Κυριακή 9 Δεκεμβρίου 2012

Καλώς σας ξαναβρίσκω

Γεια σας. Καλώς σας ξαναβρίσκω και πάλι. Μετά από αρκετές ημέρες υποχρεωτικής αποχής από την γειτονιά  μας μιας και το λαπτοπάκι μου κόλλησε ένα περιποιημένο ιό και έπρεπε να επισκεφθεί το γιατρό.Οι απώλειες αυτή τη φορά λίγες,  έχασα μόνο τις φωτογραφίες από τα πράγματα που είχα ετοιμάσει για τα μπαζάρ,Πράξεις ζωής,το 1ο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Πειραιά και το μπαζάρ που ετοιμάζει η Πένυ στη Νεμέα .Δεν πειράζει όμως για τις φωτογραφίες αρκεί που τα πράγματα πήγαν στον προορισμό τους.Η  αποχή όμως από το μπλόκιν είχε και τα καλά της,ασχολήθηκα περισσότερο με τις κατασκευές μου που πρέπει να είναι έτοιμες μέχρι τέλος της εβδομάδος αν θέλω να φθάσουν στον προορισμό τους έγκαιρα και όχι κατόπιν εορτών.Έτσι σήμερα θα σας δείξω ένα σετάκι, σκουλαρίκια και μενταγιόν με αλυσίδα και μεταλλικά στοιχεία σε μπρονζέ αποχρώσεις συνδυασμένα με κρυσταλάκια σε ταιριαστές αποχρώσεις .











Αυτά   για την μικρή μου εξαφάνιση από τη γειτονιά και υπόσχομαι να  περάσω από όοοοοολες σας  και να δω ότι έχασα αυτές τις ημέρες.

Εύχομαι τέλος να έχετε όλοι  μια όμορφη, καλή και γλυκιά εβδομάδα.

38 σχόλια:

  1. Καλησπέρα! Επέστρεψες δυναμικά, βλέπω!! Τι όμορφο σετάκι είναι αυτό; Πολύ μου άρεσε!!!!! Πολλά φιλάκια, καλή εβδομάδα να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλώς μάς επέστρεψες, Κατερίνα! Ομορφο σετάκι έφτιαξες ! Είδες, έχει και τα θετικά του η αποχή απο το blogging !! χαχα!!
    Καλή και δημιουργική εβδομάδα να'χεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αλήθεια είναι ότι ασχολήθηκα με τις κατασκευές πιο πολύ χωρίς να ξεμυαλίζομαι από τις βόλτες στη γειτονιά.

      Διαγραφή
  3. Καλώς τη!
    Μια χαρά ήταν η ολιγοήμερη αποχή,γιατί έφτιαξες γι΄άλλη μια φορά θαυμάσιες δημιουργίες!
    Ουδέν κακόν....
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το καλό Ελένη είναι ότι οι απώλειες ήταν μηδαμινές και έτσι είχα την όρεξη να ασχοληθώ με διάφορα μέχρι να φτιαχτή.

      Διαγραφή
  4. Κατερίνα καλως ήρθες!καλή εβδομάδα!!!τα κοσμηματα είναι καταπληκτικά και το χρωμα πολύ μαρεσει!σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Vintage λέμε !!! Πωπωωω, μ΄ αρέσουν αυτές οι αποχρώσεις ! Εγώ δεν θα πω καλά έκανες που έλειψες, γιατί μας έλειψες !!! Καλή και Δυναμική επάνοδο και τις ευχές μου για μια όμορφη και δημιουργική εβδομάδα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις

    1. Και εμένα μου λείψατε Φωτεινούλα μου.Χαίρομαι που σου αρέσει το σετακι.

      Διαγραφή
  6. Κατερίνα, μπορεί να έλειψες για λίγο, δεν σταμάτησες όμως να δημιουργείς! Ωραία και ευκολοφόρετα τα κοσμήτατα που έφτιαξες!
    Καλή σου εβδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μόνο αν με δέσουν χειροπόδαρα θα σταματήσω να φτιάχνω διάφορα Ειρήνη.Δεν μπορώ να κάθομαι.

      Διαγραφή
  7. Πανέμορφο το σετάκι σου!!! Καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλώς μας ήρθες ξανά!!Το σετάκι σου πολύ σικάτο, μου αρέσει πολύ!Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ δημιουργική η αναγκαστική αποχή σου!!!Υπέροχο το σετάκι σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρεπό από το μπλογκιν με το έτσι θέλω του ιού ναι,από τις δημιουργίες όμως όχι.

      Διαγραφή
  10. Μικρό το κακό που έπαθε το σπιτάκι σου!!Ευτυχώς!! Πόσο ρομαντικά τα κοσμηματάκια σου;!!!Πανέμορφα!!!Μπράβο σου γλυκιά μου!!Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλημέρα Κατερινάκι!!!Πολύ όμορφα κοσμήματα!!!
    Ειδικά το κολιεδάκι!!!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Χαίρομαι που πήγαν όλα καλά με το λαπ τοπ σου!
    Αν έχεις κρατήσει, όσα χάθηκαν , δεν υπάρχει πρόβλημα.
    Το σετάκι πολύ όμορφο με ωραία χρώματα. Μπράβο!
    Καλό σου βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευτυχώς αυτή τη φορά καταφέραμε και σώσαμε όλα τα αρχεία που είχα και έτσι δεν με πείραξε τόσο πολύ,γιατί άλλες φορές δεν έμενε τίποτα όρθιο.

      Διαγραφή
  13. ΚΑΛΩΣ ΜΑΣ ΗΡΘΕΣ!!!
    ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΤΟ ΣΕΤΑΚΙ!!
    ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μικρό το κακό...!!! Τα κοσμήματα σου φυσικά έχουν την υπογραφή σου, ρομαντικά και ιδιαίτερα, όπως καθετί που κάνεις!!!! Καλή συνέχεια Κατερινάκι μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Κική μου,η αλήθεια είναι ότι αρέσει πολύ αυτό το στιλ.

      Διαγραφή
  15. Καλώς ήρθες πάλι!!Συμβαίνουν καί αυτά!Τί όμορφες κατασκευές!Μού αρέσουν πολύ καί τά σκουλαρίκια αλλά καί τό μενταγιον!Πολύ vintage!!Σέ περιμένω στό σπιτάκι μου!Καλό μεσημέρι!
    http://decdimisaussi.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τώρα που άρχισα τις βόλτες και πάλι στη γειτονιά σίγουρα θα έρθω και από το μπλογκ σου.Σ' ευχαριστώ πολύ.

      Διαγραφή
  16. Οταν έρχομαι εδώ Κατερίνα μου...γεμίζω ρομαντισμό καιόχι μονο απο τις φωτόγραφίες σου..που έχεις στο πλαι...αλλά και απο τις δημιουργίες σου καθε φορα.. που φιάχνεις...ευτυχώς που εφιαξε το λαπτοπ σου..αλλα κεθε εμποδιο για καλό λένε ..σου αφησε χρόνο.. να φιαξεις ομορφα πραγματακια... φιλια... πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ Ρούλα μου σ' ευχαριστώ πολύ και χαίρομαι που σου αρέσουν αυτά που φτιάχνω.Σ' ευχαριστώ και πάλι να είσαι καλά.

      Διαγραφή