Κυριακή 24 Ιανουαρίου 2010

Χάντρες...


Καλησπέρα σας. Σήμερα θέλω να σας δείξω κάτι που έφτιαξα και με το οποίο ασχολήθηκα για πρώτη φορά. Το σκεφτόμουν εδώ και καιρό, βέβαια, αλλά δεν ήξερα τον τρόπο. Μέχρι που εμφανίστηκε η Δροσοσταλίτσα με το blog της: ένα blog που ασχολείται με το κόσμημα και την κατασκευή του. Εκεί βρήκα τη "δασκάλα" που έψαχνα. Έτσι άρχισα να παρακολουθώ τις αναρτήσεις της και συνάμα να μαζεύω υλικά που μπορούσαν να μου χρειαστούν. Βέβαια, οι παραγγελίες που έχω κάνει για διάφορα υλικά δεν μου έχουν έρθει όλες, αλλά η διάθεση που είχα για να φτιάξω κάτι για αρχή με έσπρωξε να στρωθώ στη δουλειά με τα υλικά που είχα. Έτσι έφτιαξα ένα βραχιόλι, απλό βέβαια, από πέτρες agate (ένα είδος quartz), στο οποίο κρέμασα κι ένα ασημένιο ζώδιο. Επίσης έφτιαξα (ή μάλλον ξανασυναρμολόγησα) το κομπολόι του μπαμπά μου, από κεχριμπάρι, το οποίο είχε στα χέρια του από τότε που μπορώ να τον θυμηθώ. Εκείνος, τα τελευταία χρόνια, το είχε περασμένο σε τριχιά, αφότου του έσπασε το κορδόνι στο οποίο ήταν περασμένες οι χάντρες. Έτσι, όταν πριν λίγα χρόνια εκείνος έφυγε από τη ζωή, μου το χάρισε η μαμά μου σαν ενθύμιο. Σήμερα λοιπόν κι εγώ θέλησα να το περιποιηθώ λίγο και πέρασα τις χάντρες σε αλυσίδα, με διακοσμητικό τελείωμα. Οι χάντρες είναι αρκετά ταλαιπωρημένες από τη χρήση και τα σημάδια είναι εμφανή, ειδικά εκεί που έρχονται σε επαφή με το κορδόνι, αλλά αυτό για μένα δεν έχει καμία σημασία. Πάντως ο ήχος τους, όταν χτυπούν μεταξύ τους, ακούγεται σαν μελωδία. Αυτά για σήμερα. Πιστεύω ότι κάτι έχω καταφέρει. Ελπίζω να με κρίνετε με επιείκεια, σαν αρχάρια που είμαι!


Το βραχιόλι.



Το κομπολόι.



Να έχετε μια πολύ καλή εβδομάδα!

22 σχόλια:

  1. υπέροχα είναι
    Η δροσοσταλίδα είναι καταπληκτική

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. είναι παέμορφα και τα δύο!! μπ΄ραβο σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Kατερίνα,άλλος ένας τομέας,που θα μας καταπλήξεις!
    Είναι και τα δυο πολύ όμορφα!Το κομπολόι έγινε τέλειο,έχει τη συναισθηματική του αξία για σένα-αυτό νομίζω ότι είναι το σημαντικότερο.
    Πάω να δω τη δροσοσταλίτσα.
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μπράβο, υπέροχα και τα δύο!!!!
    μαρέσουν πολύ οι χάντρες στο βραχιολι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Hi, these two pieces are very beautiful. I was in Greece in 2008, and bought some beautiful kombolois. I love them.
    Bye,

    Lúcia
    www.fazemosdeconta.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πάαααρα πολύ όμορφα και τα δύο, ειδικά το κομπολόι επειδή έχω μιαν αδυναμία και μια συλλογή επίσης, μου άρεσε πάρα πολύ!
    Καλή μας εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κατερίνα μου, καλημέρα. Για "αυτοδίδακτη" τα κατάφερες τέλεια.Οι χάντρες στο βραχιόλι είναι υπέροχες, αλλά αυτό που μου αρέσει πολύ είναι το κομπολόι.Καταπληκτικό το τελείωμά του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ όμορφα και τα δυο Κα Κατερίνα! Καλή σας εβδομάδα!!

    Περιμένουμε και τις νεες σας κοσμηματοδημιουργίες σύντομα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μπραβο σου Κατερίνα .Οτι είναι φτιαγμένο με αγάπη εχει πολυ σημασία πρωτα για μας πάνω απο ολα .Καλή αρχή .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πέρα απ' την καλλιτεχνική
    δημιουργία η συντήρηση
    σε κειμήλια από αγαπημένα πρόσωπα
    δείχνει ευαίσθητη ψυχή ...
    Την καλησπέρα μου ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @Ρίκη Ματαλλιωτάκη
    Σ'ευχαριστώ πολύ, να'σαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @BIKY
    Το ξέρω, είναι πολύ κατανοητά αυτά που δείχνει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @princess
    Σ'ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @eleni
    Εχεις δίκιο Ελένη σε αυτό που γράφεις, ειδικά το κομπολόι έχει μεγάλη συναισθηματική αξία για μένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @Demi
    Σ'ευχαριστώ, έγινε πολύ χαριτωμένο τελικά το βραχιόλι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @ΕΛΕΝΑ
    Κι εμένα που αρέσουν τα κομπολόγια, έχω κι εγώ κάποια κομμάτια στη συλλογή μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @erifili
    Γειά σου Εριφύλη! Φρόντισα το κομπολόι να αποκτήσει λίγη από την παλιά του αίγλη. Πιστεύω ότι τα κατάφερα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. @Πλεκτο Εγκωμιο
    Σίγουρα θα φτιάξω κι άλλα, ήταν να μην αρχίσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. @keti
    Ετσι είναι, κάτι που φτιάχνουμε από χόμπυ γίνεται πρώτα για εμάς και μετά για τους άλλους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. @Side21
    Εγώ έχω σαν αρχή μου να προσέχω και να συντηρώ παλαιά πράγματα που είχαν σχέση με την οικογένεια. Είναι ένας τρόπος για να κρατιέται ζωντανή η μνημη τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή