Σάββατο 1 Αυγούστου 2009

Κλειστό λόγω ανακαίνισης!





Αγαπητοί μου φίλοι, το μπλογκόσπιτό μου θα παραμείνει κλειστό για τον Αύγουστο. Μιας και θα είναι κλειστό, θα του κάνω και μια γενική ανανέωση, ωστε τον Σεπτέμβριο να τα ξαναπούμε με καινούργια διάθεση και όρεξη!



Εύχομαι σε όλους να έχετε έναν καλό-καλό μήνα και να χαρείτε τη δροσιά της θάλασσας όσο μπορείτε περισσότερο! Από 'μένα δεν θα γλιτώσετε βέβαια! Τις βόλτες μου στα blogs σας θα τις κάνω, αφού διακοπές δεν πρόκειται να πάω! Τα μπανάκια μου όμως θα τα κάνω, έστω και στις κοντινές μας παραλίες!



ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ
ΣΕ ΟΛΟΥΣ!!!






16 σχόλια:

  1. Καλό μήνα! Σε περιμένουμε ανανεωμένη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κατερίνα,καλά να περάσεις!Θα περιμένουμε την ανανέωση με τα καινούρια έργα σου!
    Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δημιουργία μου, να περνάς κι εσύ καλά! Σε περιμένουμε πίσω... ανακαινισμένη, ξεκούραστη και ανανεωμένη!

    Φιλιά πολλά και καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εφόσον υπάρχει καλή διάθεση, σίγουρα θα περάσεις καλά, σε περιμένουμε ανανεωμένη με πολλές και όμορφες δημιουργίες, όπως πάντοτε άλλωστε

    καλό μήνα, καλά να περνάς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλές διακοπούλες!!!
    Να περάσεις πολύ όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλό καλοκαίρι, να περάσεις όσο πιο όμορφα γίνεται!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλό μήνα, καλή ξεκούραση!
    Θα περιμένουμε το ανακαινισμένο μπλογκόσπιτό σου. Θα καμρώσουμε καινούριες ομορφιές.
    Να είσαι καλά και να περνάς όμορφα με την οικογένειά σου.
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. καλή ξεκουραση και με το καλό το καινουργιο μπλοκοσπιτάκι σου, είμαι σίγουρη ότι θα είναι ζεστό και όμορφο όπως το προηγούμενο !!

    πολλά φιλιά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ax! αυτές οι ανακαινήσεις μου αρέσουν αλλά με κουράζουν.Καλά να περνάς, εγώ εδώ πάντως..στις επάλξεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλά να τα περνάς ...
    Με το καλό το bloggάκι
    ανακαινισμένο απ' τα χρυσά σου χέρια !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλό Αύγουστο και περιμένουμε με αγωνία την ανανεωμένη ρομαντική σελιδούλα σου !!!!
    Σαμιώτικους χαιρετισμούς (μόλις επέστρεψα στη Σάμο)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πάνω που σε βρήκα έπεσα σε ανακαίνηση..
    Ας είναι..θα περιμένω :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Είσαι τόσο γλυκιά! Μπράβο το μπλογκ σου υπέροχο! Είμαι και εγώ νέα στο bloging ..να μαι http://theartfairy.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΕΓΩ ΣΗΜΕΡΑ ΓΥΡΙΣΑ.ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΕΡΝΑΣ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. σας περιμενουμε με αγωνια ! φιλακια πολλα πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Σας ευχαριστώ όλους για τις ευχές σας και για την επίσκεψή σας στο μπλόγκ μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή