Τρίτη 18 Ιουνίου 2013

Καλοκαιρινά βραχιόλια!

Καλημέρα σας και καλή εβδομάδα σε όλους σας.Βραχιολάκια καλοκαιρινά και μοντέρνα  σε δροσερά χρώματα θέλω να σας δείξω σήμερα.Είναι φτιαγμένα από αλυσίδα μπλεγμένη με κορδονάκι και μεταξωτή κλωστή και με χάντρες τυρκουαζ δεμένες με βαμβακερό νήμα.


Βραχιόλι από επιροδιωμένη αλυσίδα και πλεγμένο κορδονάκι σε δυο τόνους του ροζ.


Πολλά λεπτά βραχιολάκια από χρυσή αλυσίδα πλεγμένα με μεταξωτό κορδονάκι και δεμένα όλα μαζί σε ένα βραχιόλι.


Και το τρίτο από χρωματιστές τυρκουαζ πέτρες πλεγμένες με βαμβακερό νήμα από αργαλειό.


Και εδώ όλα μαζί παρέα.


Σας εύχομαι να είστε όλοι καλά και να περνάτε όμορφα.

22 σχόλια:

  1. πολύ όμορφα... το πρώτο ειδικά !!! φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χρώμα που φέρνει άρωμα καλοκαιριού!
    Μου έφτιαξες τη διάθεση!
    Καλό πρωϊνό και φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ότι πιό όμορφο για καλοκαίρι..
    Είναι πολύ ωραία και τα 3 !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ όμορφα και τα 3!!!Φιλάκια πολλά και να έχεις μια υπέροχη εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλοκαιρινά χρώματα και σχέδια, πανέμορφα όλα!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τι ωραία που είναι τα βραχιολάκια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Με απλά υλικά και ωραίους συνδυασμούς έκανες όμορφα βραχιολάκια
    Καλό απόγευμα
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Απίστευτα τα βραχιολάκια σου!!οι τυρκουάζ πέτρες τρελαίνουν μικρες και μεγάλες κοπελιές!!μπράβο σου Κατερινάκι μου!σου στέλνω την αγάπη μου και πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πανέμορφα και καλοκαιρινά. Πολλά φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πανέμορφα τά βραχιολάκια σου Κατερίνα μου!!Εξαιρετική η δουλειά σου!!Καλή συνέχεια!!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αχ, τα δύο πρώτα έγιναν απευθείας τα αγαπημένα μου! Πολύ όμορφη δουλειά!!! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τι όμορφα, ανάλαφρα, και καλοκαιρινά που είναι τα βραχιολάκια σου, Κατερίνα μου!! Οπως πάντα, άψογα και με αυτό το "κάτι" που σε διακρίνει!! Φιλάκια βραδινά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Όμορφα, καλοκαιρινά, με ωραία χρώματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Τι κρίμα που η αλλεργία δεν μου επιτρέπει να φοράω τέτοια χαρούμενα καλοκαιρινά κοσμήματα...
    Πολύ όμορφα όπως πάντα >Κατερίνα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Τα πολλά βραχιολάκια μου άρεσαν περισσότερο, γιατί είναι του γούστου μου!
    Πάντα όμορφες οι προτάσεις σου, Κατερίνα μου!
    Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πολύ όμορφα και χαρούμενα τα βραχιολάκια σου! Καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. αχ! Κατερίνα μου....τι όμορφα! χρωματιστά λεπτά αλλά πλούσια και άκρως καλοκαιρινά.....πολύ κομψά.....μπράβο Κατερίνα μου ....φιλάκια πολλά....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πάντα όμορφα πράγματα φτιάχνεις,Κατερίνα!
    Πανέμορφα τα κλοκιρινά σου βραχιολάκια!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή