Τρίτη 26 Νοεμβρίου 2013

Ενα ευχαριστω για εσας!

Γεια σας, η Κυριακή και η Δευτέρα που μας πέρασαν  ήταν από τις πιο όμορφες ημέρες του τελευταίου καιρού. Η Κυριακή γιατί πήγα στην έκθεση των ρολογιών που αν και άνοιξαν οι ουρανοί και η βροχή έπεφτε με όλη της τη δύναμη, ήταν μια ζεστή εκδήλωση πλημμυρισμένη από πολλή αγάπη. Είχα όμως και τη χαρά να συναντηθώ και με κοπέλες που ναι μεν μιλάμε μέσα από το μπλογκ αλλά δεν τις γνώριζα.Τώρα πια θα έχω και την όμορφη εικόνα τους όταν βλέπω τα μηνύματά τους.Και τώρα έρχομαι στη Δευτέρα που είχα τη γιορτή μου, ένα ευχαριστώ είναι πολύ λίγο για τη χαρά που μου έδωσαν οι τόσο ζεστές ευχές σας. Ευχές που τις κρατάω σφιχτά στην καρδιά μου.Γι' αυτα όλα λοιπόν θα χαρίσω ένα μικρο σημειωματάριο φτιαγμένο από τα χεράκια μου, μετά από κλήρωση, σαν ένα μικρο ευχαριστώ σε όλους εσάς που περάσατε και μου ευχηθήκατε στη γιορτή μου.


 


 


Και το νουμερακι είναι το 35 που αντιστοιχεί στην τυχερή  Κορινα .




Παρακαλώ να μου στείλεις τη διεύθυνση σου στο μειλ μου για να σου στείλω το συντομότερο το δωράκι σου.
Σας ευχαριστώ και πάλι από την καρδιά μου και εύχομαι σε όλες και όλους σας τα καλύτερα.

16 σχόλια:

  1. Αααααα μπραβο στην Κορίνα να ειναι τυχερή παντα.. στην ζωή της.. πολύ ομορφο το σημειωματαριο έχει την σφραγίδα σου.. γεματο ρομαντισμό ειναι.. γεια στα χέρια σου. Κατερίνα μου.. φιλακια πολλα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Συγχαρητήρια πολλά στην τυχερούλα που κέρδισε!!
    Κατερίνα μου πάντα να περνάς τόσο όμορφα!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΜΟΥ!!!!!
    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΓΕΡΗ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ!!!!!!
    ΚΙ ΕΓΩ ΧΑΡΗΚΑ ΠΟΛΥ ΠΟΥ ΣΕ ΓΝΩΡΙΣΑ ΣΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ!!!!!!
    ΔΕΝ ΕΙΧΑΜΕ ΠΟΛΥ ΧΡΟΝΟ, ΑΛΛΑ ΚΑΛΟ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟ!!!!!!
    ΕΧΘΕΣ ΤΑΞΙΔΕΥΑΜΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΧΡΟΝΟ ΝΑ ΠΕΡΑΣΩ ΓΙΑ ΕΥΧΕΣ!!!!!
    ΥΠΕΡΟΧΟ ΤΟ ΔΩΡΟ ΠΟΥ ΧΑΡΙΣΕΣ ΣΤΗΝ ΤΥΧΕΡΗ ΚΟΡΙΝΑ!!!!
    ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΣΗΜΕΙΩΝΕΙ ΜΟΝΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πάντα τυχερό να είναι το Κορινάκι μας και εσύ πάντα καλά για να μας φτιάχνεις τις πανέμορφες ρομαντικές δημιουργίες σου!!!!!!!! Χρόνια Πολλά και πάλι Κατερίνα μου!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Υπέροχο το σημειωματάριο...Θα το χαρεί το Κορινάκι!!
    **Αννιώ**

    υγ.Τι γλυκό που μας σκέφτηκες...♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλησπέρα Κατερίνα μου!!!Συγχαρητήρια πολλά στην Κορίνα μας που κέρδισε τό πανέμορφο καί ρομαντικό σημειωματάριο!!!Μπράβο γιά τήν προσφορά σου!!!!Καλό βράδυ!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Λίγο καθυστερημένα αλλά από καρδιάς!!ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ Κατερίνα μου!!! Πάντα χαρές στο σπιτικό σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΩΩΩΩΩΩ!!!! Για αυτό μου είπες να περάσω???!!!!
    Χίλια ευχαριστώ, Κατερίνα μου! Πρώτη φορά δέχομαι δώρο από κάποιον που γιορτάζει!!!!!!
    Και του χρόνου να είσαι καλά!!!!
    Κι εγώ πάλι τυχερή!χαχαχαχαχαχαχαχαχα
    Φιλιά πολλά- πολλά και καλό βράδυ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Kρίμα Κατερινάκι μου που αρρώστησα και δεν ήρθα!!!! Πόσα έχασα!!!! Ανάμεσα σ'αυτά και να σε γνωρίσω!!! Δεν πειράζει...Ελπίζω να μας ξαναδωθεί η ευκαιρία να σ'ευχαριστήσω και από κοντά για τη βοήθεια της αναπαλαίωσης!!! Το εκτίμησα ιδιαιτέρως που έκανες τόσο κόπο να γράψεις τόσες αναλυτικές οδηγίες !!!
    Μπράβο στην Κορίνα!!! Να'ναι πάντα τυχερή και εσύ τόσο χαρούμενη να μας χαρίζεις δώρα και χαμόγελα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αυτό το λίγο που συναντηθήκαμε μου άφησε μια γλυκιά γεύση , εύχομαι σύντομα να τα ξαναπούμε !
    Υπέροχο το σημειωματάριο που κέρδισε η Κορίνα μας , για να κλείσει μέσα όμορφες σκέψεις
    Σε φιλώ με την αγάπη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΟΤΙ ΕΠΙΘΥΜΕΙΣ!!!!!
    ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΤΗΝ ΚΟΡΙΝΑ, ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΤΥΧΕΡΗ ΣΤΗ ΖΩΗ ΤΗΣ!!!
    ΟΛΑ ΗΤΑΝ ΑΨ0ΓΑ,ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ ΚΑΙ ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΟΛΕΣ!!!!
    ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΙ ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Συγχαρητηρια στην τυχερουλα!!!!!!!!!Φιλακια!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πανέμορφο και ρομαντικό το σημειωματάριό σου Κατερίνα μου!!! Συγχαρητήρια στη τυχερή νικήτρια!!!
    Να σαι πάντα καλά γλυκιά μου!!
    Σε φιλώ!! :))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Σας ευχαριστώ και πάλι για τις ευχές σας και εύχομαι σε όλες σας τα καλύτερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Συγχαρητηρια στην τυχερη! Πολυ ομορφο το σημειωματαριο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Συγχαρητήρια στην κοπέλα που κέρδισε το υπέροχο σημειωματάριό σου!!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή