι ο δικός μας μπαμπάς και τον αγαπάμε πολύ ! 



Για σένα καλέ μου όλες οι ευχές, να είσαι καλά να έχεις υγεία και να σε χαιρόμαστε ως τα βαθιά σου γεράματα. 










Χρόνια πολλά και καλά σε όλους τους μπαμπάδες.










4 σχόλια:

  1. Ευχές για τον μπαμπά σας που αφιέρωσες τόσο συγκινητικά λόγια! Ευχές και για τον δικό μου μπαμπά και για όλους τους μπαμπάδες των παιδιών του κόσμου!
    Καλή Κυριακή Κατερίνα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Στην σημερινή μέρα,
    στην γιορτή του πατέρα,
    ανάρτηση αφιερωμένη
    και συγκινημένη!
    Χρόνια Πολλά,να τους χαιρόμαστε όλους τους πατεράδες!!!
    Να έχεις ένα όμορφο βράδυ!!!
    Φιλάκια!!!




    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Tι ομορφες ευχες για τον ααπημενο σας μπαμπα.. Κατερίνα μου ..εχω την εντυπωση οτι υτα κορίτσια έχεουν παντα αδυναμια στον μπαμπα τουςνα είναι καλα να τον χαιρόσαστε φιλη μου.. καλη εβδοαμαδα.. να περασετε φιλακιαααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή