Δευτέρα 15 Ιουνίου 2015

Αρωματικό κοτόπουλο με άσπρη σάλτσα!




Αν και έχω έτοιμες κάποιες δημιουργίες μου δεν  θα σας τις δείξω τώρα, γιατί σήμερα προτίμησα να σας μαγειρέψω.Τί θα σας μαγειρέψω? Κοτόπουλο αρωματικό, με άσπρη βελουδένια σάλτσα, στο φούρνο. Ένα φαγάκι ελαφρύ και ιδιαίτερα αγαπητό από την οικογένεια που το τιμά πάντα με τον ίδιο ενθουσιασμό όταν το φτιάχνω. Πάμε λοιπόν να σας το δείξω.





Υλικά:

1 κοτόπουλο γύρω στο 1 1/2 κιλό περίπου
3 φλυτζάνια μπεσαμέλ, λίγο αραιή
1/2 ποτήρι κρασί άσπρο
3 κουταλιές σούπας μαυροδάφνη ή γλυκό κρασί
3 κουταλιές σούπας λάδι
μαϊντανό ψιλοκομμένο
πιπέρι και αλάτι
τυρί τριμμένο 



Εκτέλεση:

Κόβουμε το κοτόπουλο σε μερίδες. Αφαιρούμε τις πέτσες, το πλένουμε και το στεγνώνουμε με χαρτί κουζίνας και το αλατοπιπερώνουμε. Ζεσταίνουμε σε ένα κατσαρολάκι το λευκό κρασί με το πιπέρι,λίγο αλάτι και λίγο μαϊντανό.  Σε φαρδιά και ρηχή κατσαρόλα ζεσταίνουμε το λάδι και ροδίζουμε το κοτόπουλο ομοιόμορφα."Σβήνουμε" με το μίγμα του κρασιού. Σκεπάζουμε και σιγοψήνουμε μέχρι να ψηθεί το κοτόπουλο. Αν χρειαστεί, συμπληρώνουμε με ελάχιστο νεράκι. Όταν το κοτόπουλο είναι έτοιμο το βγάζουμε και το βάζουμε σε πυράντοχο σκεύος που να μπαίνει στο φούρνο. Στην κατσαρόλα που ψήσαμε το κοτόπουλο ρίχνουμε τη μαυροδάφνη, τη μπεσαμέλ και λίγο μαϊντανό ακόμα. Ανακατεύουμε με το σύρμα σε δυνατή φωτιά για 2 με 3 λεπτά. Περιχύνουμε το κοτόπουλο με αυτή τη σάλτσα. Αν θέλουμε ρίχνουμε λίγο τυρί τριμμένο από πάνω. Το βάζουμε στο φούρνο, στους 200 βαθμούς, και το ψήνουμε μέχρι να ροδοκοκκινίσει η επιφάνειά του.Ταιριάζει πάρα πολυ να το σερβίρουμε με λευκό σουρωτό ρύζι πιλάφι.

Tips:

1. Συνταγή για μπεσαμέλ δεν  σας δείχνω. Η κάθε νοικοκυρά μπορεί να χρησιμοποιήσει τη δική της συνταγή για να τη φτιάξει.
2. Μπορούμε, αν θέλουμε, αντί για μαύρο πιπέρι να χρησιμοποιήσουμε πολύχρωμα πιπέρια που του ταιριάζουν πολύ.
3. Μπορούμε αντί για ολόκληρο κοτόπουλο να χρησιμοποιήσουμε ίδια ποσότητα από μπούτια ή στήθος ή φτερούγες, ό,τι αρέσει στον καθένα.





Να έχετε μια όμορφη δροσερή και πολύ δημιουργική εβδομάδα. Να είστε όλες καλά!










28 σχόλια:

  1. Μοσχομυρίζει!!!!!!!! είναι σίγουρα νόστιμο και θα το κάνω οπωσδήποτε.
    Φιλιά
    Μαρία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πω πω νοστιμιά μπραβο κατερινα μου!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ωραία συνταγή πρέπει να είναι και μ'αρέσει πολύ οταν τα φαγητά έχουν μπεσαμέλ !!!θα τη δοκιμάσω,Μπράβο Κατερίνα,γειά στα χέρια σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Φαίνεται ότι θα είναι πολύ νόστιμη !!!!!
    Θα τη δοκιμάσω οπωσδήποτε !!!
    Καλή εβδομάδα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τι ευχάριστη έκπληξη Κατερίνα μου!
    Ημουν σίγουρη ότι και στην κουζίνα είσαι καλλιτέχνης!
    Καταγράφω την συνταγή σου και φυσικά θα την δοκιμάσω!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν κρίνω από τα σχόλιο αυτών που έχουν δοκιμάσει την μαγειρική μου κατι Καλό καταφέρνω.

      Διαγραφή
  6. Πεντανόστιμη συνταγή Κατερίνα μου δεν την είχα ξαναδεί. Κι επειδή κι εμείς λατρεύουμε το κοτόπουλο την κάνω pin για να την φτιάξω με την πρώτη ευκαιρία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πεντανόστιμη φαίνεται η συνταγή σου!!
    Θα την δοκιμάσω!!!!:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Κατερινα μου!!! Τι νοστιμια ειναι αυτη;;;;!!!!!!
    Και μου αρεσει παρα πολυ το κοτοπουλο!! Ευχαριστουμε για την προταση!!
    Φιλακια πολλα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εάν τρως το κοτόπουλο θα σου αρέσει σίγουρα Μαριλένα μου.

      Διαγραφή
  9. Μού 'σπασε τη μύτη μέσα απ' την οθόνη , κι έχω μια λιγούρα !!!
    Την καλησπέρα μου ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύ νόστιμο μου φαίνεται!! Και μου αρέσει το κοτόπουλο όπως και να'ναι!! Κάνω και εγώ κάτι παρόμοιο, αλλά με γιαούρτι!!
    Καλό Σαββατοκύριακο, Κατερίνα μου!! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πιστεύω ότι και η δική σου εκδοχή θα είναι σπέσιαλ Πεπη μου.

      Διαγραφή
  11. Τέλειο φαίνεται...μπαίνει στο συνταγολόγιο:)
    Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Φαίνεται φανταστικό, έχω βαρεθεί τις συνηθσιμένες συνταγές για κοτόπουλο και ψάχνω νεές γεύσεις!Pin!

    ΑπάντησηΔιαγραφή