Τρίτη 5 Απριλίου 2011

Λόγος απουσίας...


Γειά σας. Έχω χαθεί αυτό τον καιρό. Ο λόγος είναι τα τρεχάματα που έχω εδώ και περίπου ένα μήνα με τις επεμβάσεις που κάνω στα δόντια. Το πρόβλημα ήταν τελικά πολύ σοβαρό και κοντά σε αυτό προστέθηκε και μια ίωση, οπότε καταλαβαίνετε πως η διάθεσή μου, όσο και να προσπαθώ για το αντίθετο, είναι στα χειρότερά της. Αλλά όσο κι αν δεν αισθάνομαι καλά το χιούμορ δεν με εγκαταλείπει. Ισως τελικά είναι και το μόνο πράγμα που σώζει κάπως την κατάσταση.

Στην αρχή σκέφτηκα να ακολουθήσω εναλλακτικούς τρόπους θεραπείας, αλλά ο συγκεκριμένος ντόκτορ έπεφτε λίγο μακρυά.




Έτσι, τελικά ακολούθησα πιο... πολιτισμένες μεθόδους!




Μια ευχή κάνω μόνο, να μπορέσω γρήγορα να ξαναγυρίσω στις δημιουργίες μου, γιατί σε λίγο θα αρχίσω να τρώγομαι με τα ρούχα μου!


Σας εύχομαι να είστε όλοι καλά και πιστεύω σύντομα να μπορέσω να επιστρέψω δυναμικά πίσω στην παρέα.

20 σχόλια:

  1. ΠΕΡΑΣΤΙΚΟΥΛΙΑΑΑΑΑΑ!
    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑΑΑΑΑΑ!
    ΣΕ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ!
    ΦΙΛΙΑ Χ 2

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Mε το καλό να...ξεμπερδέψεις!!! Εμείς εδώ...περιμένουμε....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Περαστικά,Κατερίνα μου!
    Μ΄αρέσει ο τρόπος που το αντιμετωπίζεις-το χιούμορ χρειάζεται!
    Περιμένουμε!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σου εύχομαι να ξεμπερδέψεις σύντομα!
    Περαστικούλια:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ζόρικο πράμα τα δόντια, κι εγώ αντιμετωπίζω προβλήματα και σε καταλαβαίνω απόλυτα, με το καλό να ξεμπερδέψεις και να ησυχάσεις.
    σίγουρα θα επιστρέψεις με τη δημιουργικότητα στο φόρτε!!!
    περαστικάααααααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Περαστικα αγαπημενη μας...ευχομαι γρηγορα να γυρισεις και να αρχισεις παλι τις υπεροχες δημιουργιες σου γιατι μας λειπεις....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Περαστικά!!!!! Αυτό το μικρόβιο της Δημιουργίας δεν φεύγει απο κανέναν μας!!!!
    ΦΙλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλημέρα και περαστικά σου! Μη φοβάσαι, δε φεύγουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΠΟΣΟ ΣΕ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΦΙΛΗ ΜΟΥ!...
    ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΓΡΗΓΟΡΑ ΝΑ ΞΕΜΠΕΡΔΕΨΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΛΙ ΚΟΝΤΑ ΜΑΣ ΜΕ ΟΜΟΡΦΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ!!!!!
    ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. υπομονη επιμονη ηρεμια και καλη δημιουργια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Δημιουργία μου περαστικά σου!!
    Εχω ταλαιπωρηθεί πολύ με οδοντίατρους, με μια γναθοχειρουργική επέμβαση που κράτησε 8 ώρες (!!!) και σε νοιώθω!
    Εύχομαι όλα να πάνε καλά!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Θα σε περιμένουμε!
    Περαστικά και γρήγορα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μέσα από την καρδιά μου περαστικά και καλή επιστροφή στις δημιουργίες σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Περαστικά και γρήγορα Κατερίνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. κουραγιοοοοοο και εγω μια απο τα ιδια ζωωω αυτο τον καιρο!!!
    φιλια και απο μεναααα -misirlou

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ωχ δόντια!!!έχω τραβήξει πολλά και σε νιώθω απόλυτα!περαστικούλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. τα δόντια κάνουν το χειρότερο πόνο για εμένα , δεν το αντέχω ..... :(((

    Περαστικά & αγύριστα , καλημέρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Γεια σας! Σας ευχαριστώ πάρα πολύ για τις ευχές σας. Η αλήθεια είναι ότι πέρασα αρκετούς πόνους μέχρι να κοπούν τα ράμματα. Τώρα, δόξα τω Θεώ, είμαι στην ανάρρωση, δεν πονάω και μετά τις γιορτές θα κάνω κάποιες ακόμα επισκέψεις στον οδοντίατρο, ελπίζω ανώδυνες αυτή τη φορά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή